جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱۷
با هم مرور خواهیم کرد؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از ۴ دستور پیامبر(ص) برای تربیت فرزند تا "نمیگذاریم قسر در بروید" حسن عباسی خطاب به زنگنه

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 710106
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون دومین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از ۴ دستور پیامبر(ص) برای تربیت فرزند تا "نمیگذاریم قسر در بروید" حسن عباسی خطاب به زنگنه
گروه فیلم و صوت جهان نيوز، هفته ای که گذشت علاوه بر ادامه انتقادات به طرح سهمیه بندی دولت روحانی و نقد اجرای این طرح و حواشی معافیت مالیاتی هنرمندان  گذشت.

در میان این انتقادات،حمله تند حسن عباسی به زنگنه و روحانی و شجاعت فرماندار زن شهر قدس در برابر حمله آشوبگران به فرمانداری جزء پر بازدیدترین فیلم های هفته ای که گذشت بودند.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون سومین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.
 

۴ دستور پیامبر(ص) برای تربیت فرزند/ استاد عالی

حجت الاسلام عالی در این سخنرانی در مورد اینکه چگونه بر اساس مفاهیم و مضامین اسلامی فرزندان خود را تربیت کنیم صحبت کرده است.او در این سخنرانی 4 دستور پیامبر اکرم(ص) را در مورد این موضوع تشریح می کند

دانلود ۴ دستور پیامبر(ص) برای تربیت فرزند/استاد عالی


نماهنگ/ «تو خیلی خوبی»

در این نماهنگ دیدنی و قابل تامل نگاهی می اندازیم به عملکرد دولت روحانی در مدت ریاست جمهوری او تا به اکنون.در این نماهنگ عمل نکردن رئیس جمهور به وعده های انتخاباتی خود را مشاهده خواهید نمود.

دانلود فیلم نماهنگ/ «تو خیلی خوبی»


حسن عباسی خطاب به زنگنه: نمیگذاریم قسر در بروید

در این سخنرانی که در یادواره شهدای بسیج مسجد ابوذر توسط استاد حسن عباسی نطق می شود او به انتقاد از عملکرد وزیر نفت و دولت روحانی پرداخته است و خطاب به زنگنه می گوید: مسبب اصلی این حوادث شخص آقای زنگنه است.آقای زنگنه نمیگذاریم قسر در بروید.

دانلود فیلم عباسی: آقای ژنرال نمی‌گذاریم قصر در بروید
 

 برائت بازیگر مشهور از حسن روحانی

اشکان خطیبی بازیگر تئاتر و سینما در اظهار نظر جدیدی بعد از سهمیه بندی بنزین در ویدئویی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد گفت: به روحانی رای دادم اما اگر کسی بخاطر حمایت‌های من به روحانی رای داده، معذرت می‌خواهم. و در بخشی از صحبت های خود به مسئله جنجالی معافیت مالیات هنرمندان پرداخت و گفت: من سلبریتی نیستم.

دانلود فیلم برائت بازیگر مشهور از حسن روحانی


لحظه شهادت شهید صیادی در ماهشهر

شهید رضا صیادی از شهدای امنیت در اغتشاشات روز دوشنبه ٢٧ آبان ماه شهرستان ماهشهر در درگیری مسلحانه با اشرار به شهادت رسید. شهر ماهشهر در اغتشاشات اخیر جزء شهرهای بسیار درگیر این اغتشاشات بود به صورتی که وزیر کشور در یک برنامه تلویزیونی به این نکته اشاره کرد که در این شهر با تیربار قصد بستن مسیر رسیدن سوخت به شهرهای مختلف را داشتند. شهید صیادی در این درگیری های شدید توسط ضد انقلاب به شهادت رسید.

دانلود فیلم لحظه شهادت شهید صیادی در ماهشهر

روایت متفاوت فرماندار شهرقدس از اغتشاشات

لیلا واثقی، فرماندار شهر قدس تهران در مصاحبه ای در مورد اغتشاشات اخیر به شهر قدس اظهار کرد: در حمله برخی معترضان به ساختمان این فرمانداری فرماندهی پلیس دستور شلیک به نیروهایش نداده‌ بوده اما من دستور دادم هرکس از در فرمانداری رد شد، بزنند!این صحبت های شجاعانه او باعث شد ضد انقلاب حمله رسانه ای تندی به این فرماندار زن شجاع انجام دهند.

دانلود فیلم روایت متفاوت فرماندار شهرقدس از اغتشاشات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
عادل الجبیر:
به دنبال جنگ با ایران نیستیم....
Iran, Islamic Republic of
بنده معلم هستم و ماهیانه دو میلیون و 500 هزار تومان حقوق می‌گیرم. چرا دولت از من معلم مالیات دریافت می‌کند ولی کسی که برای برگزاری یک کنسرت درآمد میلیاردی دارد از پرداخت مالیات معاف است.
Iran, Islamic Republic of
چرا یک نظرسنجی از مردم نمی‌شود تا ببینند نظر مردم در خصوص معافیت سلبریتی‌ها از پرداخت مالیات چیست؟ این نظرسنجی حائز اهمیت است چون باید دید نظر مردم چیست که از درآمد ماهیانه کارگران ابتدا مالیات کسر شود اما از درآمد میلیاردی سلبریتی‌ها مالیاتی گرفته نشود!
Iran, Islamic Republic of
آقای نوبخت! وظیفه سازمان برنامه و بودجه تنظیم بودجه سالانه کشور است و کار مالیاتی با وزارت اقتصاد و امور دارایی است. همین دخالت‌های بی‌جاست که کشور را به این روز درآورده است.
Iran, Islamic Republic of
ملت شریف ایران، لطفاً به این سخنان دولتمردان در این هفت سال توجه کنید: رئیس‌جمهور: ما خزانه را خالی تحویل گرفتیم! دکتر ظریف: دشمن می‌تواند با یک بمب تمام هسته‌ای ما را نابود کند! ترکان: ما جز آبگوشت بزباش در هیچ صنعتی حرفی برای گفتن و هنری نداریم! آخرین اظهارات (98/9/11) جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور: دشمن تمام گلوگاه‌های اقتصادی کشور را بسته است! این اظهارات طایفه‌ای ژن‌های برتر است که هم خلاف واقع است و هم مایه امیدواری دشمن! پس این همه صادرات به کشورهای همسایه چگونه انجام گرفته است! امید است در تتمه پرخسارت این دولت بیشتر از این ملت را تحقیر نکنند!
Iran, Islamic Republic of
از دستگاه قضایی درخواست می‌شود قبل از اینکه نجومی‌بگیران حرامخور بخواهند از کشور فرار کنند، حقوق ملت را از حلقوم آنها بیرون بکشد و نگذارد به این سادگی این به قول آقای نوبخت ذخیره‌های نظام، حقوق ملت را بربایند و متواری شوند.
Iran, Islamic Republic of
نظر آقای علی اکبری امام جمعه موقت تهران باید اجرایی گردد که گفتند «اعتراضات مردم در 900 پایگاه نمازجمعه در کشور به وسیله مسئولین شنیده شود» پیامبر اعظم(ص) هم در مسجد صدای مردم را می‌شنیدند و... البته وظیفه ذاتی مسئولان هم رفع مشکلات مردم باید باشد نه صرفاً فراهم کردن مکان اعتراض.
Iran, Islamic Republic of
از موضع‌گیری‌های انقلابی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در کنگره شهدا بسیار خوشحال شدم امیدواریم با ورود تفکر بسیجی به عرصه‌های اجرایی و مدیریتی جریان غرب‌گرا که همواره ناکارآمدی خود را به اثبات رسانده به حاشیه رفته و کشور پیشرفت بکند.
Iran, Islamic Republic of
در طی 4 سال گذشته بازنشستگان، معلمان و اقشار دیگری به دلیل مشکلات مختلفی جلوی در مجلس تجمع می‌کردند. برخی از نمایندگان مجلس چرا آن‌روزها به دنبال شنیدن صدای آنان و حل مشکلات این اقشار زحمت‌کش نبودند و حالا که به پایان عمر این مجلس نزدیک می‌شویم به یادشان افتاده است که مجلس در رأس امور است؟!
Iran, Islamic Republic of
اصلاً نباید منتظر باشید دستگاه دیپلماسی ما سفیر امارات را به وزارت امورخارجه احضار کند تا پاسخگوی نقش کشورشان در حمله به کنسولگری‌ ما در عراق باشند! آخر ما اگر ده‌ها بار قرارداد می‌بندیم اگرچه دشمنان زیر قرارداد بزنند و ما شدیداً سرگرم قرارداد جدیدی با خیانت‌کنندگان به قرارداد قبلی هستیم و هیچ فرصتی برای این قبیل کارها نداریم!! ما صلح‌ طلبیم و ما خیلی خوبیم!
Iran, Islamic Republic of
مستندی از حمله 40 نفر از اشرار به یک تیم چهارنفره بسیجیان در مرز شرقی کشور پخش شد. بسیجیان حقوق‌شان زیر یک میلیون تومان بود ولی به‌دلیل عشق به میهن و اسلام در دفاع از مرز جانفشانی می‌کردند.
Iran, Islamic Republic of
معیشت مردم را گروگان گرفته‌اند ...!!
Iran, Islamic Republic of
دولت گران‌فروشان را جریمه می‌کند اما نهادهای دولتی مثل تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف‌کننده و... در مقابل گران‌فروشی ایران‌خودرو، سایپا و دخانیات و... سکوت می‌کنند. شاید لازم باشد قوه قضاییه راز این سکوت معنادار را برملا کند.
Iran, Islamic Republic of
آذر 96 شرکت پارس‌خودرو، اقدام به پیش‌فروش خودرو کرده است اما تا به امروز خودرویی تحویل ثبت‌نام‌کنندگان نشده است! درخواستم از آيت‌الله رئیسی، کمک به ما مالباختگان است.
Iran, Islamic Republic of
با هیچ توجیهی هزینه معاینه فنی را 70 درصد افزایش داده‌اند؟ دولتی که می‌خواهد مانع افزایش قیمت‌ها شود چرا خودش اقدام به افزایش قیمت‌ها می‌کند؟ 22 هزار تومان به 37 هزار تومان افزایش یافته‌است.
حسين
Germany
.....