کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از جسارت چند دانشجونما به شهید قاسم سلیمانی؛

مطهری: دانشجویان از ماجرای سقوط هواپیما عصبانی هستند/ حتی اگر توهین هم کردند نباید سخت گیری کرد!

25 دی 1398 ساعت 11:42

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که این تجمعات ادامه‌دار باشد و تجمع کنندگان دست به تخریب بزنند و اهداف براندازانه را پیگیری کنند، باید با آنها برخورد کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی مطهری، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید درباره تجمعات به ظاهر دانشجویی چند روز اخیر که بهانه اعلام ناراحتی برای جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد و به پاره کردن تصویر شهید سلیمانی و توهین به این شهید عزیز و مقامات عالی رتبه نظام منتهی شد، گفته است: «باید اعتراضات تا این حد را قبول کرد و با آنها برخورد مسالمت‌آمیز داشت تا بتوانند حرف خود را بزنند و شعار بدهند حتی ممکن است در جایی توهین کنند، نباید زیاد سخت‌گیری کرد». البته آقای مطهری توضیح نداده اند که چرا این ناراحتی‌ها سه روز بعد از رخداد سانحه و بعد از اعلام صادقانه دلیل سقوط هواپیما به یک مرتبه پیدا شده و ربط این موضوع با پاره کردن عکس حاج قاسم سلیمانی و شعارهای ساختارشکن علیه نظام اسلامی چیست؟ قطعا همه ملت ایران ناراحت و غم‌زده جانباختگان این سانحه دردناک هستند اما این اعتراضات رخ‌داده چیزی جز عقده گشایی یک عده ضدانقلاب مخفی شده در لباس دانشجو نیست که از تشییع میلیونی شهید سلیمانی کینه داشتند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات مطهری را در ادامه خواهید خواند:

*این تجمعات و شعار دادن ها تا حدی طبیعی است، بالاخره اتفاق مهمی افتاده، اشتباه بزرگی رخ داده و مردم ناراحت هستند. دانشجویان ناراحتند و می‌خواهند اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند و فریادی بزنند.

*باید اعتراضات تا این حد را قبول کرد و با آنها برخورد مسالمت‌آمیز داشت تا بتوانند حرف خود را بزنند و شعار بدهند حتی ممکن است در جایی توهین کنند، نباید زیاد سخت‌گیری کرد اما در صورتی که این تجمعات ادامه‌دار باشد و تجمع کنندگان دست به تخریب بزنند باید با آنها برخورد کرد. اگر تجمعات به گونه‌ای باشد که اهداف براندازانه را پیگیری کند قطعا هیچ حکومتی تحمل نخواهد کرد.

*بالاخره اشتباه بزرگی انجام شده، درست است که پذیرش آن سخت است اما باید قبول کرد به هر حال عمدی نبوده و بناست که مقصران این حادثه مجازات شوند. تجمعات در همین حد که معترضین حرف خود را زدند و شعار دادند کافی است. باید منتظر نتیجه بررسی‌ها باشیم و ببینیم چه برخوردی با مقصران حادثه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:
با هواکردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود!
فکر می کنند کسی مخالف ولی فقیه نظر داد از دین خارج شده

چرا علی مطهری اصولگرایان را شبیه منافقین می داند؟!

*روشن نیست سفیر انگلیس با چه هدفی در این تجمعات حضور یافته است. اقدامش ناشیانه، غیرمعمول و غیرحرفه ای بوده است. هیچ سفیری چنین کاری را انجام نمی‌دهد. برای ما روشن نیست به چه دلیل در این تجمع حضور یافته است. انگلستان نباید طلبکار باشد باید عذرخواهی کند.


کد مطلب: 715228

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/715228/مطهری-دانشجویان-ماجرای-سقوط-هواپیما-عصبانی-هستند-حتی-اگر-توهین-هم-کردند-نباید-سخت-گیری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com