کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو سابق شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان:

اصلاح‌طلبان صاحب اصلی انقلاب هستند!/ مثل مادری هستند که برای حفظ بچه سرطانی‌اش تلاش می‌کند!

3 دی 1398 ساعت 12:07

انصاری، عضو سابق شورای شهر تهران گفته است: اصلاح‌طلبان خودشان را صاحب اصلی انقلاب و کشور می‌دانند و مثل مادری می‌مانند که تا آخرین لحظه برای حفظ بچه بیمار و سرطانی‌اش تلاش می‌کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: «غلامرضا انصاری»، عضو اسبق شورای شهر تهران و عضو سابق شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که چندی پیش هدف اصلاح طلبان از انتخاب روحانی را نجات کشور از شرایط دولت‌ احمدی‌نژاد عنوان کرده بود، این بار گفته است: «اصلاح‌طلبان خودشان را صاحب اصلی انقلاب و کشور می‌دانند و مثل مادری می‌مانند که تا آخرین لحظه برای حفظ بچه بیمار و سرطانی‌اش تلاش می‌کند». هرچند باید از انصاری برای استفاده از تعبیر توهین آمیز «فرزند سرطانی» توضیح خواست اما این فعال اصلاح طلب اگر بیشتر دقت کند رفتار اصلاح طلبان تاکنون به «نامادری» با همان مفهوم نامتعارفش شباهت بیشتری داشته است. این جنس رفتار غیردلسوزانه و بعضا مغبوضانه هم در زمان حاکمیت اصلاح طلبان و هم در زمانه کوتاه دوربودن آنها از میز مسئولیت برای مردم ملموس بوده است.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات انصاری را در ادامه خواهید خواند:

*در مشی اصلاح‌طلبی اعتقاد و التزام به رأی و صندوق رأی یکی از ارکان اصلی اعتقادات اصلاح طلبان است و تنها راه نجات کشور عبور مرحله‌ای و گام به گام از بحران موجود با اصلاح روش‌‌هاست و بازگشت به مردم سالاری و حاکمیت مردمی تنها راه نجات کشور است.

*به هر میزانی که مردم یا گروه‌های سیاسی با صندوق رای قهر کنند، افرادی بالا می‌آیند که اتفاقاتی که در  دولت نهم، دهم و مجلس هفتم و هشتم و نهم شاهد بودیم دوباره در کشور تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید:
هدف اصلاح طلبان از انتخاب روحانی نجات کشور از شرایط زمان احمدی‌نژاد بود


*اصلاح‌طلبان خودشان را صاحب اصلی انقلاب و کشور می‌دانند و مثل مادری می‌مانند که تا آخرین لحظه برای حفظ بچه بیمار و سرطانی‌اش تلاش می‌کند. بنابراین آمدن اصلاح‌طلبان برای شرکت در انتخابات صادقانه است.

*در این شرایطی که به هر صورت یأس و دلمردگی در نظرسنجی مشاهده می‌شود، آمدن اصلاح‌طلبان نوعی فداکاری است و امیدواریم که بشود با امید به آینده و حرکت رو به جلو در جهت اصلاح رفتارها و کنش‌ها و منش‌ها بشود شرایط بهتری را برای مردم جامعه به وجود آورد.


کد مطلب: 712217

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/712217/اصلاح-طلبان-صاحب-اصلی-انقلاب-هستند-مثل-مادری-حفظ-بچه-سرطانی-اش-تلاش-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com