کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از خاطره‌ای که «زینب سلیمانی» را بی‌تاب کرد تا این سکانس بادیگارد تقدیم به سردار حاجی زاده

27 دی 1398 ساعت 1:52

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون هشتمین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.


گروه فیلم و صوت جهان نيوز، هفته ای که گذشت با بیانیه تلخ نیروهای مسلح درباره ابعاد مختلف سیلی سپاه پاسداران به پایگاه امریکایی عین الاسد و جزئیات سقوط هواپیمای اوکراینی آغاز شد. در این بیانیه علت سقوط هواپیما خطای انسانی و اشتباه پدافند خودی اعلام شد.
در ساعاتی بعد از اعلام این بیانیه، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با شجاعتی بی نظیر در روبروی دوربین های تلویزیونی تمام مسئولیت این خطای انسانی و اشتباه تلخ را پذیرفت و با بیان این جمله ماندگار که وقتی خبر را شنیدم، آرزوی مرگ خود را کردم ادامه پیدا کرد.

در ادامه هفته تمامی رسانه ها به ابعاد مختلف این اشتباه انسانی پرداختند.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون هشتمین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز به حواشی این حادثه تلخ پرداخته است.


چرا اپراتور هواپیما را با موشک کروز اشتباه گرفت؟

در برنامه های  کارشناسی مختلف کارشناسان به ابعاد مختلف حادثه سقوط هواپیما اوکراینی می پردازند که در ادامه برنامه ای با این موضوع را در شبکه شش خبر خواهید دید.

دانلود فیلم چرا اپراتور هواپیما را با کروز اشتباه گرفت؟


این سکانس بادیگارد تقدیم به سردار حاجی‌زاده

سردار حاجی‌زاده در قبول اشتباه یکی از نیروهای خود که باعث سرنگونی هواپیمای اوکراینی شد، با شجاعت و فداکاری تمام مسئولیت این موضوع را به عهده گرفت و گفت: «کاش می‌مردم و شاهد سرنگونی هواپیما نبودم.

ما یک عمر خود را پیشمرگ مردم کردیم،حالا هم گردنمان از مو باریک‌تر است. همه مسئولیت این کار را می‌پذیریم و هرگونه تصمیمی که مسئولان بگیرند، مطیع به اجرای آن هستیم».

این سکانس ماندگار فیلم سینمایی «بادیگارد» را به این سردار شجاع سپاه پاسداران تقدیم می‌کنیم.

 

دانلود فیلم این سکانس بادیگارد تقدیم به سردار حاجی‌زاده


خاطره‌ای که «زینب سلیمانی» را بی‌تاب کرد

در دیدار️ حجت‌الاسلام و المسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با خانواده سپهبد شهید سلیمانی او خاطره ای را برای دختر سردار سلیمانی تعریف کرد که دختر ایشان را بسیار بی تاب کرد.
 

دانلود فیلم خاطره‌ای که «زینب سلیمانی» را بی‌تاب کرد


شرط مهمی که قبل از ظهور تحقق پیدا می‌کند!

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در یکی از سخنرانی‌های خود، درباره مهمترین شرطی که قبل از ظهور امام زمان (عح) تحقق می‌یابد صحبت کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.
 

دانلود فیلم شرط مهمی که قبل از ظهور تحقق پیدا می‌کند!



گلچین مداحی برای شهادت حاج قاسم سلیمانی

بعد از ترور بزدلانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط تروریست‌های آمریکایی، هنرمندان و مادحین اهل بیت(ع) دست به کار شده و این شهادت عاشورایی را مرثیه سرایی کردند.

در این بسته صوتی و تصویری تعدادی از این مرثیه سرایی ها را در وصف شهید سپهپد قاسم سلیمانی می‌توانید ملاحضه بفرمایید: برای مشاهده بر روی متن پایین کلیک نمایید:

 

گلچین مداحی برای شهادت حاج قاسم سلیمانی



مداحی عربی میثم مطیعی برای حاج قاسم و ابومهدی

میثم مطیعی، شاعر و مداح اهل‌بیت (ع) نماهنگی به زبان عربی در تکریم شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد که ابتدا شعر آن و سپس ویدیوی این نماهنگ با زیرنویس فارسی تقدیم می‌شود:

 

دانلود فیلم مداحی عربی میثم مطیعی برای حاج قاسم و ابومهدی
 


کد مطلب: 715405

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/715405/فیلم-های-پربازدید-جهان-نیوز-هفته-ای-گذشت-خاطره-ای-زینب-سلیمانی-بی-تاب-این-سکانس-بادیگارد-تقدیم-سردار-حاجی-زاده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com