کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید مسیح مهاجری:

چون برجام کار روحانی بوده با آن مخالفت می‌کنند وگرنه خوب بود!/ FATF هم چون مشکل این دولت را حل می‌کند نباید تصویب شود! +دونکته

19 آبان 1398 ساعت 17:01

چهره رسانه‌ای و سیاسی حامی روحانی گفت: اگر این برجام افتخاری داشت که ندارد، این افتخار بماند برای حامیان آقای روحانی؛ البته در صورتی که برای آقای رئیس جمهور و دولت ناکارآمد ایشان به غیر از امثال مهاجری حامی دیگری مانده باشد.


گروه سیاسی جهان نیوز: مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در بخشی از سرمقاله روز شنبه روزنامه جمهوری اسلامی نوشته است: «مردم از ریزه‌کاری‌های جنگ قدرت میان متصدیان نظام خبر دارند و می‌دانند که این منازعات و مانع‌تراشی‌ها برای خدا و حتی برای مصالح ملت و کشور و نظام نیست، بلکه برای اینست که چرا بخشی از قدرت در دست تو باشد و به‌صورت کامل در اختیار من نباشد. حتی این را هم می‌فهمند که برجام اگر کار این دولت نبود و کار من بود خیلی هم خوب بود و اف‌ای‌تی‌اف هم چون مشکل این دولت را حل می‌کند نباید تصویب شود. اینها را مردم در کوچه و بازار و خانه و محل کار به زبان می‌آورند و تمام بازی‌های جدید رسانه‌ای و فضای مجازی علیه برجام و لوایح مرتبط را حقه‌های تبلیغاتی برای انتخابات می‌دانند. این، یعنی قربانی کردن منافع ملی در برابر مطامع شخصی و جناحی».

بیشتر بخوانید:
ترفند جدید برای حمله به عزاداری سیدالشهداء(ع) +شش نکته
هاشمی می توانست کاری کند که خودش رهبر شود


پیرامون اظهارات این چهره سیاسی و رسانه ای حامی حسن روحانی و دولت های مدعی تدبیر باید گفت که آقای مهاجری! افتخار برجام بماند برای آقای روحانی؛ البته اگر واقعا افتخاری مانده باشد. چرا که مدعیان افتخارآفرینی در پدیدآوری این توافق خسارت بار امروز سعی می کنند همه را آلوده این فضاحت به بارآمده کنند که «تقریبا هیچ» را نصیب ملت ایران کرد و امتیازات نقد را به جیب غربی‌ها برد. پس خبری از افتخار نبوده و نیست. امروز هم مسئولان دولت پس از سه سال بدعهدی طرف مقابل تازه شروع به برداشتن قدم های میلی متری کرده اند که شاید اروپای همدست آمریکا تحرکی به خود بدهد!

در مرتبه دوم باید گفت اگر این برجام افتخاری داشت که ندارد، این افتخار بماند برای حامیان آقای روحانی؛ البته در صورتی که برای آقای رئیس جمهور و دولت ناکارآمد ایشان به غیر از امثال مهاجری حامی دیگری مانده باشد. بنا به اذعان خود اصلاح طلبان آقای رئیس جمهور در قعر جدول محبوبیت جا گرفته است و محبوبیتش تا حدود هشت درصد کاهش یافته که در نوع خود بی سابقه است.

با همه این تفاسیر ظاهرا این اقلیت عزم جدی دارند تا با همان دست فرمان خسارت زای برجام، یک خسارت دیگر به نام لوایح مرتبط با FATF هم به ملت ایران تحمیل کنند.


کد مطلب: 706619

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/706619/چون-برجام-کار-روحانی-بوده-مخالفت-می-کنند-وگرنه-خوب-fatf-هم-مشکل-این-دولت-حل-می-کند-نباید-تصویب-شود-دونکته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com