کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هیچ سطح و هیچ کجا؛

اصلاح‌طلبان از بیانات روز گذشته رهبرانقلاب آزرده خاطر شدند؟! +تصاویر

27 شهريور 1398 ساعت 10:05

باید به رسانه‌های اصلاح طلب حق داد که از سخنان دیروز رهبری آزرده خاطر شوند و شاید بتوان گفت حتی اگر اعتبار خبری لکه دار این رسانه ها اجازه می داد حتی در همین حد اختصار و تیتر خنثی هم به این خبر فوق العاده مهم نمی پرداختند.


گروه سیاسی جهان نیوز: سخنان مهم رهبرانقلاب در جلسه روز گذشته درس خارجه فقه ایشان با محوریت «عدم مذاکره با امریکا در هیچ کجا و در هیچ سطحی» بازخورد فراوانی در بین مردم، رسانه های داخلی و بین المللی داشت و اغلب بیانات مهم ایشان را با تیتر «مذاکره با آمریکا در هیچ کجا و در هیچ سطحی انجام نخواهد گرفت» پوشش دادند.

رهبر انقلاب در بخشی از این دیدار بیان داشته بودند: «چنانچه آمریکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده هسته‌ای که آن را نقض کرده است، بازگشت، آن‌وقت در جمع کشورهای عضو معاهده که شرکت و با ایران صحبت می‌کنند، آمریکا هم می‌تواند شرکت کند، اما در غیر این‌صورت هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولان جمهوری اسلامی و آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد نه در نیویورک و نه غیر آن».

اما همچون مصادیق متعدد گذشته، برخی رسانه های برجسته جریان اصلاحات در نگاه خوش بینانه(!) با کم لطفی از کنار این اظهارات مهم گذشتند. البته که باید به تریبون داران و گردانندگان رسانه های این جریان که عمدتا از علاقمندان به کدخدا و تسلیم در برابر آن هستند حق داد چرا که بار دیگر آمال خود و تخیلات مذاکره احتمالی با آمریکا در نیویورک و غیر آن را از دست رفته می بینند. این اظهار بی توجهی از سوی کسانی اعمال شده است که اجرای خوب پروژه بزک برجام و آمریکای جنایتکار را در سابقه خود دارند. با این حال بعد از علنی شدن پوچی برجام و تخیلات برجامی، هنوز این افراد از ساحت ملت ایران عذرخواهی نکرده اند بلکه اقناع افکارعمومی برای در مذاکره با ترامپ دیوانه را در دستور کار قرار دادند. با این وصف، باید به ایشان حق داد که از سخنان دیروز رهبری آزرده خاطر شوند و شاید بتوان گفت حتی اگر اعتبار خبری لکه دار این رسانه ها اجازه می داد حتی در همین حد اختصار و تیتر خنثی هم به این خبر فوق العاده مهم نمی پرداختند.

روزنامه «آفتاب یزد»، متعلق به گروه‌های تندروی اصلاح طلب
روزنامه »همشهری»، وابسته به شهرداری تهران

روزنامه «ابتکار»، به مدیرمسئولی «محمدعلی وکیلی»، عضو فراکسیون امید

روزنامه «آرمان»، نزدیک به خاندان «هاشمی رفسنجانی»


کد مطلب: 701228

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/701228/اصلاح-طلبان-بیانات-روز-گذشته-رهبرانقلاب-آزرده-خاطر-شدند-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com