کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای بهداد! مردم ایران معترض هستند نه گرسنه و ناامید

6 آذر 1398 ساعت 10:23

آقای بهداد مردم ایران نه چهل سال است که گرسنه‌اند و نه نا امیدند بلکه سخت تلاش می‌کنند برای پیشرفت کشور و آینده خود و این کشور را روشن می‌بینند.


گروه فرهنگی جهان نیوز، حسام زبیراوی: حامد بهداد بازیگر مطرح سینما که در زمان انتخابات ریاست جمهوری از روحانی حمایت کرد و با تمام وجود برای ترغیب مردم به انتخاب حسن روحانی فعالیت می‌کرد و این حمایت خود را با جمله‌ طعنه‌ گونه «من حامد بهداد فرزند خراسان به روحانی رای می دهم» نشان داد، حالا خود را به ظاهر در بین مردم و در صف معترضین از دولت قرار داده است و در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود در انتقاد از اغتشاشات اخیر نوشته است:

«ما همگى مردم ايران به جستجوى آرامش در زندگى هستيم و هرگز طرفدار اغتشاش و بدنبال هيچ آشوبى نبوده اييم.ما مردم چهل سال شد كه از جنگ، خون، قطعنامه، تحريم ، تورم ، اختلاس و گرسنگى، آسيب ديده اييم ؛ و همچنان خواهان حقوق مدنى خويش از روش هاى قانونى هستيم. اما گويي هر بار صداى اعتراض مسالمت آميز ما مردم مبتلا ، ميان غوغاى اخلال گران قابل تمييز نبوده و گم شده است.ما آينده مان غبار آلود است ؛ چراغى نميبينيم و سخت نااميد شده اييم. لطفاً مسير و فضاى امن تجمعات قانونمندانه را كه هميشه بسته اييد پيش پايمان بگشاييد تا بتوانيد حساب مردم را از غير مردم جدا كنيد.»
 


این بازیگر سینما که با این حرف‌ها‌یش نشان می‌دهد از انتخابی که کرده پشیمان شده است، باید پاسخ دهد که در زمان تشکیل دولت تدبیر و امید به عنوان مسبب اصلی این تنگی معیشت مردم، آگاهانه دست به حمایت از روحانی زد و یا به دلیل تحریک احساسات این کار را کرده است؟ چه شده است که حالا خود را در صف معترضین و در بین مردم می‌بیند.

البته باید از آقای بهداد به خاطر این پذیرش تلویحی اشتباه تشکر کرد و همچنین متشکر بود که خود را معترض نشان داده و از آشوبگران ابراز برائت کرده است اما این را هم باید بداند که در پس یک انتقاد نباید به ملت بزرگ ایران توهین کند. مردم شریف ایران نه چهل سال است گرسنه‌اند و نه ناامید؛ بلکه امیدوارانه سخت مشغول تلاش برای پیشرفت کشورشان هستند. اما در این میان انتخاب‌هایی که امثال حامد بهداد تبلیغش را می کردند مسیر پیشرفت پرسرعت را کند و با موانعی همراه کردند.


کد مطلب: 708933

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/708933/آقای-بهداد-مردم-ایران-معترض-هستند-نه-گرسنه-ناامید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com