پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۰

یک پویش خوب مجازی در موج ناکارآمدی +تصاویر

دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 692462
گروه جامعه جهان نيوز: در پی گرانی‌های افسار گسیخته قیمت مسکن و افزایش اجاره بها که مشکلات اجاره نشین ها را بیش از پیش به همراه داشته است، تا جایی که در برخی شهرستان ها  خبر کانکس نشینی اجباری برخی مردم هم منتشر شد، پویشی به نام #صاحبخانه_خوب  در شبکه سه و به دنبال آن در فضای مجازی ایجاد شد تا جدای از انتقاد به ناکارآمدی مسئولان در مدیریت حوزه مسکن از صاحبخانه ها برای مراعات با مستاجرین دعوت کند و کاربران اخبار مرتبط پیرامون حسن رفتار ماکین را در اختیار عموم بگذارند. شما مخاطبین عزیز هم می توانید خاطرات خوب یا حتی تلخ خود را در قسمت نظرات همین خبر منتشر کنید.

در ادامه نمونه هایی از پیوستن کاربران به این پویش را خواهید دید:


























نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حق گرفتني است يا علي مدد خدايا بداد اين مردم ... برس
Iran, Islamic Republic of
دعوا سر رحم کردنه نه حق گیری
Iran, Islamic Republic of
همسایه مادربزرگم سمت شرق تهران خوونه 50 متری رو رهن داده 90 میلیون ماهی یک و نیم
اینم واقعا صاحبخونه خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون اساسی وظیفه دولت تامین مسکنه نه 2500 گرین کارت پخش کدن بین گردن کلفتها...... آخوندی باید مثل نصیری رییس ساواک محاکمه شود
فقط محاکمه اخوندی
Iran, Islamic Republic of
آخوندی خدا چکارت کنه که ملت گرفتار کردی
بايد كمپين ماليات از خانه هاي خالي رو راه انداخت
Iran, Islamic Republic of
چرا صاحب خانه خوب؟ مگه صاحب خانه تو این مملکت زندگی نمیکنه و خورد و خوراک و رفت و آمد و اقساط و درآمدش از اونور آب میرسه؟؟؟
بی انصافی در افزایش اجاره یک بحثه اما افزایش همراه با نرخ و آهنگ تورم بحث دیگه ای هست.
خونه ای که هجده ماه قبل 280 میلیون قیمت داشت رو شش ماه قبل از ترس افزایش قیمت با حدود 250 میلیون قسط و وام و قرض حدود 530 میلیون خریدم. الان توقع اینه قیمت یک سال و نیم پیش اجاره بگیرم؟ بماند که اگر نخریده بودم دیگه نمیشد خرید و تو این شش ماه دقیقا صد درصد افزایش قیمت داشته. خدا لعنت کنه باعث و بانی این اوضاع رو.
کمپین صاحب خانه خوب فقط برای جاخالی دادن دولت از زیر بار مسئولیتهاش هست ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
خدایی اینقدر زمین بایر درکشور وجود داره که دولت ناتوان تر ازتوافقنامه بین المللی برجام نتوانسته بخش خصوصی را بسمت شکستن قیمتهای مسکن هدایت کند خاطره خوب ومثال زدنی درهردوره ریاست جمهوری درذهن مردم باقی مانده اما از این دولت ابی بجوش نیامد ....!!!!