کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جعفرزاده ایمن آبادی:

اعتدالی‌ها خیلی قشنگ دارند برای انتخابات کار می‌کنند/ در انتخابات مجلس هم برد با اعتدال است

3 دی 1398 ساعت 13:23

رئیس فراکسیون مستقلان مجلس گفت: اعتدالی‌ها خیلی قشنگ دارند برای انتخابات کار می‌کنند. نه جریان اصولگرا و نه جریان اصلاح طلب در مجلس آینده غلبه ندارد.


به گزارش جهان نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت، رئیس فراکسیون مستقلان و چهره نزدیک به علی لاریجانی در گفتگو با سایت اصلاح طلب نامه نیوز مدعی شده است که برد در انتخابات آتی با اعتدالیون است.

به گزارش جهان نیوز، بخش‌های مهم اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

هم در جریان اصولگرایی دعواست و هم در جریان اصلاح طلبی. جریان سوم با تفکری اعتدالی‌اش به صحنه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می آید هم اصلاح طلب و هم اصولگرا را کنار می زند.

*هیچ حزبی الان نمی تواند به تنهایی برنده انتخابات باشد، مردم به صرف اینکه حزب اعتدال و توسعه لیست دهد، رأی نمی دهند بنابراین این حزب نمی تواند پرچمدار اعتدال در انتخابات شود اما جریان تفکری چنین امکان و قابلیتی را دارد.

*معادلات انتخابات مجلس در شهرستان ها با تهران فرق دارد. در شهرستان معادلات رقابتی حزبی و جریانی نیست. مردم شهرستان مطالباتی دارند که هر کاندیدایی ادله قوی تر و زیباتری برای پاسخگوی به آن مطالبات بیاورد، به او رأی می دهند.

بیشتر بخوانید:
مجلس آینده، مجلس اصولگراست ولی قطعاً به جان هم خواهند افتاد!
ترامپ «نامردی» کرد/ مشکلات کشور به این دلیل است
روحانی انتخابات مجس را خراب کرد/ رسمش این نبود


*آقای لاریجانی تصمیم شخصی گرفت که نامزد انتخابات مردم نشود اما این مسئله چه ربطی باقی مسائل دارد.

*اعتدالی‌ها خیلی قشنگ دارند برای انتخابات کار می‌کنند. نه جریان اصولگرا و نه جریان اصلاح طلب در مجلس آینده غلبه ندارد. هر کسی این دو پرچم را بلند کند دچار خسارت می شود. معتقدم یکسری آدم های خنثی یا نیمه خنثی سیاسی به مجلس راه پیدا می کنند.


کد مطلب: 712232

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/712232/اعتدالی-ها-خیلی-قشنگ-انتخابات-کار-می-کنند-مجلس-هم-برد-اعتدال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com