کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور سابق هاشمی هم منتقد روحانی شد

روحانی باید از مردم عذرخواهی کند/ جهانگیری گفته شاید اشتباه کرده باشیم/ وزارت اطلاعات هم مخالف این تصمیم بوده/ دولت بايد بگوید چرا حرف ديگران را گوش نکرده؟

6 آذر 1398 ساعت 14:42

بنده معتقدم زمان آن فرارسيده که رئيس‌جمهور به‌دليل اين تصميم از مردم عذرخواهي کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی رجایی فعال سیاسی اصلاح طلب، از حامیان روحانی و مشاور سابق مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که چندی پیش هم گفته بود: «آقایان از مرده هاشمی هم‌ می‌ترسند» و «منتقدین هاشمی نفوذی انگلیس هستند» در واکنش به اقدام شوک آور دولت در اجرای همزمان گرانی و سهمیه بندی بنزین از روحانی خواسته تا از مردم عذرخواهی کند. البته رجایی باید برای خودش یادآوری کند که بنا بر ادعای مرحوم هاشمی، روحانی رای خاصی نداشت و حمایت او باعث شد که روحانی بتواند پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات رجایی را درادامه خواهید خواند:

*رئيس‌جمهور در گذشته از دونرخي شدن قيمت بنزين انتقاد کرده بودند و اين رويکرد را زمينه‌سازي براي فساد قلمداد کرده بودند. اين در حالي است که امروز ايشان اين سياست را اجرا کرده است. بنده معتقدم زمان آن فرارسيده که رئيس‌جمهور به‌دليل اين تصميم از مردم عذرخواهي کند.

*آقاي جهانگيري به‌تازگي در اظهارات خود عنوان کرده‌اند ممکن است دولت در اين زمينه اشتباه کرده باشد. بنده در پاسخ به ايشان عنوان مي‌کنم حتما اشتباه کرده‌ايد. دولت بايد به مردم توضيح بدهد که چرا در طول شش سال گذشته قيمت بنزين را به‌صورت پلکاني افزايش نداده و به يکباره و در تعطيلي يک روز جمعه مردم را در عمل انجام شده قرار داده است؟

بیشتر بخوانید:
امام حسین(ع) مایل بود با یزید مذاکره کند!
اگر امام امروز بودند، روش آیت‌الله هاشمی را قبول داشتند


*دولت بايد دلايل تصميم خود را براي افکار عمومي بازگو کند که چرا به حرف ديگران در اين تصميم‌گيري گوش نکرده است. در اين ماجرا دولت نگاه از بالا به پايين به مردم کرده است. به همين دليل مردم از اين موضع دولت در ناديده گرفتن آنها ناخشنود شدند و در خيابان‌ها اعتراض خود را نشان دادند...امروز همه مردم آقاي روحاني را تصميم گيرنده اصلي افزايش قيمت بنزين مي‌دانند.

*اگر وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در ملاقاتي که با آقاي روحاني داشته‌اند با اين تصميم مخالفت کرده‌اند نبايد اين تصميم گرفته مي‌شده است.

*تصميم نسنجيده مسئولان در زمينه بنزين، يک پاس گل طلايي به آشوبگراني داد که از مدت‌ها قبل براي چنين روزهايي برنامه‌ريزي مي‌کردند.


کد مطلب: 709022

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/709022/روحانی-باید-مردم-عذرخواهی-کند-جهانگیری-گفته-شاید-اشتباه-کرده-باشیم-وزارت-اطلاعات-هم-مخالف-این-تصمیم-بوده-دولت-بايد-بگوید-چرا-حرف-ديگران-گوش-نکرده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com