کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس ثابت رسانه‌های اصلاح‌طلب:

مخالفان FATF و برجام نفوذی هستند!/ برجام راه را برای ما را باز کرد، روابط ما را درست کرد، گشایش اقتصادی آورد!

12 دی 1398 ساعت 9:51

هاشمی طبا گفته است: می‌گویند برجام ما را بدبخت کرد؛ اتفاقا برجام راه گشود و خروج آمريکا از توافق و اعمال تحريم‌هاي يکجانبه و ظالمانه چنين شرايطي را پديد آورد.


گروه سیاسی جهان نیوز: مصطفی هاشمی طبا، کاندیدای انتخابات دولت دوازدهم و چهره اصلاح طلبی که چندسالی است به کارشناس ثابت رسانه های اصلاحاتی تبدیل شده است، بار دیگر پیرامون تصویب لوایح خطرناک FATF اظهارکرده و در اظهاراتی خنده دار مخالفان تصویب این لوایح را افرادی نفوذی معرفی کرده است. گفتنی است پمپئو از ایران خواسته بود که سریعا و بدون پیش شرط لوایح FATF را تصویب کند و متاسفانه همچون زمان برجام، اصلاح طلبان پژواک صدای این وزیر خبیث آمریکایی شده اند. با این وصف هاشمی طبا باید توضیح دهد که نفوذی کیست؟

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات هاشمی طبا را در ادامه خواهید خواند:

*برخي سوال مي‌کنند که اگر FATF را بپذيريم آيا همه مسائل تحريمي ما حل مي‌شود؟ مسلما اين آدرس غلط و فرافکني است. در حقيقت اگر ما FATF را نپذيريم کارمان بسيار سخت‌تر و مشکل‌تر از حال حاضر خواهد شد. پذيرفتن FATF يعني اينکه نگذاريم شرايطمان بدتر و سخت‌تر شود.

*به‌نظر مي‌آيد که اگر FATF تصويب نشود کاسبي جديدي براي عده‌اي درست مي‌شود چون هم اکنون نيز عده‌اي از قِبل تخريم کاسب هستند.

*من واقعا نمي‌دانم اين مساله «نفوذ» که مقام معظم رهبري هم بارها بدان اشاره کردند در چه سطوحي کارساز است و واقعيت دارد. چون اطلاعات ندارم و افراد را نيز نمي‌شناسم، اما مشاهده مي‌شود که ناگهان نهضت ضد FATF شروع مي‌شود و برخي با اشاره به آن مي‌گويند برجام ما را بدبخت کرد. در حالي که اتفاقا برجام راه گشود و خروج آمريکا از توافق و اعمال تحريم‌هاي يکجانبه و ظالمانه چنين شرايطي را پديد آورد وگرنه برجام که روابط ما را درست کرده بود و در آن زمان کلي گشايش اقتصادي براي کشور ايجاد شد.

بیشتر بخوانید:
دلواپسان حتی دست آغشته به عسل دولت را هم گاز می‌گیرند
بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا

می‌خواهند بگویند همه تقصیرات گردن دولت روحانی است

*عدم وجود برجام و مخالفت آمريکا با برجام است که مشکلاتي را براي کشورمان ايجاد کرده است با اين حال با برخي با علم به اين موضوع سخنان ديگري مي‌گويند.

*در قرآن نيز داريم «از چيزي که نسبت به آن علم نداريد پيروي نکنيد»، حال مخالفان چقدر نسبت به اين لوايح و جزئيات آن اطلاع دارند که اينقدر صريح نسبت به آن اظهارنظر مي‌کنند. مجمع در پيشگاه ملت مسئول است که اگر به هر دليلي اين لوايح را تصويب نکند به ليست سياه خواهيم رفت و دچار مشکل خواهيم شد.


کد مطلب: 713294

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/713294/مخالفان-fatf-برجام-نفوذی-هستند-راه-باز-روابط-درست-گشایش-اقتصادی-آورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com