کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قرعه گزافه‌گویی این بار به نام میرلوحی درآمد

تندروها خیلی تلاش کردند تا کشور به این روز بیفتد!/ دغدغه دلسوزان این است که نظام رویکردش را اصلاح کند!

12 دی 1398 ساعت 15:10

همه تلاش فعالان عرصه سیاست و دلسوزان نظام و کسانی که دغدغه آینده، کیان، تمامیت ارضی، امنیت، منافع ملی، ارزش‌ها و سرمایه‌های ملی کشور را دارند این است که حاکمیت عملکرد خود را اصلاح کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمود میرلوحی، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که به خاطر ادعای خلاف واقعش علیه قالیباف در دادگاه محکوم شده است، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین گفته است: «همه تلاش فعالان عرصه سیاست اصلاح عملکرد حاکمیت است»!

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات میرلوحی که هم اکنون در شورای شهر تهران هم عضویت دارد را در ادامه خواهید خواند:

*تندروهای اصولگرا تلاش زیادی کرده‌اند که کشور را به این روز بیندازند و حالا می‌خواهند محصولش را بچینند.
 
*همان‌طور که اصولگرایان معتدل برای حضور در انتخابات مجلس کمتر به صحنه آمدند، اصلاح‌طلبان هم به دلیل غبار این روزها و اعتراضات مردمی، با وجود تلاشی که صورت گرفت ولی حضور کمرنگی برای ثبت‌نام در انتخابات داشتند.

*امیدواریم شورای نگهبان به نحوی عمل کند که افرادی که به صحنه رقابت آمدند حذف نشوند تا مفهوم انتخابات به طور جدی دچار چالش نشود. 

*باید تلاش کنیم باقیمانده شرایطی که ایجاد شده است حفظ شود تا انتخابات دوام پیدا کند و بتوانیم انتخابات را با مشارکت حداکثری، که دغدغه این روزهای همه ماست، برگزار کنیم.
 
*اگر سطح مشارکت پای صندوق‌های رأی کمتر باشد، این نگرانی وجود دارد که اصولگرایان تندرو وارد مجلس شوند. بنابراین باید همه تلاش خود را به کار ببریم تا چنین اتفاقی نیفتد.

*همه تلاش فعالان عرصه سیاست و دلسوزان نظام و کسانی که دغدغه آینده، کیان، تمامیت ارضی، امنیت، منافع ملی، ارزش‌ها و سرمایه‌های ملی کشور را دارند این است که حاکمیت عملکرد خود را اصلاح کند و شرایط به نحوی رقم بخورد که اعتماد مخدوش‌شده مردم برگردد. در این صورت سطح مشارکت مردم در انتخابات افزایش خواهد یافت.


کد مطلب: 713315

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/713315/تندروها-خیلی-تلاش-کردند-کشور-این-روز-بیفتد-دغدغه-دلسوزان-نظام-رویکردش-اصلاح-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com