کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جالب قنبری از فعالان اصلاح طلب:

منشأ تمام مشکلات اقتصادی روی کار آمدن ترامپ و همراهی دلواپسان داخلی است!/ مجلس دهم در اختیار اصولگرایان بود!

20 آذر 1398 ساعت 9:15

نبايد اجازه نداد کساني که در مسير پيشبرد منافع مردم کارشکني و سنگ‌اندازي کردند اکنون طلبکارانه دولت را زير سوال برده و بتازند.


گروه سیاسی جهان نیوز: داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده سابق مجلس گفته است: «کيست که نداند تحريم‌هايي که منشأ تمام مشکلات اقتصادي است نتيجه دو متغير داخلي و خارجي يعني روي کار آمدن ترامپ در آمريکا و همراهي دلواپسان داخلي است». قنبری این تهمت به منتقدان دولت را قبلا هم بیان کرده بود و البته که جز فرافکنی در نوع خود خنده دار است. آقای قنبری باید بهتر بدانند که وضع برجام در دوره اوباما و ترامپ فرق نداشت و هر دو از اجرای این توافق سر باز زدند. این فعال اصلاح طلب باید پاسخ دهد که چرا دولت آقای روحانی و مجلس همراه آن حاضر شدند اقتصاد یک ملت بزرگ هشتاد میلیونی را در انتظار کدخدا و اعوان اروپایی‌اش بگذارند تا یک روز اوبامای مودب(!) و روز دیگر هم ترامپ احمق بتوانند اقتصاد ایران را به چالش بکشند؟ چرا اصلاح طلبان و اعتدالیون شش سال اقتصاد کشور معطل تصمیم دشمنان رسمی و غیررسمی ایران کردند؟

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات قنبری را در ادامه خواهید خواند:

*با توجه به نارضايتي‌هاي اخيري که در حوزه افزايش قيمت بنزين و به‌واسطه نارضايتي‌‌هاي اقتصادي که به‌خاطر تحريم‌ها در جامعه به‌وجود آمده اصولگرايان دچار نوعي توهم شده‌اند و احساس مي‌کنند که با توجه به اين نارضايتي‌ها مي‌توانند به نوعي اين شرايط را مبنا و دستاويزي براي تبليغات انتخاباتي قرار دهند تا با حمله به دولت و تخريب آن از نمد اين نارضايتي‌ها براي خود کلاهي ببافند و مجددا به قدرت بازگردند.

*اصولگرايان همواره در قدرت هستند و اگر به‌طور دقيق حساب کنيد اصولگرايان در بخش‌هاي مختلف از نظام در قدرتند. بخش قابل توجهي از قدرت در دولت و ساير ارگان‌هاي انتخابي يا انتصابي در اختيار اينهاست. مجلس دهم نيز در اختيار اين طيف بود و در کل اصلاح‌طلبان در بهترين حالت يک سوم نيروهاي مجلس را تشکيل مي‌دادند. اگر مجلس دهم مجلس اصلاح‌طلبي بود حداقل آقاي عارف به‌عنوان رئيس مجلس انتخاب مي‌شد.

بیشتر بخوانید:
بعد از بحران احمدی نژاد ریاست فردی مثل روحانی لازم بود
کارشکنی دلواپسان دست ترامپ بهانه داد!


*در وهله اول دولت بايد از عملکرد خود دفاع کند. واقعيت اين است که خيلي از مسائلي که امروز براي تخريب و تبليغات دستاويز جريان مخالف دولت قرار مي‌گيرند مواردي هستند که همين رقبا به دولت تحميل کرده‌اند. کيست که نداند تحريم‌هايي که منشأ تمام مشکلات اقتصادي است نتيجه دو متغير داخلي و خارجي يعني روي کار آمدن ترامپ در آمريکا و همراهي دلواپسان داخلي است.

*اينکه ما انتظار داشته باشيم دولت در شرايط تحريمي کشور را به اوج قله پيشرفت در شرايط تحريمي برساند شايد مقداري بلند پروازانه باشد و با توجه به اين محدوديت‌ها انتظاري خارق‌العاده‌اي از دولت نمي‌رود، اما حداقل انتظار از دولت اين است که حداقل‌هاي معيشتي مردم در اولويت قرار گيرد.

*نبايد اجازه نداد کساني که در مسير پيشبرد منافع مردم کارشکني و سنگ‌اندازي کردند اکنون طلبکارانه دولت را زير سوال برده و بتازند. دولت بايد تبليغات خود را در مقابل مخالفان بيشتر کند يا ضد تبليغات زده و حقايق را با مردم در ميان بگذارد.


کد مطلب: 710736

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/710736/منشأ-تمام-مشکلات-اقتصادی-روی-کار-آمدن-ترامپ-همراهی-دلواپسان-داخلی-مجلس-دهم-اختیار-اصولگرایان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com