کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عصبانیت از ردصلاحیت چهره‌های مسئله دار اصلاحات؛

وزیر راه دولت خاتمی نظام جمهوری اسلامی را به انقراض تهدید کرد! +جزئیات

14 بهمن 1398 ساعت 13:40

احمد خرم، از چهره های برجسته اصلاحات وقیحانه مدعی شده است: اگر قرار بود همیشه به این روال باقی بماند الان «مادها» هنوز بر سر کار بودند!


گروه سیاسی جهان نیوز: احمد خرم، فعال اصلاح طلب و وزیر راه دولت اصلاحات که چندی پیش نظام اسلامی را به «خيزش انفجاری اجتماعی و سياسی» تهدید کرده بود، این بار و در واکنش به اعلام نتایج تائید صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، پا را از دیگر اصلاح طلبان معترض فراتر گذاشته و در توهینی کم سابقه ضمن مقایسه نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقوام ابتدایی که دائما در حال انقراض بودند، گفته است: «اگر قرار بود همیشه به این روال باقی بماند الان مادها هنوز بر سر کار بودند». هرچند که خود اصلاح طلبان بیش از همه به دروغ «ردصلاحیت گسترده»  که می گویند واقف هستند اما تنها نکته ای که باید به این چهره اصلاح طلب عصبانی گفت آن است که تنها زمانی نظام جمهوری اسلامی به پایان کار خود نزدیک می شود که از اصول خود عبور کرده و بخواهد بر کارنامه فتنه گران و حامیان آنها مهر تائید بزند. آقای خرم در ابتدا تکلیف خودشان را با جملات روسای رژیم صهیونیستی در تمجید از اصلاح طلبان به عنوان خط مقدم اسرائیل در ایران مشخص کنند و بعد از مادها سخن به میان آورد.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات خرم را در ادامه خواهید خواند:

*اصلاحات یک جریان، دیدگاه و هویت است که لیدر آن 8 سال دولت‌داری کرده اما دروغ به مردم نگفته است.در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به‌ خصوص مسائل زیربنایی موفق‌ترین و پاک‌ترین دولت بوده است. این افتخاری برای جریان اصلاح‌طلب است. من چندان با این تعبیر که عصر گوشه‌نشینی اصلاح‌طلبان شروع شده است، موافق نیستم. چرا گوشه‌نشینی؟ کادرسازی، آگاهی‌بخشی به مردم و افکار عمومی، صدای رسای مطالبات مردم بودن، پیگیری مطالبات مردم بودن و بسیاری موارد دیگر رسالت‌های اصلاحات و اصلاح‌طلبان است که باید به آن پرداخت.

*برخی می‌خواهند با این یک دست‌سازی‌ها دو دستی کشور را به آنهایی که نباید تقدیم کنند. بلای بزرگی سر کشور آورده‌اند. در جریان رد صلاحیت‌ها کسانی که در جریان انقلاب حضور داشته‌اند، در دوران جنگ فعالیت کرده‌اند، خانواده ایثارگر هستند، ‌فدایی کشور بودند و ... به راحتی با تهمت‌هایی رد صلاحیت شدند، آبروی آنها را بردند و پرونده زیر بغل‌شان زدند. همین است که کشور به بن‌بست می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
شورای نگهبان چگونه باطن محمود صادقی را عیان کرد؟
مثل صدراعظم قاجار به ظریف تهمت می‌زنند

برجام مانند خورشید در منظومه شمسی ایران خواهد درخشید

*کشور چندین سال است که در بحران قرار دارد. شاهد رکود هستیم. رونق اقتصادی هم که عملا میسر نیست. در واقع این شرایط ثمره مجالس هفتم به بعد و تاثیر مخرب دو دولت نهم و دهم است. در این ایام، بلایی بر سر مملکت آمد که تا 30 سال آینده نمی‌توان قد راست کرد.

*اصلاح‌طلبان نباید از این برخوردها مایوس شوند و تلاش را کنار بگذارند. این محدودیت‌ها پابرجا نمی‌ماند... قطعا این محدودیت‌ها باقی نمی‌ماند. اگر قرار بود همیشه به این روال باقی بماند الان مادها هنوز بر سر کار بودند. تغییر و تحول و تغییر رفتار و اصلاح امور جزو ذات حرکت‌های اجتماعی است.


کد مطلب: 717371

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/717371/وزیر-راه-دولت-خاتمی-نظام-جمهوری-اسلامی-انقراض-تهدید-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com