کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه فعالیت رسانه‌ای داماد روحانی؛

مهدی‌زاده: با تدبیر روحانی حوادث دی ۹۶ کنترل شد/ خط قرمز روحانی منافع ملی است نه برادرش/ حواستان باشد ‌اين شخص حسن روحانی است

22 آبان 1398 ساعت 10:10

حواستان باشد ‌اين شخص حسن روحاني است که شب و روز تمامي فکرش اين بوده که عظمت و عزت مردم ‌ايران حفظ شود


گروه سیاسی جهان نیوز: داماد آقای رئیس جمهور، این بار به بهانه پاسخگویی به رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خود را مطرح کرده است. کامبیز مهدی زاده در قسمت سخن روز روزنامه اصلاح طلب آرمان به اظهارت حجت الاسلام ذوالنور در انتقاد به جنجال سازی روحانی واکنش نشان داده است.

فارغ از آنکه ذوالنور چه گفته است اما عبارات مهدی زاده در تمجید از پدر همسرش جالب و قابل تامل است. برای نمونه بخش هایی از تعاریف مهدی زاده را در ادامه خواهید خواند:

*حواستان باشد ‌اين شخص حسن روحاني است که شب و روز تمامي فکرش اين بوده که عظمت و عزت مردم ‌ايران حفظ شود.

*يک روحاني مبارز(حسن روحانی) که قبل و بعد از انقلاب قلبش براي وطن مي‌تپد با ابوالحسن بني‌صدر مقايسه شود نشان دهنده آن است که براي لباس روحانيتي که خود نيز آن را برتن داريد ارزشي قائل نيستيد.



بیشتر بخوانید:
عزم داماد روحانی برای انتخابات مجلس جدی است؟!
حمله داماد روحانی به حجت الاسلام پناهیان


*امنيت ملي ما حفظ شأن و اعتبار رئيس‌جمهور کشورمان است که ملتي مقتدرانه به او راي داده‌اند.

*شما مي‌گوييد روحاني قصد داشته است مردم را به جان هم بيندازد! رئيس‌جمهوري که با تدبير خود حوادث دي ماه 96 را با کمترين هزينه‌اي مديريت و کنترل نمود.

*خط قرمز حسن روحاني منافع و مصالح ملي است نه برادر و نزديکان خود، حتي اگر کسي از نزديکان ايشان خطايي کرده‌ باشد، تماس سفارشي نمي‌گيرند.


پیش‌بینی‌ برخی فعالان سیاسی تاکنون این بوده است که داماد آقای رئیس جمهور از چندماه پیش عزم مجلس یازدهم کرده و از همین سو فعالیت رسانه ای اش را پررنگ کرده است. این فعالیت رسانه ای، روزی با حمله به واعظی و آشنا به عنوان نماد مخالفت با اطرافیان روحانی انجام شد، یک روز با حمله به حجت الاسلام پناهیان و یک روز هم با مصاحبه پیرامون چگونگی پیوند با خانواده روحانی صورت گرفته است. در تازه ترین مورد هم همان طور که ذکر شد، مهدی زاده بدون اشاره به جنجال سازی روحانی در یزد و رفسنجان خود را وارد پاسخگویی به حاشیه انتقاد از رئیس جمهور کرده است.


کد مطلب: 707184

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/707184/مهدی-زاده-تدبیر-روحانی-حوادث-دی-۹۶-کنترل-خط-قرمز-منافع-ملی-نه-برادرش-حواستان-باشد-اين-شخص-حسن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com