کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در لردگان چه خبر است؟!/ از دستگیری فرزند یک ضدانقلاب خارج نشین تا عذرخواهی وزیر +فیلم

13 مهر 1398 ساعت 22:50

مردم روستای چنارمحمود در این دیدار تصریح کردند: از اینجا به همه دنیا اعلام می کنم که آشوبگران ربطی به اهالی منطقه ندارند. 


به گزارش جهان نیوز، اتفاقاتی که طی روزهای گذشته در روستای چنار محمودی لردگان رخ داد، در حالیب با نگرانی به حق مردم این روستا شروع شد که پس از چند روز با موج سواری ضد انقلاب و منافقین بر روی مطالبات مردم همراه و تا جایی پیش رفت  که امروز با به آتش کشیدن اموال عمومی مردم برای دقایقی با ایجاد نا امنی و رعب و وحشت در بین مردم منجر شد.

 اما در چنار محمودی و لردگان چه خبر است:

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر ابتلای عده‌ای از ساکنان روستای چنار محمودی شهرستان لردگان به ویروس اچ آی وی، امروز برخی از اهالی روستای چنار محمودی با تجمع روبروی فرمانداری لردگان خواستار پیگیری مسئولان و مشخص شدن جوانب پرونده مبتلا شدن تعدادی از ساکنان روستای چناران محمودی به ویروس «اچ آی وی» شدند. 

تجمع‌کنندگان خواستار استعفای مقصران و موضع‌گیری صریح مسئولان شده‌اند.

اما در ادامه تعدادی از عوامل ضدانقلاب از برخی مطالبات مردم سوءاستفاده کرده و علی‌رغم توضیحات مسئولین درباره اصل ماجرا، تکذیب شایعات و انجام اقدامات برای پیگیری و حل مشکل، اقدام به ایجاد اغتشاش و تخریب اموال مردم در شهرستان لردگان کردند. 

در حاشیه تجمع امروز تعداد محدودی از افراد فرصت‌طلب سعی کردند با تعرض به فرمانداری اغتشاش ایجاد کنند که با هوشیاری مردم این مشکل برطرف شد.

به دنبال اتفاقات رخ‌داده، مردم لردگان با تجمع مقابل ساختمان نیروی انتظامی خواستار برخورد با عوامل ناآرامی‌های مشکوک در این شهر شدند.  

خبرها حاکی است افرادی که امروز در خیابان‌های لردگان دست به تخریب اموال عمومی زده و تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی را مجروح کرده‌اند، از شهروندان لردگانی نیستند.  نوع شعارهای ضد نظام و بی‌ارتباط با ماجرای روستای چنار محمودی، جنس اقدامات و نحوه هماهنگی این افراد مؤید بومی نبودن آن‌هاست. 
 

nf00703253-2.mp4
دستگیری فرزند ‌ضدانقلاب سرشناس ‌در اعتراضات لردگان

به گزارش جهان نيوز، اقبال عباسی با اشاره به حوادث امروز شهرستان لردگان از عموم مردم شریف لردگان و همراهی و همکاری خوب‌ آنها با نیروهای انتظامی و امنیتی تشکر کرد و اظهار داشت: ‌همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته های مردم در این شهر شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ‌با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تظاهرات روز شنبه شهر لردگان حضور نداشتند، افزود: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضدانقلاب سرشناس است.

وی با بیان اینکه اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

عباسی با بیان اینکه هم اینک شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شده است، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی که پیش آمد عذرخواهی می‌کنیم، بی‌شک مردم منطقه در جریان هستند که فرزندان آنها شبانه روز در حفظ و تقویت امنیت و آسایش آنها در تلاش بوده و خواهند بود.

عباسی با تاکید بر پیگیری اخبار از رسانه‌های رسمی، در خطاب به رسانه‌ها گفت: اخبار پیرامون این موضوع را فرصت‌های مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی، همچنین ازبابت زحمات و فداکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و مردمی قدردانی کرد. 

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هم در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از مردم روستای چنار محمودی صادقانه دلجویی و قول همه گونه همکاری و کمک‌رسانی داده است.

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر زخمی شدن نیروهای پلیس در این درگیری‌ها گفت: هیچ‌کدام از نیروهای پلیس در این درگیری زخمی نشده و با درایت مسئولان و هوشیاری ماموران شهر آرامش خود را به دست آورد.

وی افزود: مردم امروز مطالبات خود را برای به دست آوردن‌ سلامتیشان‌ اعلام کردند و پلیس و مسئولان هم همچون‌ گذشته در کنار مردم هستند تا مشکلاتشان‌ برطرف شود.
 

nf00703253-1.mp4
کشته سازی ناشیانه و مرده‌ای که زنده شد
 
در جریان حوادث لردگان ویدیویی از یک صحنه که در آن مردی در ناآرامی‌های لردگان خودش را به مردن زده و زنده می‌شود، در فضای مجازی دست به دست شد.
 
nf00703253-3.mp4
درخواست مردم لردگان از فرمانده سپاه استان برای مقابله با تخریب گران
 
مردم لردگان ضمن استقبال از حضور فرمانده سپاه چهارمحال بختیاری سردار علی‌محمد اکبری خواستار حل مشکلات پیش‌آمده و حمایت از مردم در برابر تخریب گران اموال عمومی شدند.

همچنین عصر امروز  فرمانده سپاه چهارمحال بختیاری در جمع اهالی روستای چنار محمودی لردگان حاضر شد و مردم این روستا نیز با شعارهای خود بر حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید و از اشوب گران امروز اعلام برائت کردند. 

مردم روستای چنارمحمود در این دیدار تصریح کردند: از اینجا به همه دنیا اعلام می کنم که آشوبگران ربطی به اهالی منطقه ندارند. 
 
فرمانده سپاه چهار محال و بختیاری نیز در این دیدار تاکید کرد که زبان مردم و مدافع حقوق مردم در شورای تامین هستیم و تا حصول نتیجه برای حل مشکلات مردم و برخورد با مسببان شیوع بیماری در کنار مردم خواهم بود.


کد مطلب: 703253

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/703253/لردگان-خبر-دستگیری-فرزند-یک-ضدانقلاب-خارج-نشین-عذرخواهی-وزیر-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com