کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناراحتی فعال فتنه ۸۸ از نظر شورای نگهبان؛

هادی غفاری: من را با چند متر عمامه رد صلاحیت کرده‌اند/ شورای نگهبان قطعا جناحی برخورد کرده است!

29 دی 1398 ساعت 14:01

هادی غفاری، از روحانیون مشهور در جبهه اصلاح طلبان مدعی شده است: شورای نگهبان در قضیه احراز صلاحیت‌ها قطعا جناحی برخورد کرده است!


گروه سیاسی جهان نیوز: هادی غفاری، روحانی اصلاح‌طلب، فعال فتنه 88 و همچنین صاحب نظریات شاذی مانند «شاید مردم دل‌شان بخواهد به شمر و خولی رأی بدهند»، از رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان برای انتخابات مجلس یازدهم برآشفته شده و گفته است: «اگر من با چند متر عمامه و بیش از چهل و چند سال امام جماعت، الزام عملی به اسلام ندارم، بگویند حداقل من جواب همسرم که چهل سال پشت سر من نماز خوانده است، را چه بدهم؟!» مغالطه غفاری برای خدشه بر جایگاه شورای نگهبان ساده تر از آن است که پاسخ درخوری نداشته باشد. به ایشان توصیه می شود مروری بر کارنامه سیاسی خود بیاندازد تا متوجه شود که معنای عدم التزام عملی به استفاده از عبا و عمامه نیست. فتنه خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و رفتارهایی نظیر همراهی علنی با فتنه گران مورد حمایت آمریکا و اسرائیل ناقض آن التزام عملی است. البته که به احتمال زیاد تنها دلیل ردصلاحیت این روحانی اصلاح طلب، فعالیت در جریان فتنه نبوده و پای دلایل دیگری هم در میان است.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات هادی غفاری را در ادامه خواهید خواند:

*در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردم و ردصلاحیت شدم.

*به دلیل عدم الزام عملی به اسلام، عدم اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه ردصلاحیت شدم. من نمی‌دانم و عقلم نمی‌رسد اسلام مدنظر اینها چه جور اسلامی است. البته در این مورد اعتراض نوشتم اما مستندی برای دلایل ردصلاحیت نخواستم چراکه فایده ندارد و تصمیمی است که از قبل، گرفته شده است.

*در اعتراضم نوشته‌ام اگر من با چند متر عمامه و بیش از چهل و چند سال امام جماعت، الزام عملی به اسلام ندارم، بگویند حداقل من جواب همسرم که چهل سال پشت سر من نماز خوانده است، را چه بدهم؟!

*شورای نگهبان در قضیه احراز صلاحیت‌ها قطعا جناحی برخورد کرده است.


بیشتر بخوانید:
انتخابات سرد نعوذباالله مردم را به فکر براندازی می‌اندازد
از افتخارات ما تذکر به امام درباره رفتارهای فراقانونی‌اش بود!


کد مطلب: 715684

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/715684/هادی-غفاری-چند-متر-عمامه-رد-صلاحیت-کرده-اند-شورای-نگهبان-قطعا-جناحی-برخورد-کرده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com