کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش به نظرسنجی چشمی روحانی؛

داد اصلی‌ترین سایت حامی دولت هم درآمد/ مردم حرف‎های روحانی درباره نظرسنجی را مسخره کردند/ این اظهارات دهن‌کجی به مردم است/ تدبیر پیشکش+فیلم

7 خرداد 1398 ساعت 10:41

برخی به محاسبه نشسته اند که روحانی در خودرو ضدگلوله اش در مسیری که برای رسیدن به محل کارش طی می‌کند با سرعتی که خودرو دارد، چند نفر را خواهد دید.


گروه سیاسی جهان نیوز: شنبه ۴ خرداد بود که برخی از فعالان رسانه ای به ضیافت افطار رئیس جمهور دعوت شده بودند. روحانی که ظاهرا اصرار دارد در هرکدام از جلسات افطاری یک سخن حاشیه ای و جنجالی به میان بیاورد، در این جلسه به سراغ بحث نظرسنجی از چهره مردم رفت و گفت: «من خودم بارها گفته‌ام، روزانه نظرسنجی می کنم، یعنی توی خیابان با ماشین که می‌روم تمام چهره های مردم را نگاه می کنم، چند نفر لبخند دارند، چند نفر عصبانی هستند، چند نفر چهره‌شان گرفته است؟ به هر شهر و جمعیتی که می‌روم خودم نظرسنجی می کنم. نگاه آدم‌ها رو نسبت با خودم می‌بینم. اونی که با محبت نگاه می کند، اونی که با تشکر نگاه می‌کند، اونی که ناراحت است. اونی که نقد دارد، اونی که می‌گوید نه این جوری نیست، حرف نمی‌زند، حالا با زبانش با چشمش»

جدای از واکنش جدی منتقدان عملکرد دولت و رئیس جمهور به صحبت های دور از منطق روز شنبه روحانی که البته در طول شش سال گذشته به این امر عادت کرده‌اند، این اظهارات تا حدی دور از منطق بود که صدای اصلی ترین پایگاه خبری حامی دولت هم در آمد. «انتخاب» به عنوان مرید پروپاقرص هاشمی رفسنجانی و اصلی ترین حامی رسانه‌ای دولت حسن روحانی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور در دیدار با اهالی رسانه مطلبی با عنوان «آقای رئیس جمهور! تدبیر پیشکش، لطفا کورسوی امید مردم را کور نکنید» منتشر کرد.



بیشتر بخوانید:
ماموریت این رسانه حامی دولت علیه سپاه چیست؟


در یادداشت انتخاب آمده است: «این اظهارات در گستره بزرگی مورد تمسخر مردم قرار گرفته و عده‌ای به تلخی از آن اظهار تاسف کرده اند. برخی به محاسبه نشسته اند که روحانی در خودرو ضدگلوله اش در مسیری که برای رسیدن به محل کارش طی می‌کند با سرعتی که خودرو دارد، چند نفر را خواهد دید و چهره آن‌ها احتمالا چگونه خواهد بود! سایر واکنش‌ها هم تا همین حد شوخ طبعانه و در عین حال واقع بینانه و تلخ است.»

در بخش دیگری از یادداشت منتشر شده در اصلی ترین سایت حامی دولت آمده است: «اظهارات روحانی در مورد کوچک شدن سفره مردم حتی از این هم بدتر است. بحث بر سر میزان اعتقاد مردم به نظام نیست. بحث آن است که این اظهارات از سوی عده ای، بی توجهی به وضعیت معیشت مردم تلقی شده، از سوی عده‌ای دیگر، حتی نوعی اذعان به کوچک‌تر کردن عمدی سفره‌های مردم به قصد توجه به اولویت‌های دیگر عنوان شده است.»

در قسمت پایانی مطلبی که بر خروجی «انتخاب» علیه اظهارات رئیس جمهور آمده است، صحبت اخیر روحانی را نوعی دهن کجی به مردم بیان کرده و نوشته است: «روحانی حتی به این موضوع ساده هم توجه نکرده که چنین اظهاراتی در شرایطی که اوضاع اقتصادی مردم روزبه روز بدتر می‌شود، و چشم امید همه به عده‌های مسئولین است، نوعی دهن کجی به مردم، نمک بر زخم آن‌ها پاشدن و بستن روزنه‌های امید آن‌ها به بهبود اوضاع معیشتی شان تلقی می‌شود».
 
دریافت


کد مطلب: 688108

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/688108/اصلی-ترین-حامی-دولت-هم-درآمد-مردم-حرف-های-روحانی-درباره-نظرسنجی-مسخره-کردند-این-اظهارات-دهن-کجی-تدبیر-پیشکش-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com