کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماهیگیری به سبک محسن هاشمی:

به اعتماد مردم شلیک کردند!/ بیش از هر زمان دیگر، جای آیت الله هاشمی خالی است/ مردم در حسرت عقلانیت و تدبیر ایشان هستند!

22 دی 1398 ساعت 10:55

باید توجه داشته باشیم بدتر از شلیک سهوی به هواپیما، شلیک عمدی به اعتماد عمومی است!


گروه سیاسی جهان نیوز: اصلاح طلبان بعد از اعلام صادقانه علت سقوط هواپیمای اوکراینی به یک رقابت برای موج سواری روی آورده اند. بعد از افرادی نظیر مولاوردی و برخی نمایندگان مجلس حالا نوبت به محسن هاشمی رسیده است. فرزند ارشد مرحوم آیت الله هاشمی فرصت را غنیمت شمرده و جای پدر خود را به عنوان نماد عقلانیت و تدبیر خالی دانسته است. باید به آقای هاشمی اوج تدبیر پدرشان در تحمیل آقای روحانی به کشور را یادوآری کرد که امروز همه برای پایان این دولت ناکارآمد به عنوان مسبب بسیاری از مشکلات دست به دعا شده اند. همچنین می‌توان تحرکات پدرشان در قضایای فتنه 88 و یا تئوری «دنیای گفتمان‌ها به جای دنیای موشک‌ها» در اوج میدان داری تروریست‌های داعش را به عنوان نمونه‌های دیگر به ایشان یادآوری کرد. طبق منطق آیت الله هاشمی احتمالا الان باید برای خونخواهی شهید حاج قاسم سلیمانی، به جای حمله موشکی به پایگاه مهم عین الاسد، به آمریکایی ها برای مذاکره التماس می‌کردیم.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات هاشمی را در ادامه خواهید خواند:

*محور مشترک فجایع اخیر، نقش قصور و تقصیر مسئولان مربوطه و عدم پاسخگویی به افکار عمومی است.

*باید توجه داشته باشیم بدتر از شلیک سهوی به هواپیما، شلیک عمدی به اعتماد عمومی است و چرا باید حقیقت از رییس جمهور و رییس شورای عالی امنیت ملی پنهان نگهداشته شود و بعد از اعلام دولت‌های بیگانه به اطلاع مسئولان خودمان برسد؟

*نباید عملکرد صداوسیما و رسانه های رسمی را در تهییج بیش از اندازه مردم و دوقطبی کردن فضای جامعه نادیده گرفت که برخی مشکلات کوچک را بزرگنمایی می کنند و از کنار مشکلات بزرگ با بی توجهی می گذرند.

بیشتر بخوانید:
از اول انقلاب شاهد تقدیس و غلو درباره امام و رهبری بودیم!
تمجید محسن هاشمی از پدر مرحوم و برادر زندانی‌اش


*شاید بی مناسبت نباشد که بمناسبت سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یادی از ایشان کنیم، البته مراسم سالگرد بدلیل همزمانی با مراسم ترحیم سردار شهید سلیمانی توسط مقام معظم رهبری، با یک هفته تعویق، پنجشنبه این هفته برگزار می شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری، جای آیت الله هاشمی رفسنجانی خالی است و مردم در حسرت عقلانیت، خویشتن داری و تدبیر ایشان هستند.


کد مطلب: 714788

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/714788/اعتماد-مردم-شلیک-کردند-بیش-زمان-دیگر-جای-آیت-الله-هاشمی-خالی-حسرت-عقلانیت-تدبیر-ایشان-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com