کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید فاضل میبدی:

برای تندروهای داخلی نه استقلال کشور مهم است نه آبرو!/ گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند!

9 دی 1398 ساعت 15:58

در همین ماجرای افزایش قیمت‌بنزین، برخی به سرعت وارد فاز حمله به دولت شدند درحالی که تصمیم نظام بود.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدتقی فاضل میبدی، عضو تشکل اصلاح طلب مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که توانسته برای خود پرونده ای از نظریات شاذ دست و پا کند، این بار ائمه جمعه را افرادی تندرو نامیده که جامعه را دوقطبی می کنند! میبدی همچنین مدعی شده است که برای تندروها نه منافع ملی مهم است و نه استقلال و آبروی کشور!

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم یادداشت فاضل میبدی در روزنامه آرمان را در ادامه خواهید خواند:

*هرچه به انتخابات اسفند نزدیکتر می‌شویم، بازار تندروی‌، بداخلاقی‌های سیاسی و اتهام زنی‌های سیاسی روز به روز شلوغ‌تر می‌شود. پشت پرده‌ این بداخلاقی‌ها در عرصه‌ سیاسی کشور دست‌های پنهان برخی تندروهاست. دست‌های پنهانی که نه منافع ملی برایشان مهم است نه استقلال، آزادی و آبروی کشور.

*مصادیق بی اخلاقی فقط تهمت و توهین به افراد نیست، مسائلی که بوی اختلاف از آن به مشام برسد یا افراد را متهم به فلان چیز کنند و ...هرکدام به نوعی دمیدن در بوق اختلاف و تفرقه است. برای مثال گاه در خطبه‌های نمازجمعه مسائلی مطرح می‌شود که چندان وحدت‌گرا نیست. دو قطبی کردن جامعه با تقسیم افراد به چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا، و متهم کردن یکدیگر از آن دسته بداخلاقی‌هاست که اگر مراقبت نکنیم بلای جان نظام می‌شود.

بیشتر بخوانید:
روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند


*در سایه این نوع برخوردهای تند و ناپسند، مفاسد اقتصادی روز به روز بیشتر می‌شود. در واقع برخی‌ها در عرصه‌ سیاسی توجه و حواس مردم را با تندروی‌ها پرت می‌کنند و در پشت پرده به دنبال انجام کار خود هستند و از پول بیت المال سوءاستفاده می‌کنند. این تندروی‌ها به راحتی از میدان بیرون نمی‌روند. مافیایی پشت پرده این بداخلاقی‌ها هستند.

*در همین ماجرای افزایش قیمت‌بنزین، برخی به سرعت وارد فاز حمله به دولت شدند درحالی که تصمیم نظام بود.

*چرا یک بار هم در نمازجمعه تهران رئیس جمهور دعوت نمی‌شود که برای مردم سخنرانی کند و درباره مسائل مهم به مردم توضیح دهد؟ چرا فقط افرادی از یک جناح دعوت شده و به جناح مقابل و دولت حمله می‌شود؟


کد مطلب: 712871

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/712871/تندروهای-داخلی-نه-استقلال-کشور-مهم-آبرو-گرانی-بنزین-کار-نظام-ولی-دولت-حمله-می-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com