کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس فراکسیون امید:

مردم عمیقا به گفتمان اصلاحات اعتقاد دارند/ راه نجات کشور حاکمیت گفتمان اصلاحات است

30 مرداد 1398 ساعت 14:16

عارف گفته است: عمیقا اعتقاد دارم راه نجات کشور حاکمیت گفتمان اصلاحات است.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید به تازگی گفته است: «عمیقا اعتقاد دارم راه نجات کشور حاکمیت گفتمان اصلاحات است». باید به آقای عارف گفت مردم در سال های گذشته با حاکم شدن اصلاح طلبان بر دولت، مجلس، شورای شهر و شهرداری به خوبی معنای نجات کشور را لمس کرده اند و برای رهایی از این نجات(!) خصوصا مجلسی که آقای عارف رئیس پرافتخارترین  فراکسیون آن است در حال روزشماری هستند.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات عارف را در ادامه خواهید خواند:

*معتقدم راهی که از سال ۹۲ آغاز کردیم راه درستی بوده و مردم نیز همراهی خوبی در این مسیر با گفتمان اصلاحات داشتند و رای معناداری که به آقای روحانی دادند بر اساس حمایت جریان اصلاحات از وی بود.

*ویژگی گفتمان اصلاحات سیالیت و درجا نزدن است به همین دلیل از صحنه تحولات سیاسی کشور هیچگاه نمی توانیم کنار بکشیم. مردم شاید از رفتار اصلاح طلبان گلایه داشته باشند اما عمیقا به گفتمان اصلاحات اعتقاد دارند.

*جریان اصلاح طلب همیشه منادی صلح بوده و هر زمان این جریان در حاکمیت حضور داشته در عرصه بین الملل با دست برتر و اقتدار در مقابل ابرقدرتها مذاکره کرده است. ایده گفت‌وگوی تمدنها نیز از موضع اقتدار جمهوری اسلامی ایران مطرح شده بود. در داخل کشور هم اصلاح‌طلبان ایده گفت وگوی ملی را مطرح کردند که هم اکنون با دوستان و رقبای خود در حال گفت و مذاکره برای عبور از چالش های کشور هستیم.

*عمیقا اعتقاد دارم راه نجات کشور حاکمیت گفتمان اصلاحات است.

بیشتر بخوانید:
سایت اصلاح‌طلب: عارف استاد باخت-باخت است
عارف: این فراکسیون امید به هیچ دردی نمی‌خورد


کد مطلب: 698708

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/698708/مردم-عمیقا-گفتمان-اصلاحات-اعتقاد-راه-نجات-کشور-حاکمیت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com