کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يدالله طاهرنژاد، عضو شورای مركزی كارگزاران:

روحانی از مردم عذرخواهی کند/ در چنین تصمیم مهمی که در زندگی اثر مستقیم دارد مردم را به هیچ انگاشته/ اصلا دوست ندارم جای روحانی باشم

4 آذر 1398 ساعت 11:53

یكی از راه‌هايي كه رييس‌جمهوري مي‌تواند به ‌وسيله آن دوباره اعتماد مردم را به دست بياورد، عذرخواهي از آنهاست.


گروه سیاسی جهان نیوز: يدالله طاهرنژاد، عضو شورای مركزی كارگزاران که چندی پیش گفته بود : «انتخاب روحانی در سال ۹۲ هوشمندانه و در ۹۶ آگاهانه بود» به روحانی پیشنهاد داده است تا اگر می خواهد بیست ماه باقیمانده را به سلامت بگذراند «از اين به بعد با احتياط وعده دهد و با قدرت به وعده خود عمل كند». طاهرنژاد همچنین به رئیس دولت مدعی تدبیر پیشنهاد داده است که به خاطر اجرای شوک آور تصمیم گرانی و سهمیه بندی بنزین از مردم عذرخواهی کند. البته که این عضو کارگزاران باید به همراه دیگر هم حزبی‌هایش به دلیل پیشنهاد همچنین دولت و مجلسی پیش قدم عذرخواهی از ساحت ملت صبور ایران شوند.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات طاهرنژاد را در ادامه خواهید خواند:

*او به دولت پيشنهاد مي‌كنم كه از اين به بعد با احتياط وعده دهد و با قدرت به وعده خود عمل كند تا بتواند اين سال‌هاي باقي‌مانده از دوره رياست‌جمهوري خود را هم به سلامت سپري كند.

*من هيچ‌ وقت دوست ندارم جاي آقاي روحاني باشم، چون اصلا دوست ندارم كارهايي كه آقاي روحاني انجام مي‌دهد از من سر بزند.

*يك كار پرهزينه كه مي‌توانست هزينه‌اي نداشته باشد خسارت سنگيني به كشور وارد كرد و عوارض سنگيني هم به جاي خواهد گذاشت.

*به نظر من كاري كه آقاي روحاني مي‌تواند انجام دهد اين است كه به ترميم اعتماد عمومي نسبت به خود و دولت بپردازد و جامعه را به نقطه‌اي برساند كه او را به صورت نسبي باور كند وگرنه با اين بي‌اعتمادي‌اي كه نسبت به دولت شكل گرفته، مطمئنا آقاي روحاني هر كاري كند نمي‌تواند با اقبال عمومي مواجه شود.

*يكي از راه‌هايي كه رييس‌جمهوري مي‌تواند به ‌وسيله آن دوباره اعتماد مردم را به دست بياورد، عذرخواهي از آنهاست. به دليل اينكه آنها را در گرفتن چنين تصميم مهمي كه در زندگي‌شان تاثير مستقيم دارد به هيچ انگاشته است.

*در مرحله بعد، دست‌كم الان اقدام به جلب رضايت مردم كند. براي مردم توضيح دهد كه ضرورت‌هاي اين تصميم چه بوده و مردم را به اين باور برساند كه دولت چاره‌اي جز گرفتن اين تصميم نداشته است.

*درست است كه موضوع [افزايش قيمت بنزين] در سران قوا تصميم‌گيري شد، اما دولت در اجرا مي‌توانست تدابير مناسبي بينديشد كه اين همه خسارت ايجاد نكند.


کد مطلب: 708641

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/708641/روحانی-مردم-عذرخواهی-کند-چنین-تصمیم-مهمی-زندگی-اثر-مستقیم-هیچ-انگاشته-اصلا-دوست-ندارم-جای-باشم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com