سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

اتوبوس تیم‌ملی هم مسافرکشی می‌کند؟ +عکس

دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 691663
اتوبوس تیم ملی در اتوبان قزوین - تهران زیر پل دانشگاه باراجین چه می کند؟ یکی از کاربران در فضای مجازی مدعی است اتوبوس تیم ملی را در حال مسافرکشی دیده است.
به گزارش جهان نيوز، در گزارش لحظاتی پیش یکی از کانال‌های ورزشی فضای مجازی،  خبری اعلام شد که طبق ادعای یکی از کاربران این کانال، اتوبوس تیم‌های ملی فوتبال کشورمان در اتوبان قزوین - تهران زیر پل دانشگاه باراجین مشغول مسافرکشی بوده است.

در همین باره، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران مسافرکشی اتوبوس تیم‌های ملی در اتوبان قزوین- تهران را تکدیب کرد.
 
امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره این شایعه عجیب اظهار داشت: اتوبوس تیم ملی که برای انجام امور مربوط به تیم ملی فوتسال امید در تبریز بود، امروز (یک شنبه) در مسیر بازگشت به تهران با شایعه بی اساسی روبرو شد.

بر این اساس ضمن تکذیب مورد انتسابی، تاکید می‌شود حق پیگیری برای فدراسیون فوتبال درباره منتشرکنندگان این شایعه محفوظ است.

این درحالی است که اتوبوس مذکور ساعاتی پیش و در زمان برگزاری کلاس حرفه‌ای مربیان فوتبال ایران و دوره عملی این مربیان مقابل ساختمان پک پارک شده بود.



 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *