سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۱۳۳
اظهارات جدید رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

می‌توانیم برای مذاکره با آمریکا، شرط تعیین کنیم/ ایران و آمریکا می‌توانند تنش بین خود را مدیریت کنند/ چرا فلاحت پیشه متوجه جایگاه خود در مجلس نیست؟

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 685826
ظاهرا باید یک بار دیگر از آقای فلاحت پیشه سوال کرد که ایشان در کسوت ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس، نظرات مجلس را بیان می کند و یا نظرات شخصی خود را؟
می‌توانیم برای مذاکره با آمریکا، شرط تعیین کنیم/ ایران و آمریکا می‌توانند تنش بین خود را مدیریت کنند/ چرا فلاحت پیشه متوجه جایگاه خود در مجلس نیست؟
گروه سیاسی جهان نيوز: حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته است: «معتقد هستم نقش بازیگران منفی منطقه‌ای در تقابل راهبردی بین ایران و آمریکا موثر است وگرنه ایران و آمریکا می‌توانند تنش بین خود را مدیریت کنند».

وی اضافه کرده است: «به هیچ وجه راهبردهای امنیت ملی آمریکا اجازه نمی‌دهد که ترامپ به جنگ مدیریت ناپذیر وارد شود پس آمریکا یا قدرت ایران را خوب محاسبه نکرده و یا به زبان نمی‌آورد. در این بین اشتباه محاسباتی به واسطه پمپئو و بولتون و از ناحیه بازیگرانی همچون عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و گروهک‌هایی مثل منافقین صورت گرفته است که نباید دولت آمریکا اینگونه دچار اشتباه محاسباتی نظامی شود قطعاً در این شرایط نظامیان ما به طور طبیعی تهدیداتی را مطرح می‌کنند که آمریکا دچار حماقت نشود و سیاسیون هم چنین موضوعاتی را بیان می‌کنند. در این بین آمریکا هم از مذاکره به عنوان ابزار قدرت در عرصه بین‌المللی استفاده می‌کند».

فلاحت پیشه در بخش دیگری از صحبت هایش می افزاید: «معتقدم ایران می‌تواند برای مذاکره شرط تعیین کند ما کشوری بزرگ هستیم و کشورهای بزرگ هم تصمیمات بزرگ اتخاذ می‌کند. به هیچ وجه اجازه نداریم که کشورمان را وارد بحرانی کنیم که این بحران قابلیت پیشگیری دارد».

این ادعای فلاحت پیشه که پیش از طرح شرط، فرض آن پذیرفتن اصل مذاکره با آمریکاست جای تعجب دارد. خصوصا آنکه فلاحت پیشه عهده دار مسئولیت مهم و موثری همچون ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس است. اما این عدم دقت آقای فلاحت پیشه مسبوق به سابقه است. جهان نيوز چندی پیش هم با درج مطلبی با عنوان «شما رئیس کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس هستید؟» نسبت به اظهارات وی انتقاد کرده بود و این سوال را مطرح کرده بود که آیا آقای فلاحت پیشه مواضع مجلس را بیان می‌کند یا نظرات شخصی‌ خود را؟ ظاهرا باید بار دیگر این سوال از رئیس کمیسیون امنیت ملی پرسیده شود.

فلاحت پیشه حدود سه ماه پیش و در واکنش به موضوع اعطاي «حمايت ديپلماتيک» به نازنين زاغري، گفته بود: «اگر انگليسي‌ها اين کارها را انجام نمي‌دادند، موضوع زاغري در قالب رأفت اسلامي قابل حل بود. انگليس و برخي کشورهاي اروپايي، پرونده‌هايي را که کاملا جنبه حقوقي و قضائي دارد، سياسي مي‌کنند. سياسي‌کردن اين پرونده‌ها باعث مي‌شود کشورهايي مانند انگليس کمکي به متهمان خود نکنند». فلاحت‌پيشه افزود: «بهترين کار درباره پرونده خانم زاغري اين است که کشورهاي خارجي مداخله‌اي درباره موضوع قضائي ايران نکنند و اجازه دهند اين موضوع طبق قوانين حقوقي و قضائي ايران بررسي شود و رأفت اسلامي از طرف خود اين افراد مطرح شود نه اينکه اين دولت‌ها با هدف مداخله چنين موضوعي را بيان کنند. مداخله انگليسي‌ها در پرونده نازنين زاغري به ضرر زاغري تمام شد».

پیش تر از این هم وی در اظهاراتی درباره مذاکره با آمریکا گفته بود: «بنده معتقدم که از بعد از راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ما با سیاستی که توام با اصلاحات ضدفساد و مدیریت سازنده در داخل باشد و همچنین تعامل سازنده با دنیا غیر از آمریکا می‌توانیم به تدریج شرایطی را فراهم کنیم که آمریکایی‌ها به سمت مذاکره با ایران بیایند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مشکل سر مذاکره کنندگان است که....!!1
Iran, Islamic Republic of
در وضعيت باخت باخت هستيد تموم شد ماجرا
Iran, Islamic Republic of
اکثرمسئولین حرف دلشون همینه که فلاحت پیشه میگه اما جرئت نمی کنند
شما فکرمی کنید باهنر و لاریجانی و مطهری و .... تفکری غیرازاین دارند؟
فرقی هم نمیکنه اصلاح طلب باشه یا اصولگرا مگرعده ای اندک ازاصولگراها
Iran, Islamic Republic of
مگه چین با امریکا رابطه نداره؟ مگه چین تو امریکا سفارت نداره ؟ مگه چین تو امریکا سفیر نداره ؟ و همچنین روسیه حالا چین و روسیه چون با امریکا رابطه دارن نوکر امریکا هستن ؟
Iran, Islamic Republic of
ای قربون دهنت
M.sh
Romania
ایا امریکا صدام رو اجیر کرده که بره با چین و روسیه بجنگه، ایا امریکا هواپیمای مسافربری چین و روسیه رو نابود کرده، ایا امریکا در چین و روسیه دست به کودتاهای متعدد زده، ایا امریکا قریب به چهل سال دست به تحریم چین و روسیه زده، ایا چین و روسیه قطب اسلام و مخصوصا شیعه در جهان هستند، ایا چین و روسیه با صهیونیست مشکل دارن، ایا صیهونیست همانطور که دست به کشتار مسلمانان میزنه دست به کشتار چینی ها و روس ها هم میزنه، وهزاران ایاهای دیگه. اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
Iran, Islamic Republic of
آیا آمریکا بیشترین دشمنی رو در طول تاریخ رو علیه ویتنام انجام نداد؟ چرا اونا مثل تو و امثالت نمیکنن ؟
Iran, Islamic Republic of
مگه امریکا با بمب اتم ژاپن را نابود نکرد چرا بیشترین رابطه اقتصادی ژاپن با امریکاست انچه اهمیت دارد منافع حال هست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا در وضعیت برد هستیم .
اگر بگذارند
Iran, Islamic Republic of
...
United States
شما اصلا در موقعیتی هستید که شرط هم بذارید ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
خدایا تا کی باید تاوان خوش‌خیالی یا ... عده ای را همه بدیم.
Iran, Islamic Republic of
اینا خوش خیال نیستن توهم دارن در حالیکه همه کشورها در حال پیشرفتن صادرات نفت ایران به کمترین حد رسیده ناوهای و بمب افکنهای آمریکا در نزدیکی مرزهای ایران هستن برادران افغان هم که در حال همکاری با مجاهدین خلق و پایگاه نظامی آمریکا در هرات افغانستان هستن عربستان هم که ۵۰۰ میلیارد دلار اسلحه از آمریگا خریده افغانستان مشهد و عربستان خوزستان و امارات جزایر و کردستان عراق مناطق کردنشین و جمهوری آذرباییجان حتی گیلان که هیچ ربطی به آذرباییجان نداشته و نداره رو میخواد اینا هنوز درحال رجز خوانی ان!!!!
Romania
نوشابه و سالاد نمیخوان؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این حرفهات یا از روی بزدلی و ترسه یا مزدوری و پول کامنت میگیری!!

اگر ملت می خواست زیر بار سلطه آمریکا بره سالها پیش فرصتهایی بود ولی الان کور خوندید.
Iran, Islamic Republic of
مزدور تویی نه من که واقعیات و گفتم سرت و مثل کبک کردی زیر برف خبر نداری دور و برت چه میگذره مرزها رو رها کردید خبر ندارید چی میگذره...
Bulgaria
شما ایرانی هستی؟
Bulgaria
وقتی نمایندگی مجلس بی هیچ قائده و شاخصی است . فقط پول ، عشیره وجناح و خط سیاسی است میشود همین
صادق
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه این آقا سخنان رهبری معظم انقلاب را یا نشنیده یا توجه نکرده یا خدای ناکرده ....
رهبری عزیز فرمودند جنگ نمی شود و مذاکره هم نمی کنیم (مضمون فرمایشات ایشان)
حالا این فرد دنبال چی هست خدا می داند
انشاءالله قرارمان آخر سال پای صندوق انتخابات مجلس
Iran, Islamic Republic of
انشالله یه ۳۰ بر صفر دیگه خخخ
صادق
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله ملت با علم و واقع بینی و هوشیاری درس خوبی به غربگرایان خواهند داد
Iran, Islamic Republic of
عامو کدام شرط؟ کجایی تو؟ بنظرت شرط کنیم که وقتی برجام 2 را قبول کردی بعد زیرش نزن خوبه؟ بعد اگر برجام 2 را هم زیرش زدی ولی برجام 3 را قول بده عمل کنی! و ....
مذاکره‌ای با آمریکا انجام نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
مذاکره‌ای با آمریکا انجام نخواهد شد
مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها انجام نخواهد شد و آمریکایی‌ها هم جرأت اقدام نظامی علیه ما را نخواهند داشت.
Iran, Islamic Republic of
کاخ سفید دیکتاتوری است که به قانون احترام نمی گذارد.
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه از اقامت مجاهدین خلق در فرانسه میگن محض اطلاعشون مجاهدین خلق در آلبانی و افغانستان هستند و بیشتر رفت و آمدشون به افغانستان هست چون نیاز داشتن نزدیک مرزهای ایران باشن و چون مشهد و شهرهای اطراف مشهد چندین هزار افغان داره در هرات افغانستان ساکنن شمایی که از فرانسه میگید از نظر اطلاعاتی حداقل ۶ ، ۷ سال عقبید ایکاش نظرات سانسور نمیشد تا صدای ما میرسید چند ساله داریم میگیم فکری برای این تعداد افغان مقیم ایران بکنید و هر سری فاطمیون و شهدای افغان و چوب میکنید میزنید تو سرمون حالا شهر ری و ورامین که از دست رفت حداقل الان دیگه باورکنید مجاهدین خلق در افغانستان و هرات افغانستان هستن و مریم رجوی به کابل میره و با مقامات افغان ملاقات میکنه حداقل اگر فکری به حال افغانهای مقیم ایران نمیکنید فکری بحال افغانهای مقیم استان خراسان رضوی کنید حداقل تحرکات اونایی که زمین و ملک خرید در خراسان رضوی رو زیر نظر بگیرید به امید انتشار
Iran, Islamic Republic of
ما ملت با تقدیم بالای 200 هزار شهید آمریکا را از کشور بیرون انداختیم و پای آمریکاییها قطع شد. ولی در برجام بدون هزینه دوباره وارد شدند و ما را درگیر ساختند با این تفاوت که قوه مجریه یعنی دولت در برجام راه پس و پیش ندارد. حالا که اینطور است اجازه بدهند ملت یک بار دیگر قدرت خود را در کنار زدن آمریکا به رخ بکشد و بیش از این متضرر نشویم.
قبل از امضای برجام زمزمه برجامهای بعدی از جبهه غرب شنیده میشد حال چگونه برخی مسئولان با پشتیبانی نشریات حامیشان منکر شکلگیری طرح «مکمل برجام» میشوند؟
رئیسجمهور آمریکا در کنار پارلمان این کشور هر دو بازی تهدید ایران را از سرگرفتهاند تا جریان غربگرای داخل کشور در آغوش اروپا قرار گیرد و اجازه بازدید از مراکز نظامی را صادر کند و مکمل برجام اجرایی شود.
Iran, Islamic Republic of
جنگ با آمریکا با جنگ‌با صدام فرق داره آمریکا نبرد تن‌به تن نمیکنه فقط موشکباران و بمباران!!!!! میکنه والسلام
Iran, Islamic Republic of
وااااااای! ترسیدم
Iran, Islamic Republic of
نگفتم که بترسی گفتم که بفهمی آمریکا بمباران میکنه با بمبهای حاوی اورانیوم بیشتر و بدتر از صدام چون همراهی اروپا رو هم داره ضمنا دورتا دور ایران پایگاه نظامی آمریکاست همونطور که افغانها پول میگیرن و عضو فاطمیون میشن پول میگیرن برای خدمت به آمریکا و ۳ میلیون افغان در ایران هست
Iran, Islamic Republic of
سرباز آمریکایی یا منافق اروپایی کور خوندی
Iran, Islamic Republic of
من نه سرباز آمریکام نه منافق اروپام بابت تهمتهات به خدا واگذارت میکنم اما تو که خیلی عاقلی تو و همفکرات کیهان شریعتمداری که تو تحلیلهای امروزش گفت تا ۲۰۲۰ صبر میکننیم شما با بصیرتها مگه نبودید که میگفتید خداکنه ترامپ رای بیاره تا از برجام خارج شه برجام ننگ آوره خب ترامپ‌که خارج شد حالا چرا شریعتمداری و همفکراش منتظر انتخابات ۲۰۲۰ آمریکان که این دفعه ترامپ‌ رای نیاره و آمریکا به برجام برگرده ؟ برجام که بد بود چی شد ؟ حالا اومدیم و ۲۰۲۰ هم ترامپ رای آورد که با توجه به بهبود وضع اقتصادی آمریکا رای هم میاره اونموقع میخواید چیکار کنید ؟ ان شاءالله منتشر بشه بی سانسور اینا مزدوری نیست حقایقه جماعتی بودن میگفتن ترامپ رای بیاره از برجام خارج میشه و به نفع ایرانه حالا همونا منتظرن ترامپ دور دوم رای نیاره هرکسم اعتراض میکنه میگن مزدور و منافق و ...است
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چه سِرّی تو این کاره
بعضی از ظاهراً هموطنان ما اینقدر رجز آمریکا رو می خونن
طرف شکارچی بود
دوستش بهش گفت اگه موقع شکار ، شیری بهت حمله کنه چیکار می کنی ؟
گفت فوری بهش شلیک می کنم
گفت اگه بهش نخورد یا گلوله گیر کرد چی ؟
گفت : خب فرار می کنم میرم بالای یک درخت
گفت : اگه شیره هم اومد بالای درخت چی ؟
طرف عصبانی شد و گفت : ببینم ! اصلا تو به من بگو طرفدار منی یا طرفدار شیره !!!!!
حالا این حکایت بعضی از دوستان ظاهری ماست که با اینکه هموطن ما هستند ولی توپ آمریکا رو برعلیه ما پر می کنن و چاقوی دشمن را تیز می کنن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بازی تمام شد
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز چرا کامنت را گذاشتی و عنوان کامنت را سانسور کردی
داستان شکارچی رو میگم
Iran, Islamic Republic of
ترامپ اگر در مجلس سنا اینگونه نماینده می داشت امروز همه دنیا را تصغیر می کرد
درپاسخ به حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس
می‌توانیم برای مذاکره با آمریکا، شرط تعیین کنیم
1 - آمریکا تسلیحات هسته ای دارد باید ایران تسلیحات هسته ای داشته باشد.
2 - اروپا تسلیحات هسته ای دارد باید ایران تسلیحات هسته ای داشته باشد.
3 - اسرائیل تسلیحات هسته ای دارد باید ایران تسلیحات هسته ای داشته باشد.
4 - آمریکا باید ازخلیج فارس و منطقه خارج شود.
5 - آمریکا نباید درامور داخلی ایران دخالت کند.
6 - آمریکا باید خسارت جنگ تحمیلی هشت ساله را بپردازد.
7 - آمریکا باید ازمداخله و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
8 - آمریکا باید کمک، حمایت و پشتیبانی ازتروریسم، القاعد، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروه تروریستی جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، تکفیری ها و گروه های تروریستی دست بردارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باز هم تو بابائى ؟!
روده …
Iran, Islamic Republic of
(رهبر انقلاب با اشاره به حرف‌های بی ادبانه مقامات رژیم آمریکا درباره تحریم، جنگ و مذاکره گفتند: تأکید می کنیم جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.) جناب فلاحت پیشه لطفا اظهار نظر نفرما.........
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
مگر برای برجام شرط نگذاشتید، چی شد؟ ...
Iran, Islamic Republic of
سلام
نماز و روزه های همگی قبول باشه
من یه سوال دارم
واقعا مذاکره با امریکا چه اشکالی داره
اینکه ما باهاشون صحبت کنیم
حالا هر چقدر هم طول بشکه یا به نتیجه های عااالی نرسه....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خوابی برادر.همین
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم تو از هم افطار رو تو سفارت انگلیس میل کردی
Iran, Islamic Republic of
طفلك توهم ورش داشته. اونهايي كه از تو خيلي بزرگتر بودند رفتند براي مذاكره و دست خالي برگشتن و سرشون گول ماليدند تو كه جاي خود داري.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دولت آمریکا باید رسما ازمردم ایران عذرخواهی کند.
Iran, Islamic Republic of
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکنون هیچ کاری برای مردم و کشور و... نکرده است درمورد مشکلات اقتصادی مردم و کشور سکوت اختیار کرده است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا ازسال 1357 تاکنون ازگروهک تروریستی منافقین ضد علیه ایران حمایت کرده است، کاخ سقید باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.
Iran, Islamic Republic of
فعلا کشور دوست و برادر افغانستان با مجاهدین خلق همکاری میکنن پای مجاهدین خلق از مرز شرقی باز بشه این دفعه اونهمه هشداری که در مورد حضور افغانها در ایران دادیم و به چشم خواهید دید حیف که دیگه خیلی دیر شده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس باید توضیح و پاسخ دهد چرا فرانسه جنایتکارشماره یک ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 17000 ایرانی پناه داده است؟...
Iran, Islamic Republic of
به همون دلیل که افغانستان به مجاهدین خلق پناه داده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
افغانستانی ها تیپ فاطمیون تشکیل دادند برای دفاع از حرم و شما هم کمپین حمایت از ترامپ تشکیل دادید
Iran, Islamic Republic of
چرا همونطور که از افغانهای فاطمیون میگید از همکاران مجاهدین خلقی افغانها نمیگید ؟ ما طرفدار ترامپ نییتیم کسان دیگه ای بودن که آرزوشون رای آوردن ترامپ و خروج از برجام توسط آمریکا بود نه ما
Iran, Islamic Republic of
بابائی عزیز مجاهدین خلق از سال ۵۷ تو فرانسه بودن اما الان چندین ساله که اونجا نیستن تو اروپا رفتن آلبانی و تو خاورمیانه رفتن هرات افغانستان باز صد رحمت به وقتی که تو عراق بودن پایگاه اشرفشون تو عراق حداقل نزدیک مرزهای ایران نبود اما الان نزدیکن خیلی نزدیک دو سه ساعته به ایران میرسن با اینحال کماکان از مرزهای شرقی غفلت میشه مهاجران افغان و مواد مخدر میاد و پیاز زعفران از اینجا به افغانستان قاچاق میشه
Iran, Islamic Republic of
فقط این برجام نیست که اثرش تا قیامت می‌ماند، بلکه تمام حرکات و سکنات و گفتار ما نه تنها تا قیامت بلکه تا حسابرسی کامل می‌ماند ...
Iran, Islamic Republic of
آیا آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان غیر از چند جمله توئیتری راه دیگری برای جواب دادن به تحریم‌های جدید توسط آمریکایی‌های حمایت‌کننده از اغتشاشگران و اهانت‌کنندگان به ملت ایران بلد نیستند؟
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی تا اینجا که نه تنها تحریم‌ها لغو نشدند بلکه تحریم‌ها علیه ایران تنوع پیدا کردند! تا کی باید پایبند به توافقی مرده باشیم؟ تا کی مردم باید تاوان اشتباهات و توهم مسئولان نسبت به این توافق را بپردازند؟
Iran, Islamic Republic of
آقای عراقچی، برای رفع تحریم‌های ظالمانه دشمنان، مذاکرات هسته‌ای با 5+1 را تنها راه‌حل دانستید، با گذشت حدود 2 سال از امضای توافق هسته‌ای بارها از جانب آمریکا تحریم‌های جدیدی برعلیه کشورمان تصویب و اجرایی شده است. به نظر شما و همکارانتان آیا تحریم‌های جدید، ناروا بودن توجیه مذاکره با 5+1 به عنوان حلال همه مشکلات و حتی آب خوردن مردم و... را اثبات نکرد؟
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با نظر رهبر انجام شد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس‌جمهور چنانچه وقتی را که صرف سخنرانی و نظریه‌پردازی می‌کنند برای کار و گره‌گشایی از مشکلات مردم وقت می‌گذاشتند خیلی از مشکلات کشور حل شده بود و تجمع‌های اعتراض‌آمیز نیز نداشتیم.
Iran, Islamic Republic of
دولت به جای حرکت به سوی هدف اصلی و در مسیری مشخص برای پیشرفت کشور همیشه در حاشیه‌های ساخته خودش مانده است....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مایه تأسف است که برخی مسئولان کلام روشن خطیب جمعه تهران را در مورد اغتشاشگران و آشوبگران وارونه نشان دادند!
Iran, Islamic Republic of
امنیت ایران با مذاکره با آمریکا وکشورهای اروپایی تامین نمی شود
امنیت ایران با برجام تامین نمی شود.
مذاکره وبرجام تاکنون هیچگونه سود برای مردم ایران وکشور نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ وزیر دفاع آمریکای خبیث که گفته هیچ کس قصد حمله به یمن را ندارد و یمنی‌ها به داشتن موشک نیاز ندارند باید گفت: آمریکای جنایتکار خود با پشتیبانی تسلیحاتی و سیاسی از آل‌سعود یهود، نقش اصلی را در کشتار مردم بی‌گناه یمن ایفا کرده و می‌کند و مسبب اصلی قحطی در یمن است. با وجود چنین دشمنان پلیدی، عقل اقتضا می‌کند برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی از هیچ تلاشی دریغ نورزید تا دشمن وادار به عقب‌نشینی و مفتضح شود!
Iran, Islamic Republic of
در فرانسه به دلیل مخالفت مردم با لیبرال دموکراسی غرب شاهد اعتراض گسترده هستیم. در خباثت رسانه‌های غربی همین بس که رفتار خشن پلیس این کشور با مردم را بازتاب نمی‌دهند و سانسور می‌کنند. حال اگر کمتر از این اتفاق در ایران بود تمام تلاش خود را می‌کردند که از کاه کوه بسازند.
سروش
Iran, Islamic Republic of
...
M.sh
Romania
اشتباها مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
زمانی که مجلس ششم در اختیار مدعیان اصلاحات بود، مکررا این مدعیان به آیت‌الله شاهرودی حمله می‌کردند آن روزها بود که کیهان با موضع‌گیری هوشمندانه اقدام به افشاگری علیه شهرام جزایری و نمایندگانی کرد که پذیرای رشوه‌های این فرد شده بودند. کیهان باعث شد این مدعیان هتاکی به آن مرد بزرگ را رها کنند. برخی از نمایندگان مجلس امروز هم دچار همان عارضه مربوط به رئیس و برخی از نمایندگان مجلس ششم هستند.
Iran, Islamic Republic of
این چندمین بار است که رئیس جمهور با سخنان خود بازار را ملتهب می‌کند و به تورم دامن می‌زند. هنگام تقدیم بودجه به مجلس گفت؛ «دولت گرانفروش است» با این سخن ایشان قیمت دلار و کالاها صعود کرد.
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه در برابر آمریکا و متحدانش لغو برجام ساخت بمب اتمی و سلاح شیمیایی دربرابرجنایات آمریکا و متحدانش است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بمب اتمی هم که داشته باشی مثل کره باید بری برای مذاکره
Iran, Islamic Republic of
تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
هفته‌نامه «صدا» توقیف شد
هفته نامه صدا توقیف شد. شعبه ۴ دادسرای فرهنگ و رسانه توقیف هفته نامه «صدا» را ابلاغ کرد.
هفته‌نامه «صدا» توقیف شدبه گزارش خبرداغ به نقل از امتداد، عصر امروز شنبه در تماسی با مدیران هفته‌نامه صدا از شعبه ۴ دادسرای فرهنگ و رسانه، توقیف این هفته‌نامه اصلاح‌طلب ابلاغ شد.

هنوز علت اصلی توقیف این نشریه از سوی مقامات قضایی یا مسئولان نشریه معلوم نشده است. اما به گفته برخی رسانه‌ها ،انتخاب تیتر « دوراهی جنگ و صلح » در شماره آخر نشریه ، شاید دلیل این اتفاق ناخوشایند باشد.
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس توان بررسی و رسیدگی به مشکلات داخلی ندارد ...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از سال 1357 تاکنون هر نوع جنایت علیه ایران انجام داده است.چرا برخی شرمی نمی کنند این همه آمریکا، ایران را تحریم و تهدید می کند برخی بازهم به دنبال مذاکره با آمریکا هستند.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا مصداق تسلیم شدن محض است.
‫مذاکره با آمریکا تسلیم شده است.‬‎
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف همان طور که خودشان تاب بی‌احترامی بخش‌های دیگر دولت را ندارند، باید بپذیرند که مردم نیز عدم تحقق وعده‌های برجام و شعارهای انتخاباتی و وعده‌های برزمین مانده دولت و... را بی‌احترامی نسبت به خودشان می‌دانند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
مواضع پاندولى،برجام مگر مذاكره نبود؟!؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
آیا دولت روحانی فقط تماشاچی است؟
آیا دولت روحانی باید دست روی دست بگذارد وفقط تماشاچی این اوضاع باشد....
Iran, Islamic Republic of
کسانی که بالای 10 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند هیچگونه مشکلات درکشورندارند فقط آنها که زیر10 میلیون تومان دریافت می کنند مشکلات دارند.
Iran, Islamic Republic of
چه کسی گوشت را گران کرد؟
Iran, Islamic Republic of
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلار دارد که مرتکب بالا می رود؟ مشکل، ناتوانی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در اداره امور جاری کشوراست.
Iran, Islamic Republic of
ربطش صادرات و قاچاقش به کشورهای همسایه است بخاطر گرانی دلار برای کشورهای همسایه ارزان درمیاد از ایران واردات کنن مرزها هم که بی در و پیکر میان میخرن میبرن در ایران عرضه اش کم میشه و قیمت میره بالا
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت ها پراید و خودروهای داخلی درسال 97 و 98 غیرقانونی بوده است.
چرا دولت، دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و دستگاه های نظارتی دراین رابطه ساکت هستند؟
Iran, Islamic Republic of
چه کسی خسارت برجام جبران می کنند، دولت ترامپ، دولت روحانی و یا مردم مظلوم ایران
Iran, Islamic Republic of
دولت خسارات برجام را از کدام جیب پرداخت می‌کند؟
نتیجه برجام برای مردم را در یک جمله بنویسید
........
Iran, Islamic Republic of
مذاکره....!!!!!

واقعاً که؟ &$ @ $ &&^^ ) $ @
Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ازبرجام خارج شده است کسی حق ندارد درباره برجام و... با آمریکا مذاکره کند.
دولت ترامپ از رژیم کودک کش صهیونیستی دستور می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو به پوتین: اجازه نمی‌دهیم ایران در سوریه پایگاه داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما از خدامونه تو سوریه پایگاه نداشته باشیم بخواید یا نخواید داسد یا سقوط میکنه یا استعفا میده تا ابد که نمیتونه رئیس جمهور سوریه بمونه اونم به زور جنگ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این حرف های رییس کیمسیون امنیت ملی مجلس ما! فقط و فقط در راستای برجام نکبت بار دیگر و واگذاری موقعیت دیگری از ایران مطابق خواست امریکاست؛البته باز هم در قبال هیچ.همین آقا از مدافعین برجام هسته ای بود.
Iran, Islamic Republic of
زمانی که ترامپ، خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد آقای روحانی دو هفته به آقای ظریف فرصت داد اقدام متقابل نسبت به تصمیم آمریکایی‌ها را در دستور کار قرار دهد. از آن روز یک سال گذشت و حالا در سالگرد خروج آمریکا از برجام، آقای روحانی فرصتی 60 روزه به غربی‌ها داده است که به تعهداتشان عمل کنند!
Iran, Islamic Republic of
خودروهایی که در داخل تولید می‌شوند چرا دولت و مجلس هیچ نظارتی بر قیمت آنها ندارند؟! چطور ظرف چند ماه باید قیمت‌ها این‌قدر اوج بگیرند؟
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام اکرمی،رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری: اگر هرکسی قدری عقل، شعور، فکر و تجربه، داشته باشد، متوجه می شود که نباید با آمریکا مذاکره کنیم.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran, Islamic Republic of
نباید برای دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهورآمریکا سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی فرش قرمز پهن کرد.
Iran, Islamic Republic of
اردوغان:هزاران کودک یمنی درجنگ کثیف قربانی می‌شوند
اردوغان:هزاران کودک یمنی درجنگ کثیف قربانی می‌شوند
يکشنبه 22 ارديبهشت 1398 - 06:39

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه شنبه شب با انتقاد شدید از ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در جنگ علیه یمن و عدم توقف حملات آنها در ماه مبارک رمضان گفت: هزاران کودک بی گناه یمنی در نتیجه یک جنگ کثیف، قربانی گرسنگی و قحطی می شوند.
Iran, Islamic Republic of
اردوغان خودش که سال ۹۴ از طرفداران حمله ائتلاف عربی به یمن بود بهشون کمکم میکرد از سر تحریم قطر و بخاطر اختلافات با عربستان این حرفا رو زده
Iran, Islamic Republic of
عمو اردوغ ديكتاتوره
مردم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایشون به درد رئیس کمیسیون امنیت ملی نمی خوره..!
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها عاشق امریکا هستند به همین خاطر حاضر نیستند از مذاکره با امریکا دست بردارند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکنون نتوانست مشکلات اقتصادی مردم و کشور حل کند ...
Iran, Islamic Republic of
مشکلاز بعضی از مسئولین از وکلا و وزرا و سیاستمداران است
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: برای مذاکره با آمریکا باید شرط تعیین کنیم.

آقای فلاحت‌پیشه،
مذاکره‌ای که شرط داشته باشد مذاکره نیست بلکه اولتیماتوم می‌باشد، مذاکره یعنی چانه‌زنی که تنها شرطش رعایت ادب و نزاکت و احترام است.....
Iran, Islamic Republic of
ایشان خیلی ولع مذاکره دارند ظاهرا
Iran, Islamic Republic of
- اَللّهُمَّ فَضاعِفْ عَلَیْهِمُ اللَّعْنَ مِنْکَ وَ الْعَذابَ (الاَْلیمَ) اَللّهُمَّ اِنّی اَتَقَرَّبُ اِلَیْکَ فی هذَا الْیَوْمِ وَ فی مَوْقِفی هذا

خدایا پس چندین برابر کن بر آنها لعنت خود و عذاب دردناک را خدایا من تقرب جویم بسوی تو در این روز و در این جائی که هستم
Denmark
میخوا شماره تلفن ترامپ و بهت بدن بهش زنگ بزن آخه این فلک زده منتظره زنگه ! این چه تحلیلیه مرد حسابی بعد از 40 سال !!
Iran, Islamic Republic of
خیالتان تخت که ترامپ اهل مذاکره نیست بلکه فقط باج می گیره.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا حالش زیاد خوب نیست
احمد
Iran, Islamic Republic of
شرطش اینه که خصومت علیه ایران راکنار بگذارد وبه برجام برگردد وتحریم ها رالغوکند اصلا شماره ترامپ را بدید آقای فلاحت پیشه این شروط را به ترامپ بگوید اگر قبول کرد وانجام داد با او وارد مذاکره شویم
Iran, Islamic Republic of
"مذاکره با دولت کنونی آمریکا یک سم مضاعف است" نکنه آقایان مثل پیشینیان دوباره جام زهر پیشنهاد کنند ...!!
ملیکا
Iran, Islamic Republic of
...........