کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلودارزاده، نماینده اصلاح طلب تهران:

مگر می‌شود با ماهی سه ميليون تومان زندگی کرد؟/ فقط می‌دانم دور بعد نمی‌خواهم به مجلس بروم

14 مهر 1398 ساعت 13:27

نماینده اصلاح طلب تهران گفت: برای ورود مجدد به مجلس برنامه خاصي ندارم. فقط مي‌دانم نمي‌خواهم به مجلس بروم.


گروه سیاسی جهان نیوز: سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون امید در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته است: «شاخص خط فقر چيزي نيست که لازم باشد دولت اعلام کند؛ مشخص است که خط فقر چقدر است. الآن من با اينکه اجاره خانه نمي‌دهم و کرايه حمل و نقل هم پرداخت نمي‌کنم، مگر مي‌توانم با ماهي سه ميليون تومان زندگي کنم؟»

نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه پژو 405 ماشین اقشار ضعیف جامعه است، گفت: «الآن اتفاقي که به عنوان فساد در ايران‌خودرو يا جاهاي ديگر مطرح مي‌شود، اثبات مدعاي ماست که دولت يا همان بخش خصوصي وابسته به دولت، از بسياري از کارآفرينان که اخلال اقتصادي ايجاد مي‌کنند، بيشتر اين کار را انجام مي‌دهد. يعني ماشين را آماده مي‌کند، نمي‌فروشد و نرخ را بالا مي‌برد. الآن پرايد يا پژو 405 را چه کسي مي‌خرد ضعيف‌ترين اقشار!»

وی پیرامون احتمال کاندیداتوری برای انتخابات دوم اسفند در بخش دیگری گفته است: «برای ورود مجدد به مجلس برنامه خاصي ندارم. الان چيزي نمي‌دانم، فقط مي‌دانم نمي‌خواهم به مجلس بروم. نمي‌توانم با مردم براي گرفتن راي حرف بزنم. چون واقعا نمي‌دانم چقدر مي‌توانم خواسته‌هايشان را عملي کنم. فقط هم مالک خودم هستم ترجيح مي‌دهم جايي بروم که بتوانم کاري انجام دهم».

بیشتر بخوانید:
برخی از نمایندگان تا مرز سکته پیش رفته‌اند
خدای یکتا را پرستش کنید و نماز اول وقت بخوانید
به قدری مشکلات داریم که شفافیت در آن گم است!


جای تقدیر و تشکر دارد که خانم جلودارزاده دیگر عزم حضور در مجلس ندارند و البته باید امیدوار بود این حس خوب را تا پایان مهلت ثبت نام در انتخابات مجلس حفظ کنند. اما چه خوب است که این خانم اصلاح طلب به عنوان یکی از اعضای «فراکسیون امید» و همچنین «فراکسیون کارگری» در کنار بیان این مشکلات مشخص کنند که نقش دولت متبوع ایشان و مجلس دهم در این فشار معیشتی به مردم چقدر است؟ و چرا از ساحت ملت ایران عذرخواهی نمی کنند؟


کد مطلب: 703321

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/703321/مگر-می-شود-ماهی-سه-ميليون-تومان-زندگی-فقط-می-دانم-دور-بعد-نمی-خواهم-مجلس-بروم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com