پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رادوشوویچ: در ایران احساس امنیت می‌کنم

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 715771
تاکنون همه چیز در امنیت کامل بوده است. هواداران ایرانی همیشه استقبال پرشوری از این بازی ها به عمل آورده اند و امیدوارم که این تصمیم تغییر کند چرا که به هیچ وجه عادلانه نیست.
رادوشوویچ: در ایران احساس امنیت می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، تاکنون همه چیز در امنیت کامل بوده است. هواداران ایرانی همیشه استقبال پرشوری از این بازی ها به عمل آورده اند و امیدوارم که این تصمیم تغییر کند چرا که به هیچ وجه عادلانه نیست.

تصویری که از ایران در دنیا نشان داده می شود، درست نیست. من به عنوان یک بازیکن خارجی و اروپایی چندین سال است که در ایران حضور دارم. من و خانواده ام واقعا از حضور در این کشور احساس خوبی داریم و فکر می کنیم در خانه خودمان هستیم. ما عاشق ایران، تهران و مردم شهری هستیم که همیشه در کنار آنها احساس خوبی داریم و به ما انگیزه زیادی می دهند.

 ایران مردمان بسیار مهربانی دارد و نمی دانم که چگونه محبت آنها را از زمانی که در پرسپولیس حضور دارم، جبران کنم. در ایران احساس بسیار خوبی دارم و اگر پرسپولیس من را بخواهد حاضر هستم تا آخر دوران فوتبالم در این تیم بمانم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *