کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش به ادعای بی‌خبری روحانی!

روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی با درایت هاشمی رای آورد/ مردم مانده‌اند به حرف‌های روحانی بخندند یا گریه کنند!

7 آذر 1398 ساعت 11:10

معلوم نيست که چرا سخنان رئيس‌جمهور اخيراً خيلي با مردم فاصله پيدا کرده است و باز معلوم نيست نقش مشاوران رئيس جمهور در اين ميان چيست؟


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه اصلاح طلب آرمان که به رسانه نزدیک به خاندان هاشمی از آن یاد می‌شود در یادداشتی که در شماره امروز خود به قلم عبداللهی، مدیرمسئول این روزنامه منتشر کرده است به اظهارات عجیب روز گذشته رئیس جمهور که گفته بود: «از تاریخ سهمیه بندی بنزین خودم هم خبر نداشتم» واکنش نشان داده است. این اظهارنظر غیرقابل باور رئیس جمهور در حالی مطرح شد که وزیر کشور اذعان دارد که کارگران پمپ بنزین 24 ساعت قبل از زمان اجرای این طرح خبردار بودند. در ادامه بخش‌هایی از یادداشت مدیرمسئول آرمان را خواهید خواند:

*منصفان به‌خوبي مي‌دانندآقاي روحاني در سايه درايت و حمايت آيت‌الله هاشمي توانست بر کرسي رياست جمهوري تکيه بزند. آقاي رئيس‌جمهور بايد تلاش کنند با تبعيت از مشي مصلحانه آيت‌ا... هاشمي از تکرار آنچه اصلاح‌طلبان در سال 1378 با ايشان انجام دادند، ممانعت کنند. از سوي ديگر اصلاح‌طلبان نيز نبايداشتباهات گذشته خود را تکرار کرده و در دام رقيب بيفتند.

*متاسفانه معلوم نيست که چرا سخنان رئيس‌جمهور اخيراً خيلي با مردم فاصله پيدا کرده است و باز معلوم نيست نقش مشاوران رئيس جمهور در اين ميان چيست؟ گاهي مردم مي‌مانند که در مقابل برخي سخنان آقاي روحاني بايد بگريند يا بخندند! اينکه رئيس‌جمهور از تاريخ اجراي طرح سهميه‌بندي بنزين اظهار بي‌اطلاعي مي‌کند، نه شايسته جايگاه وي است و نه براي مردم قابل پذيرش.

*بپذيريم که پل اعتماد مردم ضربه‌ سنگيني خورده و زودتر بايد ترميم شود؛ چرا که اگر اين مهم صورت نگيرد بازگرداندن اعتماد مردم امري نزديک به غيرممکن خواهد بود. گرچه دير است؛ اما اين رئيس‌جمهوراست که براي حل مشکل بي‌اعتمادي بايستي دست ياري به سوي جريان‌هاي حامي ودلسوزان واقعي دراز کندوازآن‌ها براي عبوراز وضعيت موجود درخواست مساعدت نمايد.

بیشتر بخوانید:
جزئیات نامه‌ رئیسی به روحانی سه روز قبل از گرانی بنزین
اگر دولت روحانی یک استراتژی رسانه‌ای داشت این آشوب‌ها رخ نمی‌داد


کد مطلب: 709114

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/709114/روزنامه-اصلاح-طلب-روحانی-درایت-هاشمی-رای-آورد-مردم-مانده-اند-حرف-های-بخندند-یا-گریه-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com