کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گام دوم یک سناریو؛

مهاجرانی: دیگر به BBC نمی‌روم/ پشت پرده چیست؟

22 تير 1398 ساعت 10:17

مهاجرانی اذعان کرده است که به دلیل خط مشی بی بی سی پیرامون هدف گیری تمامیت ارضی و وحدت سرزمینی ایران، دیگر در برنامه های این شبکه حضور نخواهد یافت.


گروه سیاسی جهان نیوز: عطاءالله مهاجرانی، وزیر فراری دولت اصلاحات که سال هاست به عنوان کارشناس سیاسی بی بی سی فارسی فعالیت کرده و خصوصا در ایام فتنه 88 علیه نظام اسلامی کاملا پر تحرک بود، با انتشار توئیتی اذعان کرده است که به دلیل خط مشی بی بی سی پیرامون هدف گیری تمامیت ارضی و وحدت سرزمینی ایران، دیگر در برنامه های این شبکه حضور نخواهد یافت. مهاجرانی نوشته است: «برخى دوستان و نيز كامنت گزاران پرسيده اند، وقتى BBC فارسى در باره تماميت ارضى و وحدت سرزمينى ايران، از واژگان و ادبيات تجزيه طلبان تروريست استفاده مى كند . آيا موجه است كه من در برنامه هاى BBC به عنوان مهمان شركت كنم!؟ نقد و اشكال واردست، ديگر در هيچ برنامه BBC شركت نخواهم كرد.»

هرچند این اظهارات مهاجرانی بعد از سال ها خوش خدمتی و همراهی جدی با این شبکه علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران کاملا مضحک به نظر می رسد اما اگر این توئیت را در کنار گزارش چندی پیش خبرگزاری دولتی ایرنا که با محوریت عباس عبدی، تئوریسن اصلاح طلبان نوشته شده بود، بگذاریم به نکته جالبی خواهیم رسید. در گزارش عجیب ارگان رسانه ای دولت که جهان نیوز در آن مقطع بدان پرداخت، تلاش شده بود تا چهره افرادی نظیر مهاجرانی و بهنود و حتی اکبر گنجی تطهیر شود و راه برای بازگشت آنان فراهم شود چرا که ادامه حضور این افراد در خارج از کشور باعث رادیکال تر شدن آنان می شود و بهتر است این افراد که مخالف جنگ علیه ایران و یا تجزیه آن هستند، به کشور بازگردند! با مرور آن گزارش مشکوک، می توان محتوای توئیت مهاجرانی را شق دوم یک سناریوی خطرناک مبنی بر بازگشت عده ای ضدانقلاب خارج رفته که امروز به مهره سوخته تبدیل شده اند، دانست که متاسفانه زمینه سازی آن از داخل در حال انجام است و شاید بتوان آن را پرونده دیگری از پروژه نفوذ به حساب آورد.
 


بیشتر بخوانید:
پروژه مشترک ایرنا با عباس عبدی برای بازگشت ضدانقلاب‌ها


کد مطلب: 693988

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/693988/مهاجرانی-دیگر-bbc-نمی-روم-پشت-پرده-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com