کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با هم مرور خواهیم کرد؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از ۴ دستور پیامبر(ص) برای تربیت فرزند تا "نمیگذاریم قسر در بروید" حسن عباسی خطاب به زنگنه

15 آذر 1398 ساعت 20:34

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون دومین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.


گروه فیلم و صوت جهان نیوز، هفته ای که گذشت علاوه بر ادامه انتقادات به طرح سهمیه بندی دولت روحانی و نقد اجرای این طرح و حواشی معافیت مالیاتی هنرمندان  گذشت.

در میان این انتقادات،حمله تند حسن عباسی به زنگنه و روحانی و شجاعت فرماندار زن شهر قدس در برابر حمله آشوبگران به فرمانداری جزء پر بازدیدترین فیلم های هفته ای که گذشت بودند.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون سومین بسته از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.
 

۴ دستور پیامبر(ص) برای تربیت فرزند/ استاد عالی

حجت الاسلام عالی در این سخنرانی در مورد اینکه چگونه بر اساس مفاهیم و مضامین اسلامی فرزندان خود را تربیت کنیم صحبت کرده است.او در این سخنرانی 4 دستور پیامبر اکرم(ص) را در مورد این موضوع تشریح می کند

دانلود ۴ دستور پیامبر(ص) برای تربیت فرزند/استاد عالی


نماهنگ/ «تو خیلی خوبی»

در این نماهنگ دیدنی و قابل تامل نگاهی می اندازیم به عملکرد دولت روحانی در مدت ریاست جمهوری او تا به اکنون.در این نماهنگ عمل نکردن رئیس جمهور به وعده های انتخاباتی خود را مشاهده خواهید نمود.

دانلود فیلم نماهنگ/ «تو خیلی خوبی»


حسن عباسی خطاب به زنگنه: نمیگذاریم قسر در بروید

در این سخنرانی که در یادواره شهدای بسیج مسجد ابوذر توسط استاد حسن عباسی نطق می شود او به انتقاد از عملکرد وزیر نفت و دولت روحانی پرداخته است و خطاب به زنگنه می گوید: مسبب اصلی این حوادث شخص آقای زنگنه است.آقای زنگنه نمیگذاریم قسر در بروید.

دانلود فیلم عباسی: آقای ژنرال نمی‌گذاریم قصر در بروید
 

 برائت بازیگر مشهور از حسن روحانی

اشکان خطیبی بازیگر تئاتر و سینما در اظهار نظر جدیدی بعد از سهمیه بندی بنزین در ویدئویی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد گفت: به روحانی رای دادم اما اگر کسی بخاطر حمایت‌های من به روحانی رای داده، معذرت می‌خواهم. و در بخشی از صحبت های خود به مسئله جنجالی معافیت مالیات هنرمندان پرداخت و گفت: من سلبریتی نیستم.

دانلود فیلم برائت بازیگر مشهور از حسن روحانی


لحظه شهادت شهید صیادی در ماهشهر

شهید رضا صیادی از شهدای امنیت در اغتشاشات روز دوشنبه ٢٧ آبان ماه شهرستان ماهشهر در درگیری مسلحانه با اشرار به شهادت رسید. شهر ماهشهر در اغتشاشات اخیر جزء شهرهای بسیار درگیر این اغتشاشات بود به صورتی که وزیر کشور در یک برنامه تلویزیونی به این نکته اشاره کرد که در این شهر با تیربار قصد بستن مسیر رسیدن سوخت به شهرهای مختلف را داشتند. شهید صیادی در این درگیری های شدید توسط ضد انقلاب به شهادت رسید.

دانلود فیلم لحظه شهادت شهید صیادی در ماهشهر

روایت متفاوت فرماندار شهرقدس از اغتشاشات

لیلا واثقی، فرماندار شهر قدس تهران در مصاحبه ای در مورد اغتشاشات اخیر به شهر قدس اظهار کرد: در حمله برخی معترضان به ساختمان این فرمانداری فرماندهی پلیس دستور شلیک به نیروهایش نداده‌ بوده اما من دستور دادم هرکس از در فرمانداری رد شد، بزنند!این صحبت های شجاعانه او باعث شد ضد انقلاب حمله رسانه ای تندی به این فرماندار زن شجاع انجام دهند.

دانلود فیلم روایت متفاوت فرماندار شهرقدس از اغتشاشات


کد مطلب: 710106

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/710106/فیلم-های-پربازدید-جهان-نیوز-هفته-ای-گذشت-۴-دستور-پیامبر-ص-تربیت-فرزند-نمیگذاریم-قسر-بروید-حسن-عباسی-خطاب-زنگنه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com