کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی بجنوردی:

آيت‌الله سيدحسن خمينی از خیلی افراد تائید صلاحیت شده برای خبرگان باسوادتر بود!/ قانون اساسی نياز به تغيير دارد

14 آبان 1398 ساعت 14:59

پدر خانم سید حسن خمینی گفته است: اگر من در مجلس خبرگان حضور پيدا مي‌کردم در مقابل کساني که منافع گروهي و جناحي را به منافع ملي ترجيح مي‌دهند ايستادگي مي‌کردم.


گروه سیاسی جهان نیوز: «محمد موسوی بجنوردی»، پدر همسر حسن خمینی و عضو مجمع اصلاح‌طلب روحانیون مبارز که چندی پیش در توهینی زشت به ساحت مقدس امام خمینی(ره)، کارهای اول انقلاب امام راحل را غیرعقلانی خوانده بود(!)، این بار گفته است: «آيت‌الله سيدحسن خميني براي مجلس خبرگان کانديدا شدند، با اين وجود شوراي نگهبان صلاحيت ايشان را تاييد نکرد. بنده يقين دارم آقاي سيدحسن خميني از اغلب افرادي که تاييد صلاحيت شده بودند باسوادتر هستند». ظاهرا هنوز کینه این فرد از شورای نگهبان به دلیل عدم تائید صلاحیت دامادش که حاضر به حضور در آزمون خبرگان نشده بود، باقی است. اما موضوع عمیق تر آن است که در آستانه انتخابات اصلاح طلبان هرکدام از سویی به شورای نگهبان حمله ور شده اند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات موسوی بجنوردی را درادامه خواهید خواند:

*رفتار امروز آمريکا با ايران با بي‌رحمي کامل صورت مي‌گيرد. شرايط به شکلي است که کشورهايي که تمايل به همکاري با ايران دارند نيز از ترس آمريکا از همکاري خودداري مي‌کنند.

*آيت‌الله سيدحسن خميني براي مجلس خبرگان کانديدا شدند، با اين وجود شوراي نگهبان صلاحيت ايشان را تاييد نکرد. بنده يقين دارم آقاي سيدحسن خميني از اغلب افرادي که تاييد صلاحيت شده بودند باسوادتر هستند. در اين شرايط بنده نيز در انتخابات ثبت نام کردم. بنده را نيز تاييد صلاحيت نکردند. البته نمي‌توانستند عنوان کنند سواد ندارد به همين دليل عنوان کردند به امور آگاهي ندارد».

بیشتر بخوانید:
تأکید پدر همسر سیدحسن بر تغییر شعار «مرگ بر آمریکا»
راهکارهای پدرخانم حسن خمینی برای مقابله با ترامپ


*اگر من در مجلس خبرگان حضور پيدا مي‌کردم در مقابل کساني که منافع گروهي و جناحي را به منافع ملي ترجيح مي‌دهند ايستادگي مي‌کردم.

*زماني که ما قانون اساسي را تدوين مي‌کرديم به امروز فکر کرده بوديم و به‌دنبال نگارش قانوني بوديم که براي نسل‌هاي آينده نيز قابليت اجرايي داشته باشد. امروز نيز قانون اساسي نياز به تغيير دارد.


کد مطلب: 706290

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/706290/آيت-الله-سيدحسن-خمينی-خیلی-افراد-تائید-صلاحیت-شده-خبرگان-باسوادتر-قانون-اساسی-نياز-تغيير

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com