کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حرکت پرشتاب فرقه بهار به‌ ناکجا؛

جریان انحرافی شفاف‌تر از همیشه/ داوری، چهره نزدیک به احمدی‌نژاد: با مردم اسرائیل دوست هستیم!

14 مهر 1398 ساعت 8:31

داوری به طور صریح از دوستی با مردم اسرائیل سخن می گوید. موضوعی که در سال 87 اسفندیار رحیم مشایی، آن را مطرح کرد و در همان مقطع احمدی نژاد هم در اظهاراتی عجیب تر موضع مشایی درباره دوستی با مردم اسرائیل را موضع دولت نهم عنوان کرد!


گروه سیاسی جهان نیوز: عبدالرضا داوری، چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد و دیگر سران جریان انحرافی به تازگی توئتی منتشر کرده که محتوای ان بسیار قابل تامل است. داوری در توئیت تازه اش نوشته است : «ما که معتقد به دوستی با مردم اسرائیل هستیم حتی از مصاحبه با یک خبرنگار اسرائیلی برای نشر سخنان مان در سرزمین های اشغالی ابایی نداریم».



این نوشته داوری که در واکنش به انتقادات گسترده کاربران فضای مجازی و رسانه ها از گفتگوی احمدی نژاد با ایندیپندنت فارسی، رسانه متعلق به بن سلمان منتشر شده، پرده از موضوع دیگری بر می دارد. داوری در این موضوع به طور صریح از دوستی با مردم اسرائیل سخن می گوید. موضوعی که در سال 87 اسفندیار رحیم مشایی، آن را مطرح کرد و در همان مقطع احمدی نژاد هم در اظهاراتی عجیب تر موضع مشایی درباره دوستی با مردم اسرائیل را موضع دولت نهم عنوان کرد! البته بعد از انتقادات گسترده مردم مومن و انقلابی و نهایتا تذکر قاطع و علنی رهبرانقلاب در نماز جمعه، این افراد حرف خود را پس گرفته و عذرخواهی کردند.

بیشتر بخوانید:
بهاری‌ها این بار به دنبال مسیح علینژاد +عکس 
چرا روحانی درباره احمدی نژاد درست فکر می‌کند؟


اما این توئیت داوری و اظهارات بدون پرده او به عنوان یکی از چهره های نزدیک به احمدی نژاد نشان می دهد که آن انحرافات عمیق فکری در جای خود باقی است و هرچه بیشتر می گذرد، دوباره ظاهر شده و بیشتر خودنمایی می کند.

عبدالرضا داوری

چندی پیش هم داوری منشور بهار را که جریان انحرافی به آن می بالد و احمدی نژاد آن را برای مدیریت جهان مناسب می داند، وسیله ای برای جدب افرادی مانند رضا پهلوی دانسته بود! از سوی دیگر فردی مانند مهندس بازرگان را یک فرد بهاری نامیده بود!
 
باید دید روند انحراف این جریان که بعد از پایان دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد و خصوصا از سال 96 به بعد پرشتاب تر شده به کجا ختم خواهد شد؟ چراکه این افراد جدای از اعمال عجیب و غریبی که در توئیت پراکنی در دنیا یا لجن پراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی دارند، یک روز به دنبال کمپین «نه به حجاب اجباری» هستند و روز دیگر به دنبال جذب رضا پهلوی می روند. یک روزی با نگاه کاسبی سیاسی وفات خلیفه اول اهل سنت را تسلیت گفته و در روز جدیدشان دوستی با مردم اسرائیل را علنی می کنند.


کد مطلب: 703271

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/703271/جریان-انحرافی-شفاف-تر-همیشه-داوری-چهره-نزدیک-احمدی-نژاد-مردم-اسرائیل-دوست-هستیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com