کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش اختصاصی جهان نیوز//

غائله اغتشاش در لردگان هم به انتها نزدیک می‌شود/ نظام پیگیر اعتراض به حق مردم/ آتش زدن قرآن توسط عوامل ضدانقلاب و منافقین/ روسیاهی به زغال ماند + تصاویر و فیلم‌های اختصاصی جهان نیوز

15 مهر 1398 ساعت 15:50

هیچ گاه قابل تصور و باور نیست که غیور مردان لر که از معتقدین جدی به اهل بیت بوده و در همین چند روز پیش هم ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) را نشان دادند، نقش اوباش را ایفا کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: آسیب رسانی به دفتر امام جمعه، فرمانداری، شبکه بهداشت، آتش زدن ماشین و موتور ... از جمله کارهایی بود که چند روز پیش توسط جمعی از اخلال گران در شهر لردگان و در پوشش مردم به حق معترض روستای چنار محمودی به اجرا رسید.

به موارد فوق شعارهایی نظیر «نه غزه نه لبنان» را هم اضافه کنید که عقبه آن به ایام فتنه 88 و عقده گشایی فتنه گران سبزپوش در روز قدس همان سال بر میگردد.

اگر به دو بند فوق خوشحالی شبکه های ضدانقلاب و همچنین دستگیری فرزند یکی از سران شناخته شده ضدانقلاب هم اضافه کنید، به طور کلی ماجرا مشخص می شود.

مردم ایران، استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان لردگان و روستان چنار محمودی همه به خوبی بر این امر مشرف هستند که دشمن از کوچکترین فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برای اخلال گری می برد؛ حتی اگر این فرصت، اعتراض به حق مردم ساده یک روستا از نگرانی برای وضع سلامتی‌شان باشد.







نه جنس مردم باصفای چنار محمودی که در دوران دفاع مقدس شهید داده اند و شعار «جانم فدای رهبر»شان در دو روز گذشته مقابل فرمانده سپاه استان طنین انداز شده بود از جنس اخلالگران است و نه مردم ولایت مدار لردگان که به قول امام جمعه این شهر 40 سال است پای نظام ایستاده و حتی نماز جمعه مردم این شهر برای مردم ایران مثال زدنی است، از جنس آشوبگران هستند.

بیشتر بخوانید:
مبتلا شدن مردم یک روستا به ویروس ایدز

در لردگان چه خبر است؟


هیچ گاه قابل تصور و باور نیست که غیور مردان لر که از معتقدین جدی به اهل بیت بوده و در همین چند روز پیش هم ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) را نشان دادند، نقش اوباش را ایفا کنند. 

اخلاگران آموزش دیده ای که کارشان به آتش زدن قرآن، آتش زدن دفتر امام جمعه، تعرض به اموال عمومی و... رسیده و تقریبا اکثر آنها جزو مردمان لردگان نیستند، قطعا پا به رکاب ضدانقلاب هستند و به احتمال زیاد مواجب بگیر منافقین هستند.


دریافت فیلم آتش زدن قرآن در لردگان

آنها که چهل سال است با نظام اسلامی همراه بوده و در حال تدارک برای جشن 22 بهمن در چندماه دیگر هستند به خوبی می دانند که نظام جمهوری اسلامی همواره حامی مردم بوده است و حقوق و مطالبات آنها را تا انتها پیگیری می کند؛  و در این زمینه بین آشوبگران با مردم معترض حتی بدون اعتقاد به مبانی دینی و انقلابی فاصله می گذارد. این خواسته به حق مردم است که به طور شفاف از مسئولین توضیح بخواهند و با پاسخ های مبهم هم قانع نشوند. خصوصا اینجا که چالش به میان آمده، «بهداشت و سلامتی» است.

خبرنگار جهان نیوز که روز گذشته برای تهیه گزارش به لردگان سفر کرده بود با برخی اهالی لردگان و امام جمعه شهر به گفتگو پرداخته است که فیلم های آن را در ادامه خواهید دید:
 
دریافت فیلم مصاحبه با یکی از اهالی لردگان
 
دریافت فیلم گفتگوی خبرنگار با امام جمعه لردگان


کد مطلب: 703447

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/703447/غائله-اغتشاش-لردگان-هم-انتها-نزدیک-می-شود-نظام-پیگیر-اعتراض-حق-مردم-آتش-زدن-قرآن-توسط-عوامل-ضدانقلاب-منافقین-روسیاهی-زغال-ماند-تصاویر-فیلم-های-اختصاصی-جهان-نیوز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com