پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۲
روز دوم خروش مردم انقلابی علیه اغتشاش‌گران؛

از حضور پرشور اردبیلی‌ها تا گام های استوار مردم همدان در زیر برف/ گیلکی‌ها و عشایر خوزستان و مرزداران ایلام هم آمدند/ فریادهای مرگ بر آشوب‌گر و مرگ بر آمریکا/ این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده/ مردم از دولت برنامه و شفافیت خواستند +فیلم و تصاویر

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 708083
مردم در این اجتماع حضور یافتند تا اعلام انزجار از اقدام اغتشاشگران و حامیان خارجی آنها کنند و بار دیگر نشان دهند دل در گرو این انقلاب دارند.
از حضور پرشور اردبیلی‌ها تا گام های استوار مردم همدان در زیر برف/ گیلکی‌ها و عشایر خوزستان و مرزداران ایلام هم آمدند/ فریادهای مرگ بر آشوب‌گر و مرگ بر آمریکا/ این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده/ مردم از دولت برنامه و شفافیت خواستند +فیلم و تصاویر
گروه جامعه جهان نيوز: موج راهپیمایی های خودجوش مردم مومن و غیور استان ها در محکومیت آشوبگران از روز گذشته آغاز شد. روز گذشته مردم زنجان، شهر کرد و تبریز پایه گذار این حرکت تحسین بر انگیز بودند. امروز هم مردم گلستان، همدان، گیلان، کرمان، ایلام، لرستان، اردبیل و ... به این موج پیوستند.

خروش گیلانی علیه آشوبگران
گیل‌مردان و گیل‌زنان غیور و بصیر در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در میدان شهدای ذهاب رشت، اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب لبیک گفتند.

راهپیمایی‌کنندگان گیلانی با سردادن شعارهای "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا" اقدامات اخیر آشوب‌طلبان را در آتش زدن بانک‌ها و اتوبوس‌ها و منازل و خودروهای مردم و اماکن عمومی محکوم کردند.
 

مردم فهیم وانقلابی به خیابان‌ها خواهند آمدند تا از مواضع مقام معظم رهبری در ارتباط با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت حمایت کنند و این حضور تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است. 

مردمان دیار میرزاکوچک جنگلی بر حمایت از دستورات مقام معظم رهبری بیش از پیش تاکید کردند و خواستار رسیدگی به اوضاع اقتصادی و وضع معیشتی عموم مردم شدند.


قیام مردم گلستان علیه اغتشاشگران
«29 آبان» هم یک روز تماشایی در تقویم جمهوری اسلامی شد، روزی که بصیرت مردم نگارستان ایران در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری، امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد، مردم ولایتمدار گرگان صبح امروز در اجتماع باشکوه حسینیه ثارالله نشان دادند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را با احدی معامله نمی‌کنند و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را که به بهانه گران شدن بنزین منجر به آشوب در برخی از نقاط کشور شد را بر نمی‌تابند و هرگز اجازه سوءاستفاده به دشمنان و بدخواهان این نظام نمی‌دهند.

«حماسه بیعت با ولایت» و «مطالبه از دولت» توسط این ملت؛ زنگ بیدارباش برای کسانی است که همگان متوجه باشند عمارهای انقلاب اسلامی هنوز زنده‌اند و دستاوردهای نظام دینی چیزی نیست که بخواهند آن را با کسی معامله کنند؛ پیام اجتماع امروز این است که حساب فتنه‌گران و اغتشاشگران با ملت ایران جداست.

پیام دیگر این اجتماع باشکوه و معنادار که به تصویر کشیده شد حکایت از آن داشت که این ملت وفادار هیچگاه از مطالبه‌گری دست برنمی‌دارد اما برای احقاق حق خود حاصر به آتش کشیدن اموال عمومی نمی‌شود، به خانه و کاشانه مردم خسارت نمی‌زند، جان و مال مردم در سایه امنیت کشور برایش مهم است؛ اما از طرفی دولتمردان و مسوولان برای پاسخگویی باید پای میز مذاکره با ملت بیایند، اینکه وعده‌هایشان به مردم چه شد، آنچنان رونق اقتصادی که قرار بود ایجاد کنند در کدام مرحله است؟ اینکه می‌خواستند جوری برنامه‌ریزی کنند که مردم برای گرفتن یارانه دست به سوی دولت دراز نکنند و احتیاج به آن نداشته باشند چه شد؟


مردم ولایتمدار نگارستان ایران با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، در این اجتماع حضور یافتند تا اعلام انزجار از اقدام اغتشاشگران و حامیان خارجی آنها کنند و بار دیگر نشان دهند دل در گرو این انقلاب دارند.

مردم آمدند تا از دولتمردان دولت تدبیر و امید بخواهند که بی‌خیال مطالبات مردم نباشد و برای رفع مشکلات جامعه کار اساسی کنند.

انزجار عشایر عرب خوزستان علیه اقدامات اغتشاشگران
جمعی از عشایر دلاور عرب شهرستان های اهواز ، رامشیر و کارون با برپایی مراسم های جداگانه اقدامات اخیر اغتشاشگران در حمله و خسارت زدن به مردم و اماکن عمومی را محکوم کردند.

این عشایر غیور ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و آرمان های والای انقلاب اسلامی ، حمایت خود را از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.







مردم اردبیل حماسه آفریدند
مردم بصیر و انقلابی استان اردبیل صبح امروز با حضور در راهپیمایی باشکوه حمایت از امنیت و اقتدار کشور درایت و بینش سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی خودجوش مردم اردبیل از ساعت 10صبح از میدان شریعتی به سمت مصلای امام خمینی(ره) با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم جهت تجدید پیمان با مقام معظم رهبری و اعلام انزجار از آشوب‌گران و اغتشاش‌گران که به اموال عمومی مردم صدمات بسیاری وارد کردند برگزار شد.

همه آمدند تا ثابت کنند که همانند سال‌های گذشته در تمام صحنه‌ها حاضرند و همانند سال‌های دفاع مقدس متحد و یک‌دل و یک‌صدا در مقابل دشمنان و استکبار ایستاده‌اند و خواهند ایستاد و اجازه نمی‌دهند تا دشمن حتی چشم طمع به انقلاب و کشور داشته باشد.

در این راهپیمایی باشکوه پیر و جوان و زن و مرد با دست نوشته‌هایی اقدامات عده‌ای آشوب‌گر و ایادی استکبار را محکوم کرده و اعلام کردند که صف مردم از صف اغتشاش‌گران و عده‌ای آشوبگر جداست.




قیام مردم دیار الوند علیه اغتشاشگران در روز برفی همدان
مردم دیار الوند صبح امروز با وجود بارش برف و برودت هوا در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت شرکت کرده و در یک آبان تماشایی برگ زرین دیگری را به کتاب تاریخ انقلاب اسلامی اضافه کردند.

مردم انقلابی همدان ضمن اعلام حمایت خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، خواستار مجازات اخلال گران در امنیت کشور شدند.

توجه مسئولان به مطالبات به حق مردم مبنی بر نظارت بر بازار و جلوگیری از تورم و گرانی مضاعف از دیگر خواسته های مردم بود.

‌اعلام بیزاری مرزداران ایلامی ‌‌از اقدامات هنجارشکنانه
ولایتمداران ایلامی صبح امروز به خیابان آمدند تا بار دیگر ضمن اعلام وفاداری خود به انقلاب و نظام فریاد بزنند که مسیرشان از ایادی و اوباش اجاره‌ای جبهه استکبار و دشمنان دیرین و قسم خورده ای ایران عزیز جداست.

 وزش  بادشدید و سرمای هوا نیز مانع از حضور مردم مرزدار و ولایتمدار ایلام به خیابان نشد و بار دیگر زن و مرد، کوچک و بزرگ، بازاری و اداری، جوان و نوجوان به خیابان آمدند و فریاد خود را با مشت‌های گره کرده بر سر مستکبران زدند.

مستکبران و بدخواهانی که هیچ‌گاه آرامش و آزادی و امنیت ایران اسلامی در سایه اتحاد و همبستگی ملت و مسئولان و اطاعت از رهبری بر نمی‌تابند و همواره در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.




خروش مردم بم در حمایت از امنیت و اقتدار کشور
اقشار مختلف مردم شهرستان بم در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اشرار طی چند روز اخیر در استان‌های مختلف کشور از امامزاده اسیری این شهر تا میدان امام راهپیمایی کردند.
 

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حرکت اشرار و آشوبگران را محکوم کرده و تأکید کردند حساب آنها از مردم جداست.


خروش مردم دیار آفتاب علیه فتنه‌گران
مردم شهرهای مختلف استان مرکزی در واکنش به اقدام اخیر عده‌ای فرصت‌طلب که به بهانه گرانی بنزین دست به تخریب اموال عمومی زده و آرامش جامعه را بر هم زدند، به خیابان‌ها آمده و با برپایی راهپیمایی باشکوه حمایت خود را از بیانات فرمانده کل قوا اعلام کردند.

در این حرکت خودجوش اقشار مختلف مردم از ساعات اولیه صبح به خیابان‌ها آمدند و از میدان شهدا به سمت مصلی بیت‌المقدس در حال راهپیمایی هستند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی با سر دادن شعار به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از حرکت اخیر آشوبگران و دشمنان خارجی و داخلی فریاد کردند.
 
لرهای غیور هم به میدان آمدند
راهپیمایی گسترده مردم ولایت مدار خرم آباد در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب و محکوم کردن اقدامات اخیر آشوبگران برگزار شد.





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باید در هر شهر یک مکان مشخص شود تا اگر مردم اعتراضی داشتند در همان محل تجمع کنن اینجوری باعث جلوگیری از آشوب و تخریب عوامل و صدمات جانی میشود
Iran, Islamic Republic of
در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته هم که احزاب مجوز تظاهرات اعتراضی می گیرند حتما چند چیز باید مشخص باشد والا با مجازاتهای سنگین مواجه می شوند. اول باید موضوع اعتراضها و شعارهایش به تایید وزارت کشور یا نهادهای مسوول برسد و حق ندارند خارج از آن موضوع و شعارها اعتراضی بکنند دوم مکان اعتراضات باید مشخص باشد و حتی یک کوچه آنطرف تر نباید بروند. سوم اینکه همراه داشتن هرگونه سلاح و یا ایجاد راه بندان و آسیب زدن به اماکن و آتش زدن و.. هم با شدیدترین شکل سرکوب می شود. به نظر شما کدام یک از این سه شرط در ایران قابل اجرا است؟ آیا شعارها فورا به شعارهای براندازانه تبدیل نمی شود و یا معترضان قصد کشاندن اعتراضات را به کل شهر ندارند و یا اساسا حاضرند بدون لاستیک آتش زدن و راه بندان اعتراض کنند؟؟
سرباز عدالتخواه رهبری
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نت رو وصل کنید،میخام به ترامپ و توله هاش(پهلوی و رجوی) فحش آبدار بدم
Iran, Islamic Republic of
...
Bulgaria
انتر نشنال جیره خورهای آل سعود خودشونو کشتن.خخخخخ ...
Iran, Islamic Republic of
تو چه جوری با وی پی ان کامنت میذاری ؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....