جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از ماجرای دیدار نیم ساعته امام و آیت‌الله خامنه‌ای تا شوخی رئیسی با یک دانشجو

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۴
کد مطلب: 710945
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون چهارمین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از ماجرای دیدار نیم ساعته امام و آیت‌الله خامنه‌ای تا شوخی رئیسی با یک دانشجو
گروه فیلم و صوت جهان نيوز: هفته ای که گذشت با حواشی روز دانشجو و سخنرانی سیاسیون در دانشگاه ها گذشت، که در این میان حضور رئیس قوع قضائیه سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه تهران داغترین این سخنرانی ها بود.

نکته جالب توجه این هفته سخنرانی با تاخیر دو روز حسن روحانی به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه بی حاشیه فرهنگیان بود.

سخنرانی که به دستور دولت از ورود خبرنگاران رسانه های مختلف به این دانشگاه ممانعت شد تا رئیس جمهور در یک روز آرام به سخنرانی خود بپردازد.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون چهارمین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.
 

ماجرای دیدار آیت‌الله بهجت با امام رضا(ع)

در این فایل صوتی حجت الاسلام عالی در مورد روایتی از فرزند آیت الله بهجت در مورد دیدار آیت الله بهجت با امام رضا (ع) تعریف میکند که بسیار شنیدنی است.

دانلود ماجرای دیدار آیت‌الله بهجت و امام رضا


ناگفته‌های درگیری روحانی و رحیم پور ازغدی

حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی در برنامه دست خط درباره دعوای روحانی و رحیم‌پور ازغدی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی صحبت کرد. او در این گفتگو علاوه بر نقد عملکرد دولت از چیدمان شورای عالی انقلاب فرهنگی هم انتقاد میکند.

دانلود فیلم ناگفته‌های درگیری روحانی و رحیم پور ازغدی


شوخی رئیسی با یک دانشجو

مراسم گرامیداشت روز دانشجو روز شنبه (۱۶ آذر) با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در دانشگاه تهران برگزار شد. در حاشیه این سخنرانی و در ابتدای سخنرانی رئیس قوه قضاییه، دانشجویی برای صحبت کردن درخواست وقت میکند که رئیسی با بیانی طنز به این دانشجو زمان می دهد.

دانلود فیلم شوخی رئیسی با یک دانشجو

اولین اجرای مزدک در شبکه ضد ایرانی

اجرای مزدک میرزایی در برنامه ورزشی با عنوان هتریک، که به حواشی بازی های لیگ برتر ایران در شبکه ضد ایرانی و عربستانی «ایران اینترنشنال» می پردازد را مشاهده می نمایید.

دانلود فیلم اولین اجرای مزدک در شبکه ضد ایرانی

ماجرای دیدار نیم ساعته امام و آیت‌الله خامنه‌ای

بخشی از خاطرات سردار یوسف فروتن عضو اولین شورای فرماندهی سپاه پاسداران و مسئول امنیت و حفاظت از مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری را در این کلیپ مشاهده می نمایید.

در این کلیپ به دیدار آیت الله خامنه ای و امام (ره) در زمان ریاست جمهوری پرداخته شده است که آیت الله خامنه ای پیرو سخنان امام در مورد کاخ نشینان و کوخ نشینان به امام گفته بودند: بنده کاخ نشین نیستم. امام هم در پاسخ به ایشان گفتند: «من شما را می شناسم. شما کاخ نشین نیستید، کوخ نشین هستید».


دانلود فیلم ماجرای دیدار نیم ساعته امام و آیت‌الله خامنه‌ای

توصیه یک ضد‌انقلاب به مهناز افشار

"شهرام همایون" مدیر شبکه ماهواره‌ای کانال یک، از حضور چهره‌های مشهور ایرانی در رسانه‌های وابسته به عربستان به شدت انتقاد کرد. او به امثال مهناز افشار میگوید: بی خود نیست عربستان سعودی این هزینه های هنگفت را انجام میدهد.

دانلود فیلم/ توصیه یک ضد‌انقلاب به مهناز افشار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینا تو فیلم بازی کردن اوستاد هستن