پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از خشم مردم گیلان از سریال «وارش» تا ماجرای دانشجوی جنجالی در سخنرانی قالیباف

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب: 711738
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون پنجمین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از خشم مردم گیلان از سریال «وارش» تا ماجرای دانشجوی جنجالی در سخنرانی قالیباف
گروه فیلم و صوت جهان نيوز، هفته ای که گذشت بیشتر خبر های داغ حول محور تئوری استیضاح روحانی از جانب اصلاح طلبان معطوف بود.

از حاشیه های داغ هفته گذشته می توان به خشم تعدادی از مردم گیلان از محتوای سریال وارش اشاره کرد.
انتشار فیلم کامل تقطیع شده سخنرانی قالیباف در روز دانشجو نیز از اخبار داغ هفته گذشته بود.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون پنجمین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.


خشم مردم گیلان از سریال «وارش»

پخش سریالی به نام ‎وارش از شبکه سه خشم مردم استان گیلان را برانگیخته و گروهی از آنها با تجمع مقابل اداره‌کل سازمان صدا و سیما گیلان خواستار توقف پخش این سریال شدند.

دانلود فیلم/ خشم مردم گیلان از سریال «وارش»


ماجرای دانشجوی جنجالی در سخنرانی قالیباف

درتصاویری که از  این اتفاق در رسانه های اصلاح طلب و مخالف قالیباف  منتشر شد ‌فیلم ها به شکلی دستکاری شده بود که گویی به این فرد اجازه صحبت داده نشده، اما واقعیت را با هم در این فیلم کامل ببینیم.

دانلود فیلم ماجرای دانشجوی جنجالی در سخنرانی قالیباف
 

پیش‌بینی برکناری برخی مسئولان در بهمن ۹۸

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از پیشگویی‌ بنام عباس مصباح زاده بیان کرده که بهمن ماه، جمعی از صاحب‌منصبان برکنار می‌شوند!

دانلود فیلم پیش‌بینی برکناری برخی مسئولان در بهمن ۹۸


فرازی از وصیتنامه شهیدحججی/ میثم مطیعی

دانلود فیلم فرازی از وصیتنامه شهیدحججی/میثم مطیعی


قطع برنامه زنده بدلیل انتقاد صریح از روحانی

شعرخوانی انتقادی شاعر مشهور ولی‌الله كلامی زنجانی در همایش صدای مردم از رئیس جمهور و مسئولین دولتی در برنامه زنده تلویزیونی و سانسور انتقاد او را مشاهده می نمایید. در ادمه فیلم سانسور شده توسط صدا و سیما ادامه این شعر انتقادی را می توانید مشاهده نمایید.

دانلود فیلم قطع برنامه‌زنده برای انتقاد از روحانی و لاریجانی

دانلود فیلم بدون سانسور
 

نظر فخیم زاده درباره مهاجرت مهناز افشار

نظر مهدی فخیم زاده درباره مهاجرت مهناز افشار و پاسخ به اینکه آیا او نیز مهاجرت خواهد کرد را در این ویدئو مشاهده می نمایید. فخیم زاده در این فیلم بیان میکند که اگر من میخواستم مهاجرت کنم شرایطش همان اول انقلاب بود. من به هیچ وجه حاضر به ترک کشورم نیستم.
 
دانلود فیلم نظر فخیم زاده درمورد مهاجرت مهناز افشار
 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاش می فهمیدیم گیلانی های معترض به " وارش" به چه چیزی اعتراض داشتند. اینطوری که نمی شود قضاوت کرد!