پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۷
۱۹

بی اخلاقی استراماچونی به کالدرون هم رسید/ مدیران در خواب!

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 712582
در ماجرای استراماچونی و استقلال باید به این مربی ایتالیایی باید گفت که چگونه با وجود صحبت های شما در مورد علاقه به استقلال و هوادارانش این تیم را در حساس ترین روز های برگزاری بازی های لیگ برتر که پس از چندین سال این تیم توانسته بود به صدر جدول راه یابد را به یکباره تنها گذاشته و دغدغه شما فقط پول باشد.
بی اخلاقی استراماچونی به کالدرون هم رسید/ مدیران در خواب!
گروه ورزشی جهان نيوز، سید محمد موسوی‌نیا: مربیان خارجی زیادی در فوتبال ایران چه در سطح ملی و چه در لیگ داخلی در چند سال اخیر فعالیت داشته اند که شاید نقطه اوج آن می توان به حضور برانکو در تیم ملی اشاره کرد. چون در آن سال‌ها تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران به حد امروزی نرسیده بود در پرداخت دستمزد مربیان خارجی آنچنان با مشکلات زیادی روبرو نبودیم. اما طی چند سال اخیر و با گسترده شدن تحریم ها روند پرداخت دستمزد خارجی ها با مشکلاتی روبرو شده است ولی به آن صورت که نشود پرداخت کرد.

عدم پرداخت دستمزدها در اولین قدم گریبان گیر خود تیم می شود تا جایی که شکایت این بازیکنان به فیفا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و شاید هم حذف از مسابقات بین المللی را به دنبال خواهد داشت این امر نه تنها باعث میشود چهره فوتبال کشورمان در جوامع بین المللی خدشه دار شود بلکه باعث می شود ایرانی ها را افرادی دروغگو خطاب کنند.

حالا با رفتم رفتم های مربی آرژانتینی پرسپولیس باز هم موج جدیدی از این توهین ها راه افتاده تا جایی که مربی پرسپولیس بعد از برد مقابل نساجی در مصاحبه با رسانه ها گفته است به جز دروغ و بی احترامی در این مدت به من چیزی نداده اند! قصه تکراری رساندن تیم به صدر و بازی با احساسات هواداران به نظر می رسد سریع ترین راه برای رسیدن به اهدافی است که این مربیان به دنبال آن به ایران آمده اند.

اما مدیران تیم های لیگ برتری نیز باید پاسخگوی چگونگی انعقاد قرارداد با  خارجی های لیگ باشند که این افراد به خود اجازه توهین و الفاظ نام مناسبی همچون دروغگو، بی کفایتی و.... به همان مدیران می دهند.

پیش از این هم ویلموتس سرمربی تیم ملی با گرفتن ضعیف ترین نتایج در چند سال اخیر تیم ملی با دریافت کامل دستمزد خود با همکاری با تیم ملی خاتمه داد و بدون هیچ توضیحی از سوی فدراسیون در مورد چگونگی قرارداد بستن با مرد بلژیکی که از گزینه های چندم آن ها برای هدایت تیم ملی بود این قرارداد فسخ شد.

 سوال اینجاست که مدیران تیم های لیگ برتری با وجود اینکه می دانند در جریان پرداخت دستمزدها به مشکل مواجه خواهند شد چرا اقدام بستن به قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی می کنند؟ چرا قرارداد ها شفاف سازی نمی شود؟ آیا واقعا دلال ها برای این تیم ها مربی انتخاب می کنند و با آن ها قرارداد می بندد؟

امر مشهود آن است که گستاخی مربیان خارجی با بی‌کفایتی مدیران فوتبالی همزمان شده است. امری که متاسفانه از رفتار نامناسب مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در برخورد با خارجی ها به سطوح مدیران فوتبالی سرایت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگه نباید بزارن مربی خارجی بیاد
همه چیز فدای FATF
Iran, Islamic Republic of
تا حالا که به قول حسن روحانی، دلار را با گونی جابجا می کردیم(فروردین97 قبل از خروج ترامپ از برجام این حرف را زده بود) مشکلی برای حقوق مربیان خارجی نبود حالا چی شد یهویی مشکل پرداخت حقوق مربیان خارجی را علم کردند آنهم برای تیمهای پرطرفدار فوتبال؟ ....
Iran, Islamic Republic of
اگه نصف این پول ها رو خرج آموزش مربی های داخلی میکردن الان مثل کرواسی صادرات مربی داشتیم
سعید110
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما تو این کشور مربی داخلی بدرد بخور نیست حالا درسته که بخور بخوریه تو این باشگاها اونم از مال بیت المال اما بذار همون ایرانیه بخوره و بخنده به حال ما توی این شرایط....
محسن
Iran, Islamic Republic of
آره شما خیلی خوبید همه دنیا آدم بدها هستند ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعنوان یک ایرانی تاسف میخورم‌ که مربی استقلال قشنگ ما رو به بازی گرفته و ما همش میگیم بیا بیا.
به ما فحش هم بده باز همگی میگیم بیا بیا!!!
استقلالی 4 آتیشه
Iran, Islamic Republic of
...
Oman
کاس برای همه ی باشگاه های دولتی و خصولتی مربی و بازیکن خارجی را ممنوع کنند.
Iran, Islamic Republic of
بجای ایز گم کردن! چرائی را جستجوکن! درپیت!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.....
سیامک
United Kingdom
مشکل فوتبال مهدی تاج ...... است
والسلام.
Iran, Islamic Republic of
خب پولشون را می خوان .
Iran, Islamic Republic of
بی اخلاقی یعنی اینکه پولشون رو میخواهند نکنه انتظار دارید مفت و مجانی کار کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
این که نشد باشگاه داری از پول بیت المال واز مردمی که پول نان شب هم ندارند نمی دانم چه گلی به سر ورزش این کشور زدند غیر از بخور بخور و دعوا و بی ادبی چی دارند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
باشگاه داری از پول بیت المال عتیقه است کجای دنیا اینطوریه...
شکری
Iran, Islamic Republic of
باید گفت هرررررررررررررررررررری
والا مربی داخلی هم داریم که خوبه
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
وقتشه امثال تاج و ... دستگیر و حساب و کتاب پس بدند
بی نام
Iran, Islamic Republic of
.....