کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش سایت اصلاح‌طلب به اظهارات واعظی؛

تا یازده شب کار کردن روحانی «پُز» دادن دارد؟

30 مهر 1398 ساعت 14:10

اگر واقعا تصمیم‌های درست برای اداره دولت گرفته شود و بنای قوه مجریه به قاعده بنا شود دیگر احتیاج نیست، به کار زیاد رییس جمهور فخر کنیم.


گروه سیاسی جهان نیوز: روز گذشته، محمود واعظی، چهره نزدیک به روحانی که ریاست دفتر رئیس جمهور هم به عهده دارد گفته بود: «رئیس‌جمهور هم مانند همه ما صبح ساعت ۷:۳۰ الی ۸ که می‌آید تا ساعت ۱۰ الی ۱۱ شب به یک مقدار از کارهای کشور می‌رسد و توقعات از ایشان هم الی‌ماشاءالله است».

در همین باره، سایت اصلاح طلب عصرایران با انتشار مطلبی تحت عنوان «تا 11 شب کار کردن رییس جمهور پُز دادن دارد؟» به این اظهارات واعظی واکنش نشان داد.

عصر ایران نوشته است: «ما راضی بودیم رییس جمهور در روز 5 ساعت کار کند اما کار و تصمیمات او در زندگی مردم تاثیر مستقیم داشته باشد و زندگی آنها را تغییر دهد.

...رییس جمهور در ایران باید نگران همه چیز و همه کس باشد. واقعا اگر اداره بخش‌های مختلف کشور در ید بخش خصوصی بود، دیگر احتیاج نبود روحانی یا هر رییس جمهور تا 11 شب یا بیش تر از آن کار کند. آب در هاون کوبیدن هم کار است اما هیچ ثمری برای کسی ندارد. کار کردن زیاد همیشه هم امر پسندیده‌ای نیست.

...واقعا چرا باید رییس جمهور در همایش‌ها حاضر شود و سخنرانی کند؟ از همایش در مورد کشاورزی تا سعدی و حافظ یک پای ثابت دارد و آنهم رییس جمهور است.

اگر واقعا تصمیم‌های درست برای اداره دولت گرفته شود و بنای قوه مجریه به قاعده بنا شود دیگر احتیاج نیست، به کار زیاد رییس جمهور فخر کنیم. رییس جمهور ناخدای یک کشتی است. احتیاجی نیست او کارهای خدمه، ملوان‌ها و معاونان خود را هم انجام دهند. او باید راهبر این کشتی باشد.»

بیشتر بخوانید:

توصیفات حسام‌الدین آشنا از یک روز کاری رئیس‌جمهور
روحانی روزهای پنجشنبه و جمعه هم کار می‌کند؟


کد مطلب: 704847

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/704847/یازده-شب-کار-کردن-روحانی-پ-ز-دادن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com