کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرعشی:

جواز دفن آیت الله هاشمی بی ایراد نبود!/ زندگی شخصی کوچکی دارم؛ ۱۴ - ۱۵ هکتار باغ پسته در رفسنجان

25 آبان 1398 ساعت 11:55

یک بخش زندگی شخصی دارم که زندگی شخصی‌ام بسیار کوچک است. یک مقدار مختصری در حد 14، 15 هکتار باغ پسته ارثیه مرحوم پدر و مادرم در رفسنجان است.


گروه سیاسی جهان نیوز، هرمز راسخی: حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی و از نزدیکان رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعتمادآنلاین گفتگو کرده است.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

واقعاً مرگ آیت الله هاشمی مشکوک است؟
 به هر حال یک نقدی وارد است و آن اینکه در مورد فوت یک شخصیت تراز اولی مانند آقای هاشمی، منطقاً این بوده که باید قبل از تصمیم به دفن نمونه‌برداری‌ها و ارزیابی‌هایی می‌شده، باید کمیسیون‌های مخصوص پزشکی تشکیل می‌شده، این نقد به کسانی که در صحنه حضور داشتند و فنی بودند وارد است.
 
آیا این خبر صحت دارد که آقای هاشمی بدون جواز دفن، کفن و دفن شده است؟
نه. جواز دفن صادر شد. ولی از نظر مقررات پزشکی قانونی این کار بی‌ایراد نبود.
 
خانواده درخواست نمونه‌برداری نکردند؟
 نه، آنها که بندگان خدا شوکه بودند که در آن شرایط... وزیر بهداشت درمان در صحنه بوده، آقای دکتر طباطبایی، پزشک مخصوص آقای هاشمی، در صحنه بوده، آقای زالی، رئیس نظام پزشکی، در صحنه و در بیمارستان حاضر بودند. این کار فنی بود کاری بود که ما بلد نبودیم.
 
آیا این صحت دارد که آقای هاشمی دو روز قبل از اینکه در استخر رحلت کند وارد استخر می‌شوند- چون من این داستان را هم از فاطمه خانم شنیدم هم از آقای الویری شنیدم- برق استخر قطع بوده لباس‌هایشان را می‌پوشند برمی‌گردند به سمت...
اطلاعی ندارم...

بیشتر بخوانید:
هاشمی هم اگر بود حریف کارهای روحانی نمی‌شد
در کابینه هاشمی همه بهترین بودند!

 
افکار عمومی که این تلقی را از شما دارند که حزب کارگزاران پولدار هستند [وجود داشته باشد] از نظر شما عدد پولدار در این دوره زمانه چه عددی است؟ با چه گردش مالی؟
من یک بخش زندگی شخصی دارم که زندگی شخصی‌ام بسیار کوچک است. مطلقاً هم با زندگی اجتماعی و سیاسی‌ام مخلوط نیست. یک مقدار مختصری در حد 14، 15 هکتار باغ پسته ارثیه مرحوم پدر و مادرم در رفسنجان است که در حال حاضر تولیدش از 10 سال اخیر به خاطر خشکسالی هزینه خودش را به زحمت تامین می‌کند و وقتی فرزندانم بزرگ شدند برای اینکه بیکار نباشند و برای اینکه کارمند دولت هم نشوند و برای اینکه محتاج هم نباشند، برای هرکدام یک شرکت خانوادگی درست کردم. یک نساجی کوچک در رفسنجان توسط یکی از پسرانم اداره می‌شود و یک مزرعه هم در حد 90 هکتار در ساوه خریدم که توسط پسر دیگرم اداره می‌شود که سهام این باغ‌ها هم متعلق به کل اعضای خانواده خودمان است.


کد مطلب: 707515

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/707515/جواز-دفن-آیت-الله-هاشمی-بی-ایراد-نبود-زندگی-شخصی-کوچکی-دارم-۱۴-۱۵-هکتار-باغ-پسته-رفسنجان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com