کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش زاکانی به گفتگوی دیروز ژنرال نفتی

زنگنه اسرار را بگوید تا خیانت‌ها مشخص شود/ متهم اصلی فساد کرسنت زنگنه و دوستانش هستند

19 خرداد 1398 ساعت 10:38

متهمان اصلی این فساد در دولت آقای خاتمی که منجر به عدم النفع 53 میلیارد دلاری ایران و ده ها میلیارد دلار ضرر شد، آقای زنگنه و دوستانش هستند.


گروه سیاسی جهان نیوز: علیرضا زاکانی، نماینده ادوار مجلس که در پیگیری و افشای پرونده های فسادآلود نفتی مانند کرسنت همت ویژه ای داشته و در جریان بررسی صلاحیت زنگنه برای تصدی وزرات نفت در سال 92 هم به خوبی عدم صلاحیت وی را برای سکان‌داری این وزارتخانه مهم نشان داد، در واکنش به گفتگوی دیروز بیژن زنگنه  و ادعاهای عجیب ژنرال نفتی اصلاح طلبان درباره اسرار مگوی کرسنت، نوشته است:

«چندی قبل آقای جاسبی در تلویزیون ادعاهایی کردکه آینده نزدیک با آشکار شدن حقیقت پشیمان خواهد شد.

دیروز آقای زنگنه نیز بیان عجیبی نمود که با نشر برخی اسناد آن شرمنده خواهد شد. اما پشیمانی و شرم برای مردم فایده ای ندارد تا وقتی که قوه قضائیه متهمان را محاکمه و مجرمان را مجازات کند.»



بیشتر بخوانید:
دولت خاتمی فاسدترین دولت پس‌ از انقلاب بود

روحانی برای پیدا کردن فساد به وزیر نفت خود بنگرد

زاکانی همچنین در توئیت دیگری ضمن استقبال از زنگنه برای بیان اسرار کرسنت نوشت:

«زنگنه: ناچار شوم "اسرار" کرسنت را فاش میکنم.

متهمان اصلی این فساد در دولت آقای خاتمی که منجر به عدم النفع 53 میلیارد دلاری ایران و ده ها میلیارد دلار ضرر شد، آقای زنگنه و دوستانش هستند. پس باید به استقبال اسرار آن رفت تا با روشن شدن خیانت ها، مجرمان به مجازات اعمالشان برسند.»


کد مطلب: 689422

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/689422/زنگنه-اسرار-بگوید-خیانت-ها-مشخص-شود-متهم-اصلی-فساد-کرسنت-دوستانش-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com