کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پناهیان: آی مجلس شورای اسلامی؛ آدم باش! +فیلم

17 شهريور 1398 ساعت 8:54

حجت الاسلام پناهیان در شب هفتم محرم در دانشگاه امام صادق(ع) در اعتراض به عدم شفافیت مجلس مطالبی ذکر کرد که در ادامه خواهید خواند.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در شب هفتم محرم  در دانشگاه امام صادق(ع) با سخنانی انقلابی و صریح، نمایندگان مجلس شورای اسلامی را پیرامون موضوع «عدم شفافیت» که به یک ابهام جدی در افکار عمومی تبدیل گشته، مورد انتقاد شدید قرار داد که در ادامه خواهید دید:

 یکی از راه‌های استخفاف ملت این است که رأی مجلس را پنهان کنند! چرا اکثریت نمایندگان مجلس رأی می‌دهند به اینکه «رأی نماینده‌ها نباید شفاف باشد»؟ آیا ملت را خوار و بی‌مقدار می‌دانند؟ بعد هم برخی به‌صورت بسیار جاهلانه و احمقانه‌ای می‌گویند «مگر می‌خواهید تفتیش عقائد کنید؟!»

مگر شما در مجلس به عقاید رأی می‌دهید؟ شما بیخود می‌کنید بر اساس عقائد رأی بدهید، شما باید بر اساس کار کارشناسی رأی بدهید نه بر اساس عقائد!

مردم باید بتوانند بر وکلای خودشان مسلط باشند. مردم باید بدانند که نمایندۀ آنها به چه چیزی رأی داده و برای چه رأی داده است؟ ما کاری به عقیدۀ شما نداریم، می‌خواهیم شعور و درک کارشناسی شما را بفهمیم!

دانلود فیلم پناهیان: ای مجلس شورای اسلامی آدم باش!

آی مجلس شورای اسلامی، چه کسی به شما حق داده که شفاف رأی ندهید و شفاف رأی‌دادن را تفتیش عقائد بدانید؟ بگویید چه چیزی را دارید از ملت پنهان می‌کنید؟

مردهایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند، تا وقتی رأی‌ها شفاف نشده، در هر رأی‌گیری رأی خودشان را صریحاً اعلام کنند و الا دارند از این فرصتِ پنهان‌کاری سیاسیون جَلَب، سوءاستفاده می‌کنند. البته اگر یک موضوع امنیتی مطرح بود، طبیعتاً باید پنهان باشد اما نه همۀ رأی‌گیری‌ها!


بیشتر بخوانید:
افشاگری پناهیان از احتمال زندانی شدن نابغه‌های‌موشکی


کد مطلب: 700290

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/700290/پناهیان-آی-مجلس-شورای-اسلامی-آدم-باش-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com