کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وکیلی، عضو فراکسیون امید:

نبود لاریجانی برای کشور حیف است/ اصولگرایان به مردم اعتقاد ندارند/ بخش مهمی از مشکلات امروز کشور تقصیر اینهاست/ امکان ندارد قالیباف رای بیاورد

19 آذر 1398 ساعت 11:49

مهم‌ترین شاخص رقابت اسفند 98 دو جریانی است که یکی از آن جریان، به مردم اعتقاد ندارد. امید جریان مخالف، نیامدن مردم است و یک جریان دیگر هم همه اعتبار خود را در آمدن مردم می‌داند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد علی وکیلی، فعال سیاسی اصلاح طلب، عضو هیات رئیسه مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار که پس از ثبت نامش برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم گفته بود: «دوباره به انتخابات می‌‏آیم اما با عرق شرم از انباشت مشکلات» این بار در گفتگو با خبرگزاری برنا اصولگرایان را گروهی غیرمعتقد به مردم نامیده که بخش مهمی از مشکلات امروز تقصیر آنهاست! هرچند مرغ پخته هم از اظهارات مضحک وکیلی به خنده می‌افتد اما آقای وکیلی هروقت با وجدان خود خلوت کردند به این سوال پاسخ دهند که دولت های روحانی، مجلس دهم و خصوصا فراکسیون امید با معیشت و زندگی مردم چه کرد؟ آقای وکیلی که جریان اصلاحات را معتقد به مردم می داند پاسخ دهد که وقتی در سال 88 مردم به میدان انتخابات پا گذاشتند و کاندیدای دیگری غیر از گزینه اصلاح طلبان را با اختلاف یازده میلیون برگزیدند، چرا هشت ماه در کشور آشوب به پا کردند؟ وکیلی باید از مردم بپرسد که واقعا کدام گروه را دلسوز خود می دانند؟ حجم دوازده ساله خدمات متنوع دوران شهرداری قالیباف بی توجهی به مردم بود یا رکود و سیاسی بازی در تهران که از سال 96 آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات وکیلی را در ادامه خواهید خواند:

*لاریجانی حتما برای کناره‌گیری دلایل خاصی دارد. حیف است لاریجانی در مجلس نباشد. تجربه لاریجانی در مجلس، تجربه گران سنگی بود. اداره مجلس توسط لاریجانی اداره آسانی نبود... حیف است لاریجانی از چرخه مسئولیت ملی کنار برود.

*لاریجانی از بدو انقلاب در بخش های مختلفی بود، تلخ و شیرینی‌، کامیابی‌هایی زیادی در شیوه حضورش داشته است و نقدهایی واردی بر او هست. البته برخی از این نقدها فراتر از انصاف نسبت به او در این سال‌ها بوده اما من منصفانه بخواهم بگویم به نظر من، نبودش برای کشور حیف است.

*پرونده‌ قالیباف و وزرای دولت نهم و دهم پیش ملت روشن است. ممکن نیست، ملت ایران به دلیل مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، دوباره آنها را انتخاب کنند. مهم‌ترین شاخص رقابت اسفند 98 دو جریانی است که یکی از آن جریان، به مردم اعتقاد ندارد. امید جریان مخالف، نیامدن مردم است و یک جریان دیگر هم همه اعتبار خود را در آمدن مردم می‌داند.

بیشتر بخوانید:
روحانی با موج آفرینی ما دوباره رای آورد
تنها حُسن این دولت این است که دولت رییسی نیست!
وکیلی: درازهی یک فرد آرام و شخص فرهنگی است!


*جریان غیرمعتقد به مردم کارنامه‌اش در طول این سالیان معلوم بوده است. عملکردشان را مردم هم در قالب دولت وقت و هم در قالب مجلس هفتم، هشتم و نهم دیدند. وضعی که امروز گرفتار آن هستیم، بخش مهمی از آن، محصول دوران طولانی حضور دوستان بوده است.

*انتظارات مردم به مراتب بیش از آنچه که در کارنامه ما بوده، هست. ما تلاش‌مان را کردیم الان هم به امید اینکه گرفتار یک وضعیت به مراتب بدتر نشویم، در انتخابات شرکت کردیم.


کد مطلب: 710618

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/710618/نبود-لاریجانی-کشور-حیف-اصولگرایان-مردم-اعتقاد-ندارند-بخش-مهمی-مشکلات-امروز-تقصیر-اینهاست-امکان-ندارد-قالیباف-رای-بیاورد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com