سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۳۵
بازهم انفعال دستگاه دیپلماسی؛

فرانسه به ایران برای احترام به اغتشاشگران تذکر داد!/ چرا روحانی و ظریف درباره ۵۳ هفته جنایت ماکرون حرف نمی‌زنند؟

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 707833
جای خالی این سؤال از وزارت خارجه کشورمان به چشم می‌خورد که چرا به دولت فاشیست فرانسه درباره جنایاتی که علیه مردم کشورش مرتکب شده و می‌شود هیچگونه هشداری نداده و اعتراض نمی‌کند؟
فرانسه به ایران برای احترام به اغتشاشگران تذکر داد!/ چرا روحانی و ظریف درباره جنایات ماکرون حرف نمی‌زنند؟
گروه بین الملل جهان نيوز: وزارت خارجه فرانسه در اقدامی که برای این کشور تروریست‌پرور و قاتل انسان‌های بی‌گناه شرم‌آور است به حمایت از آشوبگران پرداخت و به اصطلاح از ایران خواسته است «‌به آزادي بيان و حق اعتراضات مسالمت‌آميز احترام بگذارد»! وزارت خارجه فرانسه در حالی جنایات اراذل و اشرار اجاره‌ای را «اعتراضات مسالمت‌آمیز»! می‌نامد که سرویس اطلاعاتی این کشور یکی از سرویس‌های اطلاعاتی است که متهم به آموزش لیدر‌های آشوب است.

به گزارش کیهان، توصیه وزارت خارجه فرانسه هنگامی خنده‌دار می‌شود که بدانیم دولت فرانسه روز شنبه گذشته، پنجاه و سومین اعتراض مسالمت‌آمیز مردم این کشور که جنبش جلیقه‌زردها نام گرفته است را به گونه‌ای وحشیانه سرکوب کرد و در تمامی طول پنجاه و سه هفته گذشته نیز این اقدامات وحشیانه را علیه مردم کشور خود تکرار کرده است که فیلم‌ها و تصاویر این وحشیگری‌ها در بسیاری از رسانه‌های معتبر و فراگیر جهان نیز منتشر شده است. آمار رسمی فرانسه حاکی از آن است که دولت امانوئل ماکرون طی یک سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از معترضان را دستگیر کرده و سه هزار و دویست حکم قضایی علیه آنان صادر نموده و گفتنی‌تر آنکه بیش از ۲۵۰۰ تن از جلیقه‌زردها را کشته و مجروح کرده است.

توصیه وزارت خارجه فرانسه به ایران در حمایت از اشرار آدم‌کش یاد‌آور قصه معروف موش و گربه عبید زاکانی و این بیت آن است که به ضرب‌المثلی در‌باره ابراز ترحم جنایتکاران تبدیل شده است: مژدگانا که گربه عابد شد... عابد و زاهد و مسلمانا.

 و بالاخره جای خالی این سؤال از وزارت خارجه کشورمان به چشم می‌خورد که چرا به دولت فاشیست فرانسه درباره جنایاتی که علیه مردم کشورش مرتکب شده و می‌شود هیچگونه هشداری نداده و اعتراض نمی‌کند؟

به گزارش جهان نيوز، این گستاخی فرانسوی ها مسبوق به سابقه بوده و در اغتشاشات گذشته ای هم که در برخی نقاط ایران رخ داده به مقامات ایران تذکر داده اند! نکته تلخ ماجرا سکوت وزارت خارجه و مسئولان ارشد دولت مانند آقایان روحانی، ظریف و عراقچی است که تاکنون حاضر نشده اند در این باره حتی سخن بگویند چه رسد به آنکه مثلا سفیر این کشور را به خاطر جنایتی که بر حق مردم معترضش روا داشته احضار کنند.

از سوی دیگر فردی مانند روح الله زم که سال ها به عنوان سرشبکه معاندین نظام اسلامی در حال فعالیت بود و سپاه در اقدامی هوشمندان توانست وی را در تور اطلاعاتی خود قرار دهد، در چتر حمایتی دستگاه اطلاعاتی فرانسه قرار داشت.

باید دید این سکوت در مقابل فرانسوی ها به خاطر همان روحیه انفعال وزارت خارجه است و یا دلیل دیگری مانند خدشه بر پیکره برجام دارد که مسئولان دولت مدعی دیپلماسی حاضر نیستند درباره بیش از 50 هفته جنایت ماکرون علیه جلیقه زردها کلمه‌ای بر زبان بیاورند؟ اگر این موضوع هم صدق داشته باشد باید متاسف بود چرا که همین فرانسه در طول مذاکرات هسته ای نقش پلیس بد را ایفا کرد و بعد از آن هم نه تنها تعهدات برجامی اش را انجام نداد بلکه به عنوان نوچه و همدست آمریکا مشغول اجرای نقشه های آمریکا شد. باید دید اصل تقابل در اینجا کجاست؟ و چرا دستگاه دیپلماسی در مقابل جنجال سازی و تهمت پراکنی این کشور اروپایی ساکت می ماند؟

رهبرانقلاب در اردیبهشت ماه سال جاری در جمع مسئولان نظام با اشاره به خباثت دشمنان گفتند: «چقدر دستگاه محاسباتی این دشمن [دچار خطا است] که یک رئیس‌جمهور این را میگوید «هر جمعه در تهران علیه نظام راه‌پیمایی است»؛ اوّلاً جمعه نیست و شنبه است، تهران نیست و پاریس است. اَلحَمدُ لله الَّذی جَعَل اَعدائَنا مِنَ الحُمَقاء. این دشمنی را اینها دارند؛ خب، این دشمنی که هست».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
.....
Iran, Islamic Republic of
در فرانسه هم اینترنتش ۴ روژ‌قطع‌شده ؟ اینکار مثل گروگانگیری هست هر‌چند که سانسور می کنید و‌هیچ مخالفی اجازه صحبت نداره ، در فرانسه بنزین 3 برابر شده ؟ ....
Iran, Islamic Republic of
نت به دستور آقای روحانی رئیس شورای امنیت ملی قطع شده
نماینده های مجلس هم به جای سوال از رئیس جمهور و پیگیری مطالبات مردمی استعفا بازی راه انداختن .....
Iran, Islamic Republic of
وقتی ظریف فابیوس فرانسوی و یک صهیونیست متعصب رو عاشقانه بغل می کنه و به ایران دعوت می کنه شما انتظار دارید به مکرون حرفی بزنه؟

فابیوس همان کسی است که در دولت خاتمی فراورده های خونی آلوده به ایدز و هپاتیت به ایران فروخت و این فراورده ها با سکوت دولت خاتمی در بیمارستان ها توزیع و به بیماران تزریق شد
اینترنت در فرانسه قطع نمیشه چون
Iran, Islamic Republic of
چون کشورهای دیگه از طریق اینترنت در اعتراضات فرانسه دخالت نمیکنن!
از طریق اینترنت آموزش ساخت مواد انفجاری و حمله به اماکن مردمی و دولتی و پلیس رو نمیدن!...
Iran, Islamic Republic of
غربیها به اثرات و قدرت دولت فرانسه اگاهی دارند به همین خافطر دخالت نمی کنند اما در ایران افینترنت یعنی وسیله ای برای انتقال ساخت بمبث و فتنه و تخریب و قتل و دولت که فاتحه هیچ حالی نداره به همین
Iran, Islamic Republic of
نه اینترنتشون قطع نشده فرانسویها از پارسال هر شنبه تظاهرات میونن اما یک بانک‌ یا یک پمپ بنزین و آتیش نزدن مثل شما
United Arab Emirates
....
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
نتیجه دیپلماسی لبخند گستاخی فرانسوی ها و دخالت در امور داخلی ایران شده است.
United Arab Emirates
....
شهاب
Iran, Islamic Republic of
روحانی و ظریف نباید درباره جنایت مکرون در قتل و عام جلیقه زردها و معترضان به نظام سرمایه داری سکوت نمایند.
Iran, Islamic Republic of
فرانسه ازسال 1357 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ضد انقلاب است.
فرانسه ازسال 1357 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی گروهک تروریستی منافقین است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در متن نوشته شده که حدود ۲۵۰۰ تن از جلیقه زردها کشته و زخمی شده اند ...فضای حاکم در اروپا به گونه ای نیست که تعدادی زیادی از مردم کشته شوند و اتفاقی رخ ندهد ..در ضمن تظاهرات فرانسه هم در اعتراض به افزایش بهای سوخت شروع شده و بعد از لغو هم ادامه دارد
یه نفر...
Iran, Islamic Republic of
خنده دار تر از این نمیشه
رفتار ماکرون با معترضین فرانسه هنوز فراموش نشده.
بابائی
United Arab Emirates
درپاسخ به وزارت خارجه فرانسه جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جننایتکار شماره یک
اغتشاشگران باید بدون محاکمه شوند
بهترین پاسخ به آشوبگران اعدام بدون محاکمه است.
از فرانسه هم انتقام می گیریم
United Arab Emirates
فرانسه کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
ممد
United States
فیلم نبرد الجزایر را ببینید..... فرانسوی های مامانی!!!
Iran, Islamic Republic of
هم وزارت خارجه فرانسه غلط می کند هم مقامات آمریکا!
هم وزارت خارجه فرانسه غلط می کند هم دولت آلمان!
Iran, Islamic Republic of
آقایان صبر استراتژی پیشه کردند!!!!!!!!!!!!
United Arab Emirates
....
Denmark
...
علی
Iran, Islamic Republic of
.....‌
قاسم
Iran, Islamic Republic of
فرانسه به ایران برای احترام به اغتشاشگران تذکر داد!/ چرا روحانی و ظریف درباره ۵۳ هفته جنایت ماکرون حرف نمی‌زنند؟ هرروز تیتر کنین این مطلب را
Iran, Islamic Republic of
البته وزارت خارجه ما اعم از عراقچی و ظریفچی و بعید چی و روانچی هنوز چشم به دست کدخدا دارند ولو کدخدا بد اخمی کند و مکرون آن ها را بازی دهد
ایرانی غیور
Iran, Islamic Republic of
الان مردم ما حس مردم کره شمالی را درک‌میکنند. پیشنهاد میکنم برق و تلفن و تلفن همراه را هم قطع کنید
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بنظرم تا وقتی اغتشاشات ادامه دارد اینترنت نباید وصل بشه..نمی شه که شهید بدیم اموال عمومی تخریب بشه یه عده به خاطر رفاه خودشون اینترنت داشته باشن.تازه سایت داخلی مشکلی نداره
Iran, Islamic Republic of
چرا ظریف و روحانی در مورد جنابتهای مکرون صحبت نمیکنند؟ جواب این است که منتظرند کسی انفجار یا آتش سوزی در فرانسه به وجود آورد تا بیانیه تسلیت صادر کنند و همدردی کنند جنایت مکرون که حقشه.
قاضین
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
آخه آقایون هنوز دلخوشن که مکرون بیاد و برجام پوسیده رو احیا کنه. ...
Iran, Islamic Republic of
مبارک حامیان روحانی و اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
بابا انفعال تا کی؟
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین سیاستمداران هم معامله به هری قیمت را شعار خود نمی کنند اما اینها ظاهرا حاضرند اینکار را بکنند
Iran, Islamic Republic of
.... این فرانسه قراضه نکبت اگر زیادی وقیح نبود باید از سرکوب ملتش خجالت می گشید، نه اینکه واسه کشور ما قپی بیاد. آقا ظریف به جوابی به این فرانسه عوضی بده.