کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خباز، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

منتقدان دولت منافق، باج‌گیر و جنگ طلب هستند

24 تير 1398 ساعت 13:15

این روزها عده‌ای جنگ‌طلب که احساس می‌کنند دولت به آن‌ها باج نمی‌دهد و اجازه نمی‌دهد تا مانند سال‌های 89، 90 و 91 منابع نفتی کشور را حراج کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدرضا خباز، نماینده ادوار مجلس، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که چندی پیش برخی نمایندگان مجلس را «کینه‌ای» نامیده بود، در گفتگو با یک روزنامه زنجیره ای تمام تلاش خود را کرده است تا با استفاده از ادبیات توهین آمیز و تهمت آلود پاسخ انتقادهای جدی وارده به دولت روحانی را بدهد. خباز که در شش سال گذشته توانسته بود مسئولیت استانداری در دولت روحانی هم تجربه کند منتقدان دولت را تلویحا با عباراتی نظیر منافق و جنگ طلب مهمان کرده است! عصبانیت اصلاح طلبان از ناکارآمدی به بار آمده و ترس از انتخابات های پیش رو کاملا مشهود است.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*در چنین شرایط خطیری می‌بینیم عده‌ای به فکر تسویه حساب سیاسی هستند. توصیه من به آن‌ها این است که برای این تسویه حساب‌ها زمان زیادی وجود دارد و بهتر است این‌ها را به زمانی بعد از پیروزی بر دشمن موکول کنند. تسویه حساب در شرایط کنونی که دولت در حال جنگ با دشمنان خارجی است، به خنجر زدن از پشت می‌ماند و نوعی خیانت است.

*این روزها عده‌ای جنگ‌طلب که احساس می‌کنند دولت به آن‌ها باج نمی‌دهد و اجازه نمی‌دهد تا مانند سال‌های 89، 90 و 91 منابع نفتی کشور را حراج کنند، شمشیر را برای جنگ با دولت از رو بسته‌اند. چون منافع خودشان به خطر افتاده، بی‌محابا و بی‌توجه به منافع ملی کشور بر نیروهای خدوم داخلی می‌تازند. در این راه از هیچ تهمتی فروگذار نمی‌کنند. این روش، روش منافقین است. ما باید ببینیم چرا با سازمان منافقین موسوم به مجاهدین خلق بعد از انقلاب درگیر بودیم و آن‌ها را گروهی جنایت کار می‌دانستیم. آن‌ها شاخ که ندارند. مشکل ما با آن‌ها در رفتارهایی است که ما آن‌ها را ضد الهی و ضد مردمی می‌دانیم. شعار آن‌ها این است که هدف، وسیله را توجیه می‌کند. یعنی برای رسیدن به هدف از هر ابزاری می‌شود استفاده کرد.

*آن‌ها فکر می‌کنند یا باید دولت باج بدهد، فروش نفت را در اختیار ما بگذارد و آش را با جایش ببریم یا این که باید دولت را ساقط کنیم. تلاش می‌کنند به هر طریقی به دولت ضربه بزنند. دروغ، توهین، افترا و شایعه‌پراکنی هم روش آن‌هاست… باید اعتراف کرد ابزار فراوانی هم در اختیار دارند. اخیرا نیز شاهد بودیم که در صداوسیما چه کردند و چه افتراهایی به خدوم‌ترین چهره‌های نظام زدند.

بیشتر بخوانید:
دل روحانی از خیلی مسائل پر است/ نمایندگان کینه انتخابات دارند!
حسادت به امام خمینی دلیل دشمنی با هاشمی!


*در این شرایط این رفتارها خیانت آشکار به کشور است. نمی‌توان گفت این رفتارها را از روی ناآگاهی و غفلت انجام می‌دهند. در گذشته می‌گفتیم این‌ها یا ناآگاه هستند یا مغرض. امروز اما نمی‌توان گفت ناآگاهند.

*چه بسا که پای عده‌ای نفوذی هم در بین باشد که هدفشان ضربه زدن به کشور است. ناامید کردن مردم جرم بزرگی است و بعید نیست که آن‌ها بخواهند مردم را به ناامیدی نهایی بکشانند و در آخر موجبات سقوط دولت و نظام را فراهم کنند.


کد مطلب: 694367

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/694367/منتقدان-دولت-منافق-باج-گیر-جنگ-طلب-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com