کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عارف:

اجازه دهید به دولت روحانی نمره ندهم/ چند روز قبل از اجرای طرح گرانی بنزین، از تصمیم دولت مطلع شدیم

23 آذر 1398 ساعت 13:10

فکر می‌کنم درباره این دولت مقداری سیاه‌نمایی می‌شود چون کارهای خوبی در توسعه زیر بناها، بهبود مناطق محروم و وضعیت بهداشت و درمان انجام داده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس دهم در گفتگو با خبرگزاری ایسنا پیرامون اطلاع مجلس از طرح دولت برای گرانی بنزین گفته است: « ما چند روز قبل از اجرای این طرح از تصمیم دولت برای اجرای آن مطلع شدیم و از رحمانی فضلی و نوبخت خواستیم در فراکسیون امید درباره جزییات اجرای طرح توضیح دهند. بعد از آن در روز چهارشنبه یعنی 2 روز قبل از اعلام رسمی افزایش قیمت بنزین در مجمع وزرای دولت اصلاحات از طریق یکی از اعضای کابینه به دولت از طریق او پیغام دادیم که ما مخالفیم و دولت تا قبل از جلسه فراکسیون اقدامی انجام ندهد چون اعتقاد ما به همفکری بود نه این‌که نمایندگان مجلس و نخبگان در جریان نباشند، در رسانه‌ها نیز بحث نشود و یک مرتبه اجرای آن اعلام شود. با وجود این پیغام دولت طرح افزایش قیمت بنزین را به بدترین شکل ممکن عمل کرد حال این‌که می‌توانست با عملکرد بهتری از فواید اجرای این طرح استفاده کند».

بیشتر بخوانید:
مشاور خاتمی: عارف می‌خواهد روی انتخابات ۱۴۰۰ تمرکز کند
عارف: این فراکسیون امید به هیچ دردی نمی‌خورد
سایت اصلاح‌طلب: عارف استاد باخت-باخت است


رئیس فراکسیون امید درباره مسئولیت پذیری اصلاح طلبان به خاطر حمایت از روحانی گفت: «شرایط در سال‌های 92 و 96 به گونه‌ای پیش رفت که اصلاح‌طلب‌ها پشت آقای روحانی آمدند این حمایت به آن معنا نیست که دولت فعلی اصلاح طلب است البته ما هم باید مسئولیت حمایت از دولت را بپذیریم. در عین حال فکر می‌کنم درباره این دولت مقداری سیاه‌نمایی می‌شود چون کارهای خوبی در توسعه زیر بناها، بهبود مناطق محروم و وضعیت بهداشت و درمان انجام داده است».

عارف در پاسخ به سوالی مبنی بر نمره او به عملکرد دولت روحانی گفت: «اجازه دهید نمره ندهم چون معلم سخت‌گیری هستم».


کد مطلب: 711066

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/711066/اجازه-دهید-دولت-روحانی-نمره-ندهم-چند-روز-قبل-اجرای-طرح-گرانی-بنزین-تصمیم-مطلع-شدیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com