کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صوفی، فعال اصلاح‌طلب:

نگاه دلواپسان به مردم ابزاری است/ اصلاح‌طلبان شعور اداره کشور دارند/ مردم هم اصلاح طلبان را باور دارند/ قالیباف و جلیلی مردم‌پسند نیستند

10 مهر 1398 ساعت 19:42

نگاه دلواپسان به مردم استفاده ابزاري براي به دست گرفتن قدرت است و عموما دغدغه مردم ندارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: علی صوفی، از وزرای دولت اصلاحات، دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات و فعال سیاسی اصلاح‌طلب که چندی پیش درباره درخواست روحانی برای اختیارات ویژه گفته بود: «روحانی از اختیارات موجود داخلی به شکل موثر و کافی استفاده نمی‌کند» در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته است: «نگاه دلواپسان به مردم استفاده ابزاري براي به دست گرفتن قدرت است و عموما دغدغه مردم ندارند. با اين حال مردم باور دارند که اصلاح‌طلبان بر عکس جريانات مخالف دغدغه مردم دارند، اما دستشان بسته است». بررسی گفتگوهای روزانه اصلاح‌طلبان با رسانه های زنجیره‌ای به خوبی نشان می دهد که کدام جریان بدون عذرخواهی از خسارت شش ساله به معیشت مردم، تنها به انتخابات دوم اسفند چشم دوخته است؛ گویی که فقط رای مردم مهم است و نه خودشان!

به گزارش جهان نيوز، بخش هایی از اظهارات صوفی را در ادامه خواهید خواند:

*اکنون مطالبات مردم فرق کرده چراکه مي‌گويند اگر دلواپسان باعث ايجاد مصيبت‌هايي براي ما شدند، جريان اعتدال نيز که پس از آن مطرح شده عملکرد بهتري نداشته و وضع ما تغيير نکرده و بدتر هم شده است. لذا مطالبات مردم فعلا در سطح اول يعني تامين نيازهاي مادي و معيشتي قرار دارد و ديگر به هرم مازلو نرسيده است. مردم مطالبات سياسي ندارند و اصل مطالباتشان اقتصادي و معيشتي است. اصلاح‌طلبان بايد اين امر را درک کنند تا مردم بدان‌ها رو بياورند.

بیشتر بخوانید:
وزیر خاتمی: توصیه ما به روحانی همچنان استعفا است
خیلی وقت است که آرای روحانی ریزش پیدا کرده

*متقدم نه شعارهاي پوپوليستي احمدي‌نژاد و اطرافيانش کاربردي خواهد داشت، نه نظرات و رويکردهاي آقاي قاليباف که تاکنون 3 بار در پوشش‌هاي مختلف در انتخابات شرکت کرده، شکست خورد و کنار رفت. جبهه پايداري و اطرافيان آقاي جليلي هم به‌دليل پيشينه عملکردي مناسب مردم پسند نيستند و بر مبناي باورهاي خودشان حرکت مي‌کنند. نگاه دلواپسان به مردم استفاده ابزاري براي به دست گرفتن قدرت است و عموما دغدغه مردم ندارند. با اين حال مردم باور دارند که اصلاح‌طلبان بر عکس جريانات مخالف دغدغه مردم دارند، اما دستشان بسته است. اگر دست اصلاح‌طلبان باز شود و بتوانند عملکردهاي مردم محور خود را ادامه دهند مردم باز هم به جرياني روي خواهند آورد که دغدغه مردم داشته باشد، فهم و شعور اداره کشور داشته باشد و در گذشته نيز کارنامه عملکردي قابل قبولي از خود ارائه داده باشد.


کد مطلب: 702932

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/702932/نگاه-دلواپسان-مردم-ابزاری-اصلاح-طلبان-شعور-اداره-کشور-هم-اصلاح-طلبان-باور-قالیباف-جلیلی-مردم-پسند-نیستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com