کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهزاد نبوی:

شورای نگهبان باید برای اصلاح‌طلبان فرش قرمز پهن کند/ تهدید به ایجاد خطر امنیت ملی!

7 مرداد 1398 ساعت 15:31

به نظر من آقای کدخدایی اشتباه می‌کند، این دوره باید فرش قرمز پهن کنند، چون در این دوره انتخابات پرشور، برای حفظ امنیت ملی ضروری است.


گروه سیاسی جهان نیوز: بهزاد نبوی چهره شاخص اصلاح‌طلب و نماینده مجلس ششم و از محکومان جریان فتنه 88 در گفتگو با خبرآنلاین گفته است که شورای نگهبان باید به خاطر پرشور شدن انتخابات برای اصلاح طلبان فرش قرمز پهن کند وگرنه انتخابات کم رونق امنیت ملی را به خطر می اندازد. باید دقت کرد که اظهارات نبوی از کدام جنس است؟ چرا که رهبرانقلاب هم بارها مردم را به حضور پرشور برای امنیت بیشتر کشور تشویق کرده اند اما نوع اظهارات این عنصر بدسابقه اصلاح طلب تهدید آمیز بوده و هدف گذاری آن یک باج گیری سیاسی برای تائید صلاحیت افراد مسئله دار و فتنه گران حاضر در جریان اصلاحات است که این موضوع را برای عوام «پرشور شدن انتخابات» نامگذاری می کنند. باید یادآور شد در سال 88 و پس از برگزاری یکی از پرشور ترین انتخابات های عمر جمهوری اسلامی، اصلاح طلبان علی رغم حضور کاندیدای اصلی یعنی میرحسین موسوی اما به بهانه شکستی که در نتیجه انتخابات داشتند امنیت ملی ایران را برای حداقل هشت ماه به خطر انداختند و اتفاقا مجریان آن صحنه های خطرآفرین چهره هایی همچون خود بهزاد نبوی بودند. در نهایت خوش گمانی هم نمی توان دلسوزی برای جمهوری اسلامی را از افراد بدسابقه ای نظیر نبوی پذیرفت. خصوصا آنکه در سوی دیگر این سناریوی هماهنگ شده خاتمی نظام را تهدید به براندازی می کند. واضح تر آنکه از عاملان ناامنی کشور، توصیه برای امنیت کشور پذیرفته نیست و قطعا کاسه ای زیر نیم کاسه است.

به گزارش جهان نیوز، بخش هایی از اظهارات نبوی را در ادامه خواهید خواند:

طرف مقابل از خدا می‌خواهد که ما در انتخابات شرکت نکنیم؛ حالا بگوییم که ما به این شرط در انتخابات شرکت می‌کنیم که چنین یا چنان شود، قطعا نمی‌پذیرد. البته به نظر من آقای کدخدایی اشتباه می‌کند، این دوره باید فرش قرمز پهن کنند، چون در این دوره انتخابات پرشور، برای حفظ امنیت ملی ضروری است. با این فشارهایی که از خارج وارد می‌شود، اگر انتخابات پرشور نداشته باشیم، فشار به نظام و مردم خیلی زیادتر می‌شود.

در جایی از من پرسیدند که اگر رد صلاحیت اتفاق بیفتد چه می‌شود؟ پاسخ دادم من به این موارد کاری ندارم و بعضی‌ها به این حرفم ایراد گرفتند. مسأله من بالاتر از این حرف‌ها است. می‌گویم اگر در کشور انتخابات پرشور برگزار نشود، امنیت ملی به خطر می‌افتد. البته برای این که انتخابات پرشور برگزار شود، بخش مهمی از کار بر عهده حاکمیت است. حاکمیت باید شرایطی فراهم کند، تا انتخابات پرشور داشته باشیم. آقای کدخدایی باید بفهمد که در این دوره برای حضور مردم در انتخابات لازم است فرش قرمز پهن کند. باید بداند که این یک تصمیم شخصی ایشان و یا حتی شورای نگهبان نیست، بلکه تصمیم حاکمیت برای حفظ نظام، کشور و امنیت ملی است.

بیشتر بخوانید:
با سیاست خارجی فعلی امکان حل مشکلات اقتصادی نیست!
روحانی همان است که افتخاری به نام «برجام» را محقق کرد
اگر تجربه امروز را داشتم، هرگز مردم را به انقلاب تشويق نمی‌كردم


کد مطلب: 696170

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/696170/شورای-نگهبان-باید-اصلاح-طلبان-فرش-قرمز-پهن-کند-تهدید-ایجاد-خطر-امنیت-ملی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com