کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حق شناس، عضو شورای مرکزی «اعتماد ملی»:

ناکامی اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده زنگ خطر برای نظام است!/ می خواهند دولت روحانی را زمین بزنند

15 تير 1398 ساعت 18:09

عضو شورای شهر تهران مدعی شده است: ناکامی احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی شکست‌ این طیف قلمداد نخواهد شد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمدجواد حق شناس، فعال اصلاح طلب، عضو شورای شهر تهران و همچنین عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که چندی پیش در واکنش معناداری به توئیت حناچی پیرامون سالروز نهم دی تلویجا به وی تاخته بود، در گفتگو با روزنامه همدلی، سیاست نانوشته اما ابلاغ شده اصلاح طلبان در ارتباط دهی کاهش رای اصلاح طلبان با اعلام خطر برای جمهوری اسلامی را پیگیری کرده و مدعی شده است: «ناکامی احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی شکست‌ این طیف قلمداد نخواهد شد. در واقع اگر مردم برای رای دادن نیایند، یک زنگ خطری جدی است که اصل مردم‌سالاری و جایگاه صندوق انتخابات و رای و همچنین بحث جمهوریت نظام جمهوری را به طور جدی مورد پرسش قرار می‌دهد». باید به آقای حق شناس و دوستانشان یادآوری کرد مردم ایران فهیم تر از آن هستند تا افرادی برای منافع جناحی‌شان بخواهند زیرکانه آنان را فریب دهند. بهتر است این فعال اصلاح طلب و دیگر همکارانش در پست های حساس کشور، بازی های سیاسی را کنار بگذارند و اگر واقعا دلسوز مردم هستند آن وقتی که صرف پیدا کردن بهانه و توجیه شکست آینده می‌کنند، به تلاش شبانه روزی و جهادی برای مردم اختصاص دهند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*ناکامی احتمالی اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی شکست‌ این طیف قلمداد نخواهد شد. در واقع اگر مردم برای رای دادن نیایند، یک زنگ خطری جدی است که اصل مردم‌سالاری و جایگاه صندوق انتخابات و رای و همچنین بحث جمهوریت نظام جمهوری را به طور جدی مورد پرسش قرار می‌دهد. باید متذکر شد، این نگرانی کاملا جدی است که هم جریان رقیب نباید از چنین حالتی خوشحال باشد. چون چنین حالتی اصل و اساس قاعده را در معرض خطر قرار خواهد داد که معلوم است،‌ چنین اتفاقی اصلا علامت خوبی برای جمهوری اسلامی نیست.

*گروهی در تلاشند تا دولت را زمین بزنند و حتی برای‌شان هزینه‌هایی که به مردم تحمیل می‌شود هم اهمیتی ندارد تا مصداق «بر سر شاخ بود و بن می‌برید» باشند، یعنی به خاطر ضعیف نشان دادن رقیب حتی حاضر می‌شوند،‌ ریشه را هم بخشکانند تا همه را به یاد این ضرب‌المثل بیندازند که «دیگی که برای من نجوشد، سر سگ در آن بجوشد»

*در واقع منفعت‌طلبان خیلی نگران سرمایه‌های اجتماعی نیستند، خیلی نگران منافع‌ملی نیستند و کلا نگران آنچه در جامعه رخ می‌دهد و مردم را گرفتار می‌کند،‌ نیستند... نگرانی اینجاست که صاحبان چنین تفکری تریبون‌های مهم نظام و نهادهای استراتژیکی را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید:
حاشیه جدید در شورای شهر/ عصبانیت از حناچی به خاطر ۹دی!

 


کد مطلب: 693128

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/693128/ناکامی-اصلاح-طلبان-انتخابات-آینده-زنگ-خطر-نظام-می-خواهند-دولت-روحانی-زمین-بزنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com