کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله به صداوسیما به خاطر وزیر خارجه آمریکا؛

کار صداوسیما دعواتراشی و ابزارشدن یک جناح است یا اینکه خندوانه و گاندو بسازد/ تلویزیون مخاطب هم ندارد/ پمپئو با ایرنا یا BBC حرف بزند

10 مرداد 1398 ساعت 10:10

اینکه آقای ظریف می‌رود آمریکا و با رسانه‌های آنجا صحبت می‌کند برای این است که آمریکایی‌ها بر خلاف ما رسانه‌های خودشان را گوش می‌کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: عباس عبدی، از تئوریسین های جریان اصلاحات و پای ثابت حضور در رسانه های زنجیره ای که چندی پیش هم نظریه مضحک و غیرعقلانی «در ساعات مشخص در توییتر با مسئولین آمریکایی گفتگو کنیم!» را از خود خلق کرد، به تازگی و در پی پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا مبنی بر علاقه به گفتگو با صداوسیمای ایران، همچون رفتارهای پیشین اصلاح طلبان سر اسلحه را به سوی داخل گرفته و شلیک کرده است. این تئوریسین اصلاح طلبان با استقبال از پیشنهاد پمپئو خواسته است تا خبرگزاری ایرنا با وی مصاحبه کند چرا که رسانه ملی ایران مخاطب چندانی ندارد و احتمالا حرف های پمپئو به گوش مردم نرسد. یادآور می شود پیش تر عبدی با ایرنا پروژه مشترکی برای فضاسازی «بازگشت ضدانقلاب‌ها» به ایران اجرا کردند.

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات عبدی را در ادامه خواهید خواند:

*رادیو تلویزیون ایران به مثابه رسانه در مفهوم عرفی جهان نیست. برای کارهای خاص است، مثلا گاندو بسازد و در داخل دعوا درست کند یا ابزاری علیه جناح های سیاسی شود. در کنار این کارها چند برنامه سرگرمی مثل خندوانه!! و... هم بسازد. چه بسا پمپئو با رادیو و تلویزیون ایران صحبت کند و اصلا ما حرف هایش را نشویم یا اگر هم پخش شود معلوم نیست ترجمه درست باشد بنابراین به هدفش نمی‌رسد. در مجموع آقای پمپئو یا از روی ناآگاهی این مسائل را گفته یا اینکه توجهی به واقعیت ها ندارد. احتمالا در وزارت خارجه امریکا مشاوران و مسئولان ضعیفی درباره ایران دارند.

*اینکه آقای ظریف می‌رود آمریکا و با رسانه‌های آنجا صحبت می‌کند برای این است که آمریکایی‌ها بر خلاف ما رسانه‌های خودشان را گوش می‌کنند و رادیو و تلویزیون ما را نمی‌بینند یا به اخبار رسانه های ما دسترسی ندارند. بنابراین آقای ظریف می‌رود آنجا تا حرف‌های ایران را از این طریق به اطلاع مردم آمریکا برساند.

*اگر پمپئو می خواهد صدایش را به مردم ایران برساند با بی بی سی صحبت کند چون بیشتر شنیده می‌شود. این کار خیلی هم راحت است و احتمالا گزارشگر هم با او چالش جدی نمی‌کند و این به نفع پمپئو است!

*رادیو و تلویزیون ایران از پس چنین گفتگویی هم بر نمی آید شاید پمپئو متوجه ماجرا بوده که درخواستش از رادیو و تلویزیون بوده و نه از هر رسانه دیگر. پیشنهاد من این است که ایرنا درخواست مصاحبه دهد.

بیشتر بخوانید:
عباس عبدی برای ادامه حمایت از سپاه شرط گذاشت
قاتل واقعی طلبه همدانی، بخشی از جریان اصولگراست!


کد مطلب: 696535

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/696535/کار-صداوسیما-دعواتراشی-ابزارشدن-یک-جناح-یا-اینکه-خندوانه-گاندو-بسازد-تلویزیون-مخاطب-هم-ندارد-پمپئو-ایرنا-bbc-حرف-بزند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com