کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عبدالله ناصری، مشاور خاتمی:

روحانی از مرحله بدقولی عبور کرده/ جامعه دیگر اعتمادی به او ندارد/ هزینه سنگینی بر کلیت ایران وارد کرد/ سرنوشت روحانی به مراتب نازل‌تر از احمدی‌نژاد خواهد بود

7 آذر 1398 ساعت 22:26

ناصری بر این باور است که حسن روحانی به دلیل عملکرد نامناسب خود، علاوه بر این‌که هزینه سنیگنی را بر جریان اصلاحات وارد کرده، هزینه سنگینی بر کلیت ایران تحمیل کرده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح طلب و مشاور رئیس دولت اصلاحات در گفتگو با سایت انتخاب پیرامون ارزیابی خود از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین ضمن پیشنهاد استعفا به رئیس دولت اعتدال، وی را عامل تحمیل هزینه‌های سنگین بر ملت ایران معرفی کرده است. ضمن تائید این بخش از اظهارات ناصری باید پرسید پیشنهاد دهنده و ترغیب کننده مردم به انتخاب این عامل هزینه زا چه کسانی بودند و نقش «تکرار می کنم»ها در اینجا کجاست؟ اصلاح طلبان می خواهند با سوءاستفاده از وضع موجود دست پیش گرفته و از در پشتی فرار کنند! بعد از خود روحانی به عنوان رئیس جمهور، باید بزرگان جریان اصلاحات و تریبون دارن این جریان پاسخگوی این حجم از ناکارآمدی دولت و مجلس باشند.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات ناصری را خواهید خواند:

*متاسفانه آقای روحانی به دلیل عملکرد نامناسب خود، علاوه بر این‌که هزینه سنیگنی را بر جریان اصلاحات وارد کرده، هزینه سنگینی بر کلیت ایران تحمیل کرده است. این‌که جامعه به شرایطی برسد که احمدی‌نژاد را آرزو کند یعنی آقای روحانی بسیار از واقعیت‌های موجود در جامعه و نیز شعارهای انتخاباتی خود فاصله گرفته است. لذا اعتقاد دارم  اگر روحانی در یک سال نیم باقیمانده، یعنی تا خرداد یا نهایتا مرداد 1400 کاری انجام ندهد، حتما خداحافظی‌اش با مردم و حکومت به مراتب سخت‌تر و بدتر از خداحافظی احمدی‌نژاد در 92 خواهد بود.

*روحانی آدمی است که می‌خواهد هم‌چون 40 سال گذشته بماند. اگر روحانی کار مهمی انجام ندهد که حتی بر این باور هستم کار مهم روحانی در جرات «استعفا دادن» می‌تواند باشد، 1400 او بسیار نازل‌تر از احمدی‌نژاد خواهد بود و خواهد ماند.

*واقعیت امر این است که حسن روحانی از مرحله بدقولی عبور کرده و بخشی اعظم از جامعه او را دیگر باور ندارند. این مساله شرایط روحانی را برای آینده بسیار بسیار سخت خواهد کرد. جامعه دیگر اعتمادی به گفته‌های حسن روحانی ندارد و وعده‌های او را نمی‌پذیرد.».

بیشتر بخوانید:
باید در مبانی اندیشه سیاسی جمهوری اسلامی تجدید نظر شود!
مشاور خاتمی: باید با آل سعود یک رابطه سالم برقرار کنیم


کد مطلب: 709153

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/709153/روحانی-مرحله-بدقولی-عبور-کرده-جامعه-دیگر-اعتمادی-او-ندارد-هزینه-سنگینی-کلیت-ایران-وارد-سرنوشت-مراتب-نازل-تر-احمدی-نژاد-خواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com