شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۱
۱۸۲
خرداد پرحادثه برای اصلاح‌طلبان؛

۷ نکته درباره قتل هفتم خرداد/ علت خونسردی نجفی چیست؟/ چه کسانی غیر از نجفی مقصر هستند؟

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 688509
فعالیت پر حجم رسانه های زنجیره‌ای و خبرنگاران اصلاح طلب برای تبرئه نجفی در چند روز گذشته قابل توجه و مهم است.
۷ نکته درباره قتل هفتم خرداد/ علت خونسردی نجفی چیست؟/ چه کسانی غیر از نجفی مقصر هستند؟
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان‌بابازاده: هنوز دو سه روزی بیشتر از قتل «میترا استاد» توسط محمد علی نجفی نگذشته و فضا برای یک تحلیل عمیق از این ماجرا به طور کامل شفاف نشده است. با این حال نفس خبر قتل همسر دوم نجفی به عنوان یک چهره سیاسی که چندی پیش تصاویر منتشر شده این ازدواج باعث جنجال هایی شده بود و همچنین اعتراف سریع وی به انجام این قتل و دیگر حواشی مرتبط در این باره حائز نکات مهمی است که در ادامه خواهید خواند:

1. برخورد خونسرد، بدون استرس و حتی خوش رویانه همراه با لبخند نجفی در تصاویر و فیلم های منتشرشده از اداره پلیس و یا دادسرای جنایی تعجب بسیاری را برانگیخته است. رفتار نجفی به شکلی است که گویا نه آدمی کشته و نه او اکنون به عنوان قاتل در بازداشت به سر می برد و حتی ظاهرا در قامت یک مسئول -حتی در لباس متهمان پلیس آگاهی- به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد. اما این خونسردی و خیال راحت شاید ناشی از این موضوع باشد که در قاموس فکری جریان فتنه، جان مردم اهمیت چندانی ندارد که این موضوع را می توان از پس پرده درگیری های خیابانی مانند فتنه 78 و 88 که برخی اصلاح طلبان علمدار این آشوب ها بودند و یا سخنانی از جنس «خون خواستن» بهتر متوجه شد. عمق این موضوع را آنجا می توان فهمید که نجفی از قتل همسر محبوبش فقط متاسف است، تا چه رسد به قتل مردم بی گناه در کوچه و خیابان.

درباره خونسردی نجفی تحلیل دیگری می‌توان مطرح کرد. شاید بتوان گمان کرد که این فعال سیاسی که برخی به وی لقب هوشمندی را نیز داده‌اند، امروز آسوده است چرا که دیگر فردی به نام «میترا استاد» که قرار بوده مسائلی از زندگی وی را در اختیار رسانه ها بگذارد و عملا تهدیدی برای زندگی سیاسی وی باشد، امروز زنده نیست.

2. در یک نگاه مبنایی می توان معتقد بود که نهایت سبک زندگی اشرافی گری، خودبرتربینی، مفاسد اقتصادی و ... که توسط برخی چهره های شناخته شده جریان اصلاحات و کارگزاران پیش گرفته شده می‌تواند در این نقطه یعنی «عدم عاقبت بخیری» به پایان رسد.

3. طی دو سه روز گذشته کلیدواژه اصلاح طلبان «اخلاق مداری» بوده است. عبارتی که  بسیاری اصلاح طلبان  پایبندی به آن ندارند و در رهگذر مسائل مختلف، شدیدترین بی اخلاقی ها که اکثریت قریب به اتفاق آنها تهمت بوده را مرتکب شدند. برای مثال فرض کنید اگر این قتل توسط رقبای این جریان انجام شده بود، تریبون داران جریان اصلاحات چه می‌کردند؟ اصلاح طلبان بخواهند یا نخواهند سیاستمدار برجسته جریان متبوعشان دست به قتل زده و این موضوع به سوابق سیاه این جریان مدعی اضافه شد. وقت و امکان آن نیست که انتساب نجفی به اردوگاه اصلاحات را منکر شوند و نجفی هم کسی نیست که بخواهند به پرونده قتل همسر وی همانند یک فردی عادی نگاه شود.

4. نجفی که روزگاری در شهرداری تهران به دنبال ایجاد یک شهر امن برای زنان و دختران بود، همسر محبوب خود را در خانه به قتل رسانده است. خود این موضوع به خوبی نشان می دهد که برخی چهره های اصلی اصلاح طلبان تا چه میزان در شعارهای خود برای مردم جدی هستند و در چه تناقضات بزرگی به سر می برند. همچنین باید منتظر بود که فعالان فمنیستی و یا منع خشونت علیه زنان که اغلب منتسب به جریان اصلاح طلب هستند در این باره سخن می گویند و یا همچنان منافع قبیله ای برای انها در اولویت است؟

5. فعالیت پر حجم رسانه های زنجیره‌ای و برخی خبرنگاران اصلاح طلب برای تبرئه نجفی در چند روز گذشته قابل توجه و مهم است. از نسبت دادن شدیدترین تهمت‌ها به فرد کشته شده تا تلاش برای مظلوم نمایی از نجفی، محور فعالیت این افراد بوده تا جایی که حتی شبکه های ضدانقلاب به تمسخر اصلاح طلبان پرداخته و پیش بینی کرده اند تا در آینده یک خیابان هم به نام نجفی زده شود! از سوی دیگر خود نجفی از عباراتی نظیر «شنود» و یا «دخالت یک نهاد امنیتی» استفاده کرده و سعی نموده تا این کلیدواژه را به سطح جامعه انتقال دهد. می توان اینگونه تصور کرد که به نجفی پیشنهاد داده‌اند تا این پرونده را به سمت سیاسی و امنیتی شدن برده تا بتوانند از رهگذر آن اطاله دادرسی و ماهیگری سیاسی حاصل کنند و عملا بازی دو سر باخت قتل را حداقل در یک سر به برد تبدیل کنند. شاید همین موضوع یعنی پروژه رسانه‌ای مظلوم نمایی از یک سو و امنیتی نمودن موضوع به همراه مواردی نظیر معرفی داوطلبانه به پلیس باعث شده تا نجفی از خودکشی پشیمان شود و حتی به تبرئه هم امیدوار شود.

6. آن چیز که در این میان مهم بوده جریانی است که نجفی و نجفی‌ها را به عنوان سیاستمدار و مدیر تحویل جامعه داده و امروز باید پاسخگو باشد. تفکری که در سال 92 نجفی را برای تصدی وزرات آموزش و پروش معرفی می‌کند و در سال گذشته علی رغم مخالفت دستگاه‌های امنیتی، با یک مهندسی عیان تمام گزینه‌های رقیب نجفی برای شهرداری را حذف می‌کند تا این فرد 60 و اندی سال را به عنوان یک ژنرال به مردم تهران تحمیل کند. همین جریان پس از استعفای نجفی و بعد از بازنشستگی افشانی، به سراغ حناچی رفت که نزدیک ترین اعضای خانواده وی در بین گروهک منافقین حضور دارند و مصر می‌شوند که علی رغم مخالفت وزارت اطلاعات او را برای مدیریت تهران برگزینند و در نهایت هم این مانع را با پادرمیانی رئیس جمهور حل می‌کنند!

7. فارغ از مقتولی به نام «میترا استاد» و قاتلی به نام محمدعلی نجفی، این موضوع مهم است که در امپراطوری رسانه‌ای دشمن، نام افرادی نظیر نجفی و دیگر مدیران آلوده سیاسی یا اقتصادی و... -که البته تعدادشان معدود است- به عنوان مدیران جمهوری اسلامی مطرح می‌شود. فارع از آنکه سبک زندگی تاسف بار نجفی‌ها تا چه حد با مدیران شایسته نظام اسلامی سنخیت دارد؟ این افراد خروجی کدام جریان فکری هستند؟ اعتقاد نجفی به انقلاب و نظام اسلامی چه میزان است؟ و یا اینکه نقش وی در فتنه 88 علیه همین جمهوری اسلامی چه بود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
United Kingdom
کی به شما برای این خزعبلات حقوق میده؟ تحلیل در حد سوم دبستان
شاکی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان باید پاسخگوی ارتکاب قتل نجفی باشند و بدنبال تبرئه قاتل نباشند که شرم آور است .
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه و نیروی انتظامی بدون در نظر گرفتن جایگاه گذشته متهم و بدون تحت تاثیر گرفتن از سفارشات و فشارها باید پرونده را رسیدگی و حکم قاطع صادر نماید.
Iran, Islamic Republic of
تو نیروی انتظامی که تحویلش گرفتندوچای وقهوه دادند تو ماه رمضان ؟؟؟؟ قوه قضائیه هم به زودی اولین امتحان رئیسی مشخص میشه چند مرده حلاجه !!
Iran, Islamic Republic of
سوال فرمودید چه کسانی مقصر هستند؟؟ جواب : منصفانه این است که بخشی از تقصیر متوجه نیروی انتظامی یا هر ارگانی است که اسلحه را تحویل این آقا داده و با اینکه چهار سال از موعد مجوزش گذشته یک تلفن ساده به این آقا نزده اند که اسلحه ات را تحویل بده اینها باید جوابگوی این نقیصه در کار خودشان باشند، الان هر کدام از ما اگر یک ظرف آش نذری به همسایه تحویل دهیم فردایش مطالبه ظرف خالی را میکنیم چگونه میشود اسلحه را بدون مجوز در دست فردی رها کرد و در ارگان مربوطه روزنامه خواند و خاطرات برای دوستان تعریف کرد خواهش میکنم سایت جهان نیوز همین مطلب را پی گیری کنند تا شاید جواب قانع کننده ای داده شود.
Iran, Islamic Republic of
اگه اسلحه نبود مینشست زل میزد به مرحومه استاد؟! برای افشا نشدن اون اسرار فوق سری میرفت یه چاقو از آشپزخونه برمیداشت سلاخیش میکرد!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر اسلحه نبود شاید به هم مشت و لگد حواله میکردند.
Iran, Islamic Republic of
خودت تنها مرز های عقلانیت رو جابجا کردی یا کسی هم کمکت کرد نابغه کسی که با قصد قبلی دنبال قتل می ره اگه اسکله مجاز هم نداشته باشه به راحتی می تونه پیدا کنه مگه این همه سارق وقاتل از نیروی انتظامی مجوز حتما اسلحه دا رن
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی هم زیر نظر وزیر کشوری است که این آقا را تایید کردن برای شهردار شدن!!
Iran, Islamic Republic of
به علاوه اگر کسی واقعا" همانگونه که خودش ادعا می کند سابقه اقدام به خودکشی داشته، چطور دست کم آن موقع اسلحه اش را از او نگرفته اند؟
مسعود
Iran, Islamic Republic of
من یک اصول گرا هست ام این فقط یک اتفاق خانوادگی هست.خدا همه. را اخر عاقبت بخیر بگرداند..
Iran, Islamic Republic of
شما همون اصول گرا بمون زياد هم اظهار نظر نكن تا عاقبتت بخير بمونه
Iran, Islamic Republic of
یکی از فتنه گران در مکر خدا گرفتار شده
پماد سالیسیلات را به موضع مورد نظر بمالید
Iran, Islamic Republic of
خانواده و فرزند مقتوله نباید از خون عزیزشان به راحتی بگذرند.
Iran, Islamic Republic of
ای مرجع قضایی / اعدام انقلابی
Canada
دیگه این هم شعار می خواد؟
Iran, Islamic Republic of
ولي قشنگ بود خداييش
Canada
چه مشکوک باشه یا نه، و یا چه برنامه ریزی شده باشه یا نه، وقت خوبی اتفاق افتاد که فکر و درگیر بودن و عصبیانیت مردم از گرانی و فشار تحریم و تهدید جنگ، اختلاس و ...به این مسئله معطوف شد
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
میگفتی کجاش غلطه.اتفاقا روش اصلاح طلبان برای وقتی که جواب منطقی ندارند ،همین مسخره بازی راه انداختن است.البته در کل تاریخ بشر این روش مسبوق به سابقه است.
حسین
France
آخه این چه حرفای چرتیه شما میزنین. باور کن یه بچه کلاس اولی هم خجالت میکشه از این طور حرف زدن و تحلیل کردن. آخه مثلا این آقای نجفی نمیتونست یه نفر دیگه رو اجیر کنه که اون خانم رو بکشه؟
Iran, Islamic Republic of
اگر با نقشه قبلی بود، می توانست کسی را اجیر کند. اما وقتی فرد از روی عصبانیت تصمیم گیری می کند، خودش دست بکار میشود.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
عقلش به اندازه شما کار نمیکرده حالا شما ببخشش
Iran, Islamic Republic of
پس از فرمایش جنابعالی که چرت نمیگویید باید نتیجه گیری کنیم که دستش درد نکنه از اینکه کسی را برای قتل اجیر نکرده و زحمت این کار را خودش به عهده گرفته!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عقل یک موجود اصلاح طلب را میخواهی بفهمی از همین دو سه جمله تحلیل این آقا میتوانید درک کنید آیا نمیتوانست کسی را اجیر کنه، لابد پولش را نداشته خودش به عهده گرفته شما عفو بفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
خواسته كمتر ضرر به وارث بزنه
خخخخخخ
🤔🤔
Iran, Islamic Republic of
موندم مولاوردی وابتکار ومهناز افشار مسیح علینژاد دقیقا کجان ؟! کلا سکوت ودیگر هیـــــــــــــــچ !این مرحومه جزو زنان نبود وحقی نداشت؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر سانسور می کنید؟؟؟؟؟؟؟ عیسی شریفی کجاست ؟ بعد ۳ سال نوبت دادگاهش نشده ؟ عدالت یعنی این ؟؟
Iran, Islamic Republic of
اينان در خوابي عمييييق به سر ميبرند
Iran, Islamic Republic of
امروز آسوده است چرا که دیگر فردی به نام «میترا استاد» که قرار بوده مسائلی از زندگی وی را در اختیار رسانه ها بگذارد و عملا تهدیدی برای زندگی سیاسی وی باشد، امروز زنده نیست.........مهم اسراری بوده که این خانو م میخواسته افشا کند.یعنی ارزش داشته قتل کنی تا ساکت شود؟وضعیت بدتر رو با بد ساکت کردند؟!!!
Iran, Islamic Republic of
عجیبه.نجفی به راحتی میتوانست از طریق قانون وگرفتن وکیلی که حتی او را از روبرو شدن با همسرش خلاص میکرد ،زنش را طلاق بدهد.اگر هم اذیتش میکرد خوب قانون هست ومیتوانست مانع مزاحمتهای بعدیش شود.بعد یکبار خودکشی کرده وچندماه زجر کشیده واخرش هم ...............یک چیزی این وسط درست نیست.
Iran, Islamic Republic of
یک جمله از نجفی خیلی عجیب است میگوید چندین بار پیشنهاد طلاق به ایشان دادم نپذیرفت با اینکه طلاق همسر مرد منوط به اجازه خانمش نیست و خودش مستقلا میتواند تقاضای طلاق کند.
Iran, Islamic Republic of
اگه طلاقش میداد بازم امکان دادن اطلاعات وجود میداشت ولی با قتلش ...
Denmark
کی به تو پول میده؟! هر کامنت چقدر؟!

وقتی کسی درست میزنه وسط خال اصلاح طلبان؛‌ فورا یه عده اجیر شده میان تو سایتها می لولند و به جاب جواب منطقی که البته ندارند،‌ شروع به تمسخر و لوده گری می کنند.
حقیت اینه که افسادطلبان نمی تونن از این افتضاح با سوت زدن عبور کنن!!
Iran, Islamic Republic of
دلایل لبخندها و خونسردی بیش از حد نجفی:
۱- ثروت نجومی
۲- وکیل های عجیب و مشهور رایگان
۳- رسانه های زرد شایعه ساز اصلاح طلب
۴- تفاضل دیه
۵- شایعات کیلویی طرفداران ناجوانمرد عوام
۶- هم حزبی های قدرتمند و بیلیاردر

در نتیجه احتمال بالای اعدام نشدن
Iran, Islamic Republic of
براي چي اعدام بشود ؟ هنوز اسرار پوشيده زيادي وجود دارد و پيدا شدن ناگهاني زني جوان در زندگي فرد مسن سياستمدار بطوريكه منجر به خودكشي آن فرد هم شده بوده است ، رازهاي زياد نهفته اي دارد .
جهان نجفی مورچه کشته یا مرغ ! یک انسان
Iran, Islamic Republic of
مگر طبق قانون در برابر چنین قتل هایی جز اعدام کدام دادگاه حکمی دیگر صادر کرده است
یعنی قلدران زر وزور وتزویر حرم امن چنان دارند که هر وقت دلشان خواست آدم بکشند
سیاسی باز کنند که قتل هم قتل محسوب نشود !
تا حال چیز های عجیب و غریب زیادی دیده ایم امیدوارم این هم اضافه نشود
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
و رها شدن از کابوس یکساله ی افشای اسراری که بی آبرویی اش خیلی بدتر از بی آبرویی قتل بوده است
علی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این تحلیل اشاره بسیار دقیق و بجایی به این مطلب داره که یک قاتل با چه اعتماد به نفسی کنفرانس خبری میده و کت و شلوار پوشیده و شیک جواب همه نظرات رو میده و گام به گام سناریویی رو پیش میبره تا هم زمان بخره و هم موضوع رو از قتل عمد با سلاح جنگی ببره به سمت یک فعالیت سیاسی و امنیتی که گویا قاتل به خاطر حیثیت نظام و آبروی کشور یک صهیونیست جاسوس قاتل رو از سر راه برداشته اونم در مقام دفاع و از سر ناچاری
سارا
Iran, Islamic Republic of
نجفی که روزگاری در شهرداری تهران به دنبال ایجاد یک شهر امن برای زنان و دختران بود، همسر محبوب خود را در خانه به قتل رسانده است
اصلاح طلبان از چه فرارمیکنند آیا میتوانند؟
پریا
Iran, Islamic Republic of
ذات اصلاح طلبان با خشونت و قتل و فساد عجین شده است.
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
البته فیلمی که پلیس درمقابل این قاتل دست به سینه وخم شد انگار یکی از سران نظام به بازدید از اگاهی رفته بود من کاری به مسایل حاشیه ای ندارم این اقا جان یک انسان را گرفته ایا اگر شخص دیگری این کار رامی کرد حتی قتل شبه عمد رفتار پلیس همین گونه بود همه باید در برابر قانون یکسان باشند
Iran, Islamic Republic of
تحلیل شماها جالبه از یه طرف میگید نجفی بسیار باهوش و منطقی است و از طرف دیگه میگید توسط این زن اغفال و نابود شده!
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده صحیح اینکه که به جای تحلیل سیاسی و جناحی این قضیه به تحلیل رفتاری و روانی و فرهنگی مساله پرداخته بشه ، به هر حال این مسائل ممکنه برای هر جناحی اتفاق بیفته ریشه یابی باید باشه نه تحلیل موضعی.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزه دیگه
انگار اشرافیگری و لاکچری بازی فقط برای اصلاح طلبها و کارگزارانه و دوستان اصولگرا نان خشک سق میزنن.
اشرافیگری و فساد متاسفانه واقعیت جامعه است
به قول آقای رییسی در انحصار جناح خاصی نیست
جهان نیوز سانسورگر
منتشر کن.
Iran, Islamic Republic of
"فارع از آنکه سبک زندگی تاسف بار نجفی‌ها تا چه حد با مدیران شایسته نظام اسلامی سنخیت دارد"
مدیران شایسته نظام اسلامی رو خوب اومدی .....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه تحلیل آب دوغ خیاری
Iran, Islamic Republic of
شما تحلیل ماست وسیرت را ارائه کن ...با نوشابه اضافی !!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این طرز فکر نگاه ابزاری و سو استفاده از زنان نزد جناح اصولگرا بشدت بیشتر هست.
محسن
Iran, Islamic Republic of
ذات اصلاح طلبی با فساد درآمیخته است .
...
Iran, Islamic Republic of
بدبخت عقده ای سایت مفلوک
ننگ بر خاتمی فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
بدبخت اصلاح طلبانی هستن که بدنبال ماله کشی این قتل مشکوک هستن .
کاملا تحلیل موشکافانه ای داشتی!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه تو خیلی خوشبختی که میگی بدبخت ؟ همین که داری دفاع میکنی از قاتل و حامیانش خیلی خوشبختی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاسم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
طهمورث
Iran, Islamic Republic of
من هیچ وقت از سبک و منش سیاسی و اجتماعی آقای نجفی خوشم نمیومد. طرز تفکر من کاملا همسو با اصولگراهست.اما وقتی این اتفاق ترسناک برای ایشون رقم خورد، وجدانا ناراحت شدم.
و اینکه هیچ کدوم از این تحلیلهای شما رو قبول ندارم و حتی بعضیهاشون دور از انصاف و اخلاق میدونم و احساس میکنم توی این آب گل آلود و متعفن دارید ماهی میگیرید.
یک شخصیت سیاسی و اجتماعی هر چند پر از ضعف و اشتباه باشه باز هم پرستیژ و کلاس خودش رو داره حالا متعلق به هر حزب و گروه و جناحی میخواد باشه.ایشون جرمی رو بخاطر فشارهای روحی و روانی زیاد، مرتکب شده میدونه که کار از کار گذشته و دیگه راه برگشتی وجود نداره.شما جاش بودید چکار میکردید؟ گریه و زاری میکردید یا یقه تک تک خبرنگارها رو میگرفتید؟ یا با وقار و متانت و ادب، جواب تک تک سئوالات رو میدادید؟
شماها نرید اون راهی رو که جناحهای دیگه رفتند و برای گرفتن پست و مقام و ریاست، دست به هر بی اخلاقی و بی تقوایی زدند.
اصولگراهای عزیز، لطفا پایبند به اصول و اخلاق باشید
Iran, Islamic Republic of
متن رو خوندی ؟! مثلا قسمتهای متن راجع به عکس العمل مدعیان حقوق زن ونیز روش برخورد سینه چاکان حقوق زن=درحد رفتن به ورزشگاه ! است.اونها رو قبول نداری؟!
Iran, Islamic Republic of
این هم صدای چوب خدا!

✍ حسین_قدیانی:

آقای نجفی!
یادتان هست ۱۰ سال پیش و درست در چنین روزی یعنی ۷ خرداد و در حالی که هنوز انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ برگزار نشده بود، با شماری دیگر از شرکا، از قضا وارد آپارتمانی در سعادت‌آباد شدید تا با نقشه‌کشی تهمت تقلب و بعد هم فتنه، به‌زعم خودتان صندلی را از زیر پای علی کنار بکشید؟!
آن روزها خدا همین خدای صبور لیکن مکار و مقتدر و مغرور لیالی قدر، گمانم با خود می‌گفت: "نقشه علیه نظام ولایت_فقیه می‌کشید که با خون مظلومانه‌ی ۳۰۰ هزار شهید از خوب‌ترین بندگان صالح من، آبیاری شده؟! بد مفتضح‌تان می‌کنم! خیلی بد! حالا صبر کنید!"
و حالا درست ۱۰ سال بعد از آن روز...
گفت: "با آل علی هر که درافتاد، ورافتاد!"
بعله! عجیب و غریب، هوای این پسر فاطمه را دارد، خدای خامنه‌ای! رهبر عظیم‌الشأنی که از سر حکمت مکرر گفته‌اند؛ "فتنه‌گران، هم در دنیا و هم در آخرت بدبختند!"
حالا برو نقشه بکش! حالا برو فتنه کن!
حسین
France
...
Iran, Islamic Republic of
غلط کرد
Denmark
نمی دونم چرا آقای نجفی که به گفته خودش سابقه بیماری قلبی و بیماری صعب العلاج داره در چنین حادثه هولناکی اینقدر خونسرد به نظر میاد؟
سوال اینه که آیا با مرگ این خانم چیزهایی با او دفن شدند که اگر گفته می شد حداقل از نظر نجفی،‌ فاجعه بارتر از مرگ یک انسان بود؟؟ آیا این مطالب خصوصی بود یا سیاسی؟ به هر حال خیلی دردآوره
خدا عاقبت همه را ختم بخیر کنه.
Denmark
شما در حالی این بحث را غیراخلاقی می دونید که رسانه های افسادطلب با سرنخ فتنه انگیز نجفی،‌ با سرعت و قدرت تمام تلاش می کنند عامل این فاجعه را نهادهای حکومتی معرفی کنند. آیا در مقابل هجمه آنها نباید از نظام مظلوم دفاع کرد؟؟
شما آنقدر با ادعای اخلاق،‌ سکوت کنید تا افسادطلبان به جامعه تلقین کنند که قاتل این زن نه نجفی و یک اصلاح طلب مدعی بلکه ارگانهای امنیتی بودند و از نظام خونخواهی کنند.
Denmark
اشتباه نکن.
الان وقت روشنگری است.
در قضیه قتلهای زنجیره ای هم جناح اخلاقمدار! آنقدر سکوت کرد که اصلاح طلبان که خودشان عامل و مجری قتلهای زنجیره ای بودند با هجمه رسانه ای،‌ نظام اسلامی را عامل قتلهای زنجیره ای معرفی کردند.
الان هم همین رویه را در پیش گرفتند.
دیگه نباید اجازه چنین ظلمی علیه نظام اسلامی داده بشه.
Iran, Islamic Republic of
چد نکته در مورد رعایت اخلاق که ادعا دارید:
1 - اینکه فردی خسر الدنیا و الآخره شود اصلا جای خوشحالی ندارد و جای تأسف دارد.
2- نجفی شخص معمولی نبوده و همیشه مسئولیت داشته.
3- اخلاق واقعی این است که باطل بودن طرز فکر غلط غربزدگی و غربگرایی بعضی ها را نشان دهیم تا بقیه درس عبرت بگیرند که فرهنگ منحط و فاسد غربی الگوی مناسبی برای مردم نیست وگرنه کسی با نجفی خصومت شخصی ندارد.
4- مشکل واقعی بعضی ها این است که اعتقادی به دین اسلام ندارند و فقط دنبال گسترش فرهنگ فاسد غربی ها هستند.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز سئوالاتی کردید که شاید پاسخش اینگونه باشد!!! اینکه نجفی چه سنخیتی با مسئولان نظام اسلامی دارد باید گفت که هیچ،....!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خوب این جماعت را شناخته بود.
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب هم نشناخته بود
وگرنه رحیمی معاون اولش نمی شد
برای همین عاقبتش مثل آنها شد؟!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد محبوب ملت است و عاقبت بخیر شد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد هم یک بدبختی مثل همین تیپ ادمهاست کسی که از دایره ولایت خارج شود بی قدر و ارزش است نجفی باشد یا احمدی فرقی ندارد.
مهدی
Australia
....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
(ادامه از قبل) نجفی و امثال نجفی گانگستر، خروجی همان جریان فریبکار و موذی فتنه گر اصلاحاتچی هست که به اسم آزادی زنان و دختران ایران اسلامی را به لجن کشیدند تا خود به نان و نوایی برسند!! همان هایی که اگر دیدن پلیسی به دختری تذکر حجاب می دهد یقه پاره می کنند!!! همان هایی که از ازدواج سفید و بدبخت شدن زنان و دختران با خیال آسوده دفاع می کنند و توجیه به اصطلاح عقلانی برایش می تراشید!!! همان هایی که از سگ گردانی مرفهین در خیابان ها دفاع می کنند و آنرا تمدن و شکوفایی می دانند!!! همان هایی که وقتی قرار است حکم اسلامی جاری و ساری شود وامحمدا وا رسول الله سر می دهند!!! همان هایی که ضرب و شتم پلیس توسط ثروتمند متحجر را دفاع از خود می دانند و واکنش پلیس را غیر انسانی!!! همان هایی که از هنجارشکنان در مقابل قانون حجاب اسلامی دفاع می کنند و واکنش اساتید و دانشجویان انقلابی را آشوب آفرینی!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه اینگونه افراد را که در گناه جامعه شریکند و همدست کفار در داخل جامعه زحمت میکشند برای تخریب فرهنگ اسلامی و سوق جامعه به فرهنگ منحط غربی.
Turkmenistan
خیلی ممنون از گزارشتون . متشکرم .
Turkmenistan
و الله اعلم . استغفر الله .
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایشان از سال 92 داخل سیاست نشدند. از سال 58 در ستاد انقلاب فرهنگی عضو تصمیم گیرنده و موثر بودند. بروید از آن زمان بررسی کنید که چگونه از امریکا یکسر در ستاد انقلاب فرهنگی پیاده شدند
Iran, Islamic Republic of
از نظر من خونسرد نبود بی تفاوت بود وقتی حس کنی تمام دنیا علیهت شده اینجوری میشی بخوام بیشتر برات توضیح بدم شامل تیغ برنده سانسورت میشم
Iran, Islamic Republic of
اگر بستگان خودت را کشته بود همینجوری دفاع میکردی
Iran, Islamic Republic of
قهوه قجری تازه شروع شده باید مردم منتظر سریالهای بعدی باشند...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
France
مع الاسف، نجفی، دکتر نابغهٔ ریاضی، چهل سال مدیر ارشد و وزیر دو وزارتخانهٔ آموزشی! به نسلهای آیندهٔ دانشجویان و دانش آموزان ما، الگوی بدی شد...
Iran, Islamic Republic of
نابغه؟
مدیر تخریب بود از ابتدا، بروید و بررسی کنید! باید از اول با او برخورد می شد که به این جا نرسد.
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم!
آیا قتل حاضر با ریختن خون مردم در درگیری های خیابانی یک ریشه دارد؟ و آن این که برخی برای خون مردم ارزش قائل نیستند؟
من طرفدار اصلاح طلبان نیستم، ولی شما هم آیا در روز جزا می توانی پاسخکوی این ادعا باشید؟
Iran, Islamic Republic of
سال 88 ایشان جزو کسانی بود که زمینه لشگر کشی خیابانی وریختن خون جوانان این مرز وبوم را مهیا کرد....!
Denmark
شما فرض کن دو تا ریشه داره
یکی ریشه در تلاش برای حیات سیاسی زورکی و دیگری ریشه در تلاش برای حیات اجتماعی اشتباهی و البته هر دو ریشه در محاسبات غلط دارند.
قادر
Iran, Islamic Republic of
شما كه دم از اخلاق مي زني پس چرا در مورد افراد سناريو سازي مي كني ؟ كاش اين پول مفت را به جاي دادن به شما براي پر كردن صفحه خرج توليد و رفع بيكاري مي كردند.
Iran, Islamic Republic of
از این همه سال تقریبا نود درصدش دست اصلاح طلبا بود و همش سناریو سازی کردن
پله
Iran, Islamic Republic of
به نظر من این زن از نظر روانی داغونش کرده بوده حالا که دیگه نیست به آرامش رسیده...!!!
Iran, Islamic Republic of
نباید راجع به چیزی که علم نداریم اظهار نظر کنیم مسئولیت شرعی این اظهار نظرها خیلی سنگین است فقط میتوانیم به صورت کلی نتیجه گیری کنیم که چوب خدا در حق نجفی نابکار بود که اهل لجبازی با احکام خدا بود و این عبرت برای همه خواهد بود خدا همه ما را از شر هوای نفس حفظ کند و عاقبت به خیر شویم باید دعا کرد.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما که ادعا می کنی درباره چیزی که علم نداری اظهار نظر می کنی چرا نجفی را نا بکار می کنی..؟
فقط خدا می داند اگر فرد دیگری در جایگاه ایشون بود تا حالا مرتکب چه اعمالی شده بود.زیاد هم با اطمینان در مورد دیگران قضاوت نکنیم .هیچ معلوم نیست که روزگار برای ما چه در سر داره
Iran, Islamic Republic of
عجب جوابی؟ خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی؟ اصلاً این زن از بدترین زنان عالم بود!!! خوب چرا طلاقش نداد؟ ...
شرم
...
ننگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
شرم بر اصلاحات
United States
بعد از خواندن این تحلیل باید مستقیما به سراغ سرویس بهداشتی رفت.
Iran, Islamic Republic of
جای شک نیست منطق که ندارید اخلاق هم ندارید
Iran, Islamic Republic of
...
شرم
شرم بر بی اخلاقی
شرم بر ماهی گرفتن از آب گل آلود
شرم بر رقص و پایکوبی بر ویرانی یک مرد....
Iran, Islamic Republic of
شرم بر مردی که بر روی همسرش اسلحه کشید.
Canada
.....
Iran, Islamic Republic of
شرم بر جنایت دزدی شایعه دروغ تهمت ترویج برهنگی اختلاس حقوق نجومی وادادگی .....
Iran, Islamic Republic of
بی اخلاق اونهایی هستن که جای قاتل و مقتول رو عوض کردنه و به مقتول که دستش از دنیا کوتاست بدون مدرک اتهام فساد اخلاقی میزنن، بعد شما از اخلاق حرف نزنید که حرف از اخلاق داشتن اصلاح طلبان جوک روز است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
جواد
اگه یک سرش رو هم می چسبوندید به احمدی نژاد دیگه کاملا تکمیل می شد!!!
Iran, Islamic Republic of
کاملا با این مطلب موافقم ولی آقای ایمانی ظاهرا زیاد نخواسته اند ظلم های دیگر این جماعت رو باز کنند و الا ظلم هایی که در ۸۸ اینها به این نظام کردند و به این مردم، کم ظلمی بود؟ همون فتنه انگیزی ها که باعث شهادت و مجروحیت چندین بسیجی و آدم بی گناه دیگر بود، باعث چه ظلم هایی در سطح بین الملل شد و چقدر وجههه ی کشور رو پایین آورد باعث چه تحریم های دارویی و.. که برای حفظ جان آدم ها ضروری بود و و و ...
و اونها خونسرد نشسته بودند و بیانیه میدادند و دیگران رو تشویق به هیاهو میکردند... آیا عجیب است چنین کسی خون کس دیگر برایش اهمیت نداشته باشد و تازه بعد از دستگیری اینقدر خونسرد جواب بدهد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با شعار فریب دهنده آزادی برای زنان فقط به دنبال گسترش فساد و فحشا هستند مشابه جوامع فاسد غربی. ولی نحوه برخورد خودشان با همسرانشان اینگونه است !
مشکل اصلی کشور ما این است که بسیاری از مردم فریب شعارهای غربگرایان را خورده اند و از دین اسلام فاصله گرفته اند.
Iran, Islamic Republic of
برند اصلاح طلبان با عوم تحمل نظر مخالف و خشونت و زیرپاگذاشتن حقوق زنان به ادعاهای پوچ آنها در این زمینه پایان داد. ایشان عصاره لیست ناامیدی در تهران بودند.
نیما راسخ
United States
بدون شرح!
یک چند به کــودکــی به استاد شدیم
نــــزد دگـــــری برای ارشـــاد شدیم

او کلت کشیـــد و کشــت مــا را آخر
خاکش کردیم و بعد هم خاک شدیم!
استاد عباس خوش عمل کاشانی.
Iran, Islamic Republic of
سلام ، من اولا از بی حیایی در مصاحبه ایشان افسوس خوردم و این نشانه خوبی نیست . دوما قضاوت در این موضوع و هر موضوع از جانب هر کسی به جز دادگاه قطعا مردود است .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سطح علمی نویسنده متن بالا انقد پایینه که فقط باید به حال مملکت تاسف خورد فقط تاسف
Iran, Islamic Republic of
عقده اصول گرا اصلاح طلب جهان نیوز رو ول نمی کنه!
...
Iran, Islamic Republic of
خب جناب نویسنده یه بند دیگه یادت رفته اینکه کسی اینقدر راحت کسی رو میکشه شک نکنید جانیه حالا چه با کت شلوار چه با شلوار زندان باف سوال اینجاست چرا پلیس اینجوری برخورد کرد اگر یه شخص عادی این کارو میکرد بازم رییس پلیس پیشش تا کمر خم میشد یانه؟ پلیس یه ستاد نظامیه نباید سمت سوی سیاسی بگیره اینو کی جواب میده به مردم؟
Iran, Islamic Republic of
خبر بسيار مزخرفى بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
....
Germany
اگر اصولگرایان، واقعا به اصول اسلام در عمل پایبند بودند، دیگر احدی را پیدا می کردید که به این جماعت رو بیاورد؟
Iran, Islamic Republic of
خون شهدای عزیز یقه کسانی که با آرمان های مقدس نظام بازی می کنن میگیره
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فارغ از بحث جنایت و دلایل خونسردی نجفی که کمی شک براگیز است، کثیف بودن جریان رسانه ای اصلاحات بیشتر به چشم می آید،جریانی که طی سالهای اخیر حضورش تماما خسران بوده و دیگر هیچ
Canada
من اصلاحطلب نیستم، و میدونم که چقدر به فکر جیب ایل و تبارشون هستن. ولی اگر لطف کنید بگین اصولگراها چه گلی به سر ملت زدن ممنون میشم!
Iran, Islamic Republic of
نجفی چرا همسرش را کشت؟استادبرجسته ریاضیات مقایسه کرده اند قیمت 1362 سکه مهریه مرحومه را با دیه قتل که در مورد خانمها نصف دیه آقایان است.
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم مثل جنابعالی ظاهرا خبر نداشت که با قتل همسرش طبق قانون هم باید مهریه را به ورثه خانمش پرداخت کند و هم دیه خانمش را.
United States
...
سید علی
United States
واقعا تحلیل مزخرفی بود.
Iran, Islamic Republic of
این موضوع این قدر هم که نوشته سیاسی نیست بلکه نشاندهنده این است که چقدر سیاست کثیفه
رر
Iran, Islamic Republic of
سلطان سكه را در يك چشم بهم زدن اعدام كردند! حالا بايد ديد عدالت در اين مورد به چه صورت خواهد بود!!؟
Iran, Islamic Republic of
یه نفر به این افراد امثال صادقی. آشنا.بهار نیوز.وکیل نجفی. اعتماد. یا آن آخوند عضو خبرگان رهبری بگه طرف یه انسان کشته با سلاح گرم.خودشم جلو دوربین اعتراف کرده همون لحظه دستگیری بدون فشار.پس چی فرافکنی می کنید.بر علیه صداوسیما. یا میخوایین ذهنها رو از نابغه تون پرت کنید البته تهمت زدن طنابی است برا شماها که ازش بالا برید. تقوا جهت عمل است
Iran, Islamic Republic of
بدور از جبهه گیریهای سیاسی ، تحلیل خلاصه و منطقی از شرایط پیش آمده است .... تناقضات رفتاری و کلامی ایشان بجای خود که دادگاه بایستی به آن بپردازد ، فقط خونسردی ایشان همه را کشته !! انگاری که فیلم سینمایی را دارد تعریف میکند ... حیف همه زندگانیهایی که این طوری بر باد رفته و میرود !!!
Iran, Islamic Republic of
شیوه ماست مالی وتعویض متن با حاشیه توسط اصلاح طلبان.....
Germany
خودمان را جای نجفی بگذاریم؛ فرض کنیم همسری ناسازگار داریم چرا به جای طلاق باید او را بکشیم؟ فرض کنیم پرستو است، چرا به جای دوری یا اعتراض علنی باید او را بکشیم؟ جز اینکه چیزهایی داریم که نمی‌خواهیم افشا شود؟ آن‌ چیزها چیست؟ این یعنی شهرداری که با رای تمام اعضای شورای شهر انتخاب شده، آن سیاستمدار پاک و شجاعی نبوده که معرفی می‌شد.
Iran, Islamic Republic of
پرستو یعنی چی؟؟
Iran, Islamic Republic of
معنیش میشه، توهمات اصلاح طلبان، علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
مدیران آلوده سیاسی یا اقتصادی و... -که البته تعدادشان معدود است-

واقعا معدود هستن؟! چطور اين مديران معدود مانع از پيشرفت كشور و اجراي منويات رهبري هستند؟! آيا واقعا معدود هستن يا نه برعكس همانند صفين دور علي زمانه مانع از پيشرفت مالكها شدند؟!
Iran, Islamic Republic of
.....
رضایی
Estonia
.....
Iran, Islamic Republic of
با اقدام ناشیانه ی سیمای میلی و خبرگزاری های اصولچرا،ملت به اصلاحخات نزدیک تر خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
چقدر تحلیل کثافت... فقط خدا به داد دین ما برسد... لعنت بر به ظاهر مسلمان مثل شماها... صهیونیست و وهابی شرف دارد.
Iran, Islamic Republic of
شما از داعش هم بدتر هستید که به کسی که از دنیا رفته بی سند تهمت میزنید و قاتل را قدیس کرده اید
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
.....
یک رزمنده جنگ
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مگر شما در جریان قتل نجفی مدعی العموم هستید که این قدر فضولی ودخالت میکنید. یک نفر نیست به شمابگوید ته پیاز هستید یا سر پیاز. ....
Iran, Islamic Republic of
شما چکاره اید پس
Iran, Islamic Republic of
...
بهروز
Iran, Islamic Republic of
متنی پر از اغراض سیاسی.اصلاحطلبان هیچ وقت ادعای دینداری نداشتن ولی شما مدعیان دین و ولایت و خدا و پیغمبر سر هر بزنگاهی نشون میدین که هیچ فرقی با اونا ندارین و منتظر فرصت هستین تا عقده گشایی کنین.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جهان تلاشت بیهوده س دوست و رفیقتان در ماجرای نجفی گند زده میفهمی از روش گاز انبری استفاده کرده که پیش از آنکه نجفی له شود این جریان اصولگرایی است که له شده و خوابی که برای نجفی دیده اند نتیجه ش شد "باخت ، باخت"
Czech Republic
نجفی اینقدر خودشو بدبخت کرده که لازم نیست کسی براش خواب ببینه!!!!!
بالا بره پایین بیاد خون کرده باید قصاص بشه اگه میخوان قصاص نشه باید پدر و مادر دختر بیچاره رو راضی کنند
شانان
Iran, Islamic Republic of
...
احمد
Iran, Islamic Republic of
شلیک نجفی به میترا استاد در واقع انهدام جعبه سیاه بود .
Iran, Islamic Republic of
پرستوها پرواز کردند. نکته کلام گنجی دراین رخدادها قوت گرفت این جمله را هرکس خواست رمزگشایی کند کتاب عالیجنابان خاکستری گنجی را بخواند ....!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باید این قاتل و جانی هر چه زودتر اعدام شود .
سید کاظمینی
Iran, Islamic Republic of
خونسردی نجفی ناشی از پشت گرمی ای است که اصلاح طلبان به او داده اند. !!!!
Iran, Islamic Republic of
...
عباسعلی
نظراتی که در ذیل خبرهای این کانال ارائه می‌شود، اغلب سخیف، سست و حتی عاری از اخلاق هستند وقتی اینها رامقایسه می‌کنم، با نظراتی که در خبرگزاری فارس ابراز می‌شود، شاهد تفاوت فاحشی می‌شویم. به نظر می‌رسد سطح مخاطبین فارس بسیار بالاتر از سطح مخاطبین جهان نیوز است. شاید هم مشکل دست‌اندرکاران هستند که هر پیام ضعیفی را اجازه نشر می‌دهند ......!!!!
Iran, Islamic Republic of
حتما تهمت مهدورالدم دادن به مقتول بی سند از نظر شما ارزشی و قابل تقدیر است، کلی گویی نکنید، بی اخلاقی های حزب چپ بوی تعفنش بلند شده
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف وقتی که برای تحلیل گذاشته اید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
اینها می خواستند
نجفی را که مهره سوخته شده ای بود برای انها از میدان به در کنند و درگیر زندان و اعدام بشه...!
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
.....,
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این جنایتکار باید فورا اعدام شود .
علي
United Arab Emirates
همه چيزي كه در اخبار است سناريوي ازقبل نوشته است مي دانم اين نظر را نشان نميدهيد ....!!!!